Stránka 1 z 4
Napsal: sob 06.10.2007 11:34
od Dani34el
Tak sem dopad jak sedláci u Chlumce

Šel sem do 5ky common-railu - serviska, 200.000 km. Kontrolovali sme to přes BMW system a servisy byly dělaný. A pak přišlo to, čeho sem se nejvíc obával - začal kolísat volnoběh. Takže výměna filrů, kontrola těsnosti portubí, AGR....pak to přestalo. A pak začlo zas. Měl sem MB 300 D a vim že u 6ti-válce musí bejt volnoběh vyrovnanej jak pravítko.
Tak servis. Diagnostika. Tam sem nechal 2000,--

a výsledek: 2 vstřiky špatný. Třetí načatej. U CR prej normální. Technik se s tim projel a řiká, že hučí 4 a 5 rychlost. To sem ani neslyšel, než mě upozornil. Takže výměna převoďáku, další 2.000,- Žádný zlepšení.
Cena za opravu všeho prej 120.000.-

Prej vstřiky můžou vydržet 150.000 ale i 300.000. Proto se prej Germáni těch aut, jak to má k 200.000km zbavujou. Klidně mi tu nabijte hubu, ale zlatej MB 300D. Vstřiky vydržely 250.000km. Výměna stála 4.000.- . Ach jo...

Napsal: sob 06.10.2007 11:57
od honsska
verim tomu,naftove kamna nemam rad a je to kult doby,6 valcu v benzinu a je klid!
Napsal: sob 06.10.2007 12:20
od Baxon
Dani34el píše:Tak sem dopad jak sedláci u Chlumce

Šel sem do 5ky common-railu - serviska, 200.000 km. Kontrolovali sme to přes BMW system a servisy byly dělaný. A pak přišlo to, čeho sem se nejvíc obával - začal kolísat volnoběh. Takže výměna filrů, kontrola těsnosti portubí, AGR....pak to přestalo. A pak začlo zas. Měl sem MB 300 D a vim že u 6ti-válce musí bejt volnoběh vyrovnanej jak pravítko.
Tak servis. Diagnostika. Tam sem nechal 2000,--

a výsledek: 2 vstřiky špatný. Třetí načatej. U CR prej normální. Technik se s tim projel a řiká, že hučí 4 a 5 rychlost. To sem ani neslyšel, než mě upozornil. Takže výměna převoďáku, další 2.000,- Žádný zlepšení.
Cena za opravu všeho prej 120.000.-

Prej vstřiky můžou vydržet 150.000 ale i 300.000. Proto se prej Germáni těch aut, jak to má k 200.000km zbavujou. Klidně mi tu nabijte hubu, ale zlatej MB 300D. Vstřiky vydržely 250.000km. Výměna stála 4.000.- . Ach jo...

počítám, že ten MB byla stará dobrá 124ka, že? Ale ta něměla 200PS, zrychlení kolem 8s se spotřebou okolo 6l/100km, že?
Problém je, že se diesly chtějí vyrovnat výkonově benzínům, ale každá sranda něco stojí. To co popisuješ dnes není problém jen BMW, ale samozřejmně stejně tak MB, VWgroup, Peugeot................atd, atd. A ta cena je přemrštěná zloději z autorizovaných servisů. Cena opravy bude sotva půlka - použij hledat.
Kup si benzína a budeš spokojenej. Leju jen benzín

.
Napsal: sob 06.10.2007 13:14
od Bajzik
základ je tankovat u "lepších" benzínek, holt tyto vstřiky jsou velmi haklivý na kvalitu nafty. Oprava opravdu nebude tak drahá chce to jen se zeptat také někde jinde
Napsal: sob 06.10.2007 13:16
od Kail
Přesně tak,srovnávat starej bezvýkonej chrochták v M-B s poměrně dost moderním common-railem v BMW kterej má jednou tolik koní je celkem out...Je přece naprosto samozřejmé že ten výkon musí být na úkor něčeho,to je jako bych já říkal,že M5e34 je shit,protože nenajede bez problémů zdaleka tolik km co obyč 3.5i

,a o tom že nový méďové a i ostatní značky sou na tom uplně stejně vůůůbec nepochybuj
PS: Tím samozřejmně nechci říct nic proti w124,sou to super káry,prostě poslední pravej mercedes,ale motory maj hold blíže k zemědělské technice,než k osobáku

(ale má to zase své výhody - člověk do toho může nalejt cokoli a ono to pojede

)
Napsal: sob 06.10.2007 13:19
od svejda_BMW
taky si myslim.. za 120 tis.. koupis celej motor ... na naftě hodně záleží.. i kdyby si mel koupit 3 novy vstřiky -> kolem 50.ale spis bych doporučil repasy.. a s tou převodovkou to taky nebude tak strašny... když se poohlidneš po nějaky bouračce (ne nějaky brutal totalce) tak se mužeš vejit do 15... a práce-> pokud to nezvladneš sám tak servis (neautorizovanej, ale zase nejakej slušnej) ti určitě uděla nejakou dobrou cenu.. ale určitě ne 120 za cely..
Napsal: sob 06.10.2007 13:32
od bas2
Keby som uz musel mat diesla, tak by som tankoval kvalitnu naftu, nebo aspon daval additiva na mazanie a cistenie vstrekov. Myslim si, ze tie vstreky odchadzaju najme preto, ze su bud pridrete nasou suchou naftou, nebo zakarbonovane...
Napsal: sob 06.10.2007 14:30
od RSak
vstřiky určitě repasovat, někdo tady psal že za repasy všech 6-ti vstřiků i s 2 letou zárukou platil okolo 20 tisíc
převodovku (předpokládám že myslíš manuál, když ti měnili olej za 2 tisíce) tak s tou bych prostě jezdil a neřešil - kdyby tě na to technik neupozornil, tak o tom ani nevíš
Napsal: sob 06.10.2007 14:48
od matal
Nedávno se tu řeila cena vstřiků,tak pohledej,pokuď se dobře pamatuji,tak tam někdo mluvil o ceně vstřiku cca 6-8k..
Napsal: sob 06.10.2007 14:54
od matal
Napsal: sob 06.10.2007 16:04
od Atila
Vstriky se budou muset drive nebo pozdeji vymenit vsechny to se neda nic delat. Tyhle kouskys 200+ tisici kilometru je maji pred smrti, s jejich vymenou se proste musi pocitat a dalsich dveste tisic je pokoj.
Tu prevodovku bych neresil v origo servisu, ale podival se po nejake firme, ktera dela repase, pokud neni uplne v riti (coz by byt nemela), tak je to resitelne za patnact tisic. Takze oprava bude cca polovicku (s prihlednutim k nutne vymene vsech sesti vstriku).
Napsal: sob 06.10.2007 16:05
od Atila
Bajzik píše:základ je tankovat u "lepších" benzínek, holt tyto vstřiky jsou velmi haklivý na kvalitu nafty. Oprava opravdu nebude tak drahá chce to jen se zeptat také někde jinde
Tohle je popularni mytus. Samozrejme do CR dieselu nemuzes tankovat nejakou jezedackou sracku, ale to nic nemeni na tom, ze zivotnost tech vstriku je proste kolem 200.000km bez ohledu na kvalitu pouzite nafty. I v Nemecku trilitrove diesely s timhle najezdem konci se vstrikama, s tim se proste neda nic delat.
Napsal: sob 06.10.2007 17:27
od Lukáš
Dani34el píše:T
Cena za opravu všeho prej 120.000.-

Prej vstřiky můžou vydržet 150.000 ale i 300.000. Proto se prej Germáni těch aut, jak to má k 200.000km zbavujou. Klidně mi tu nabijte hubu, ale zlatej MB 300D. Vstřiky vydržely 250.000km. Výměna stála 4.000.- . Ach jo...

Prober se, vstřiky na common-rail a na předkomůrkáč sou uplně někde jinde jak cenou tak životností........
Napsal: sob 06.10.2007 19:24
od pupik33
Posrané vstřiky nejsou jak už bylo řečeno vadou BMW ale kvalitou nafty která se v česku tankuje mám tu možnost srovnat podíl trhu na vstřikovačích mezi německem a českem a můžu říct že by jste mrkali na drát.Dělam v autorizovaném servise Fiat a na JTD je vstřikovač dražší než na BMW.Na vrakovišti bych určitě vstřik neřešil opravdu se již dají repasovat v odborné dílně 3-4,5 tis za ks to se dá!Nebreč že je to drahé máš BMW a to je špička na světě.Taky se toho bojím že mi to odejde ale ,manželce odešel na Meganu automat a vš mě vyšlo na 30 tis a to jsem si díly sehnal ve velkoskladě takže 50tis za opravu automatu na BMW je normál.I když to bolí ale 250 tisíc km na BMW je motor v záběhu

Napsal: sob 06.10.2007 19:45
od lupik

asi takhle:
fuj ten romadur byl hnusnej, už nikdy sýr
Lupik, 2007
Napsal: sob 06.10.2007 19:53
od milonovo
Já bych je zase určitě nerepasoval,ale dal od Butche nový,nabízel je tady tuším za 5800,-KS,když vyměníš všechny je to 34000,- a 2 hodiny práce.(Je to sporný,pokud bys to chtěl prodat,tak asi repas,to by mělo stát cca 1400ks,ale repasuje se jen vršek takže můžou kdykoli začít týct,navíc pokud si je necháš v BDS otestovat,jsi tam za 6 ani si nezačal+můžeš zjistit že některý jsou už vespod mimo toleranci a je teda zbytečný ten vršek dělat,proto bych tam dal rovnou bez testů nový)Na převodovku pokud s ní Ty nemáš problém bych se vyprdnul,chtěj s Tebe vytáhnout prachy.
Jinak chápu Tvoje rozčarování,mám ho za sebou,ale ne že bych už nikdy nechtěl BMW,nicméně pokud jo,tak příště rozhodně benzín.
Napsal: sob 06.10.2007 20:43
od Vlasta
Já už to mám za sebou. Hlavně bych se vy*ral v tomhle připadku na BMW servis a zajel do BDS, mám velice dobrou osobní zkušenost s Hale v Holešovicích. Zhruba ve 140k km mně na E39 530d odešel jeden vstřik - piezzo a jeden potřeboval přetěsnit - větší průtok nafty do přepadu. Preventivně jsem nechal přetěsnit všechny, i když ostattní byly na stolici O. K. Celkově jsem se vešel do 20k Kč.
Napsal: pon 08.10.2007 13:54
od Dani34el
Napsal: pon 08.10.2007 14:39
od Aktel
Nic proti, ale tvoje chyba. Měl sis zjistit o tom autě co nejvíc a pak bys třeba nekoupil... Já mám taky 530DA má už přes 200 000 Km a vstřiky jsou pořád ok a tankuji jen u Schell. Nemohu zi nějak stěžovat.. věděl jsem do čeho se ženu.
Tady na fóru se toho moc řešilo. Koupil sis něco o čem si nevěděl ani prd.
Muj názor
Napsal: pon 08.10.2007 15:53
od prase007
Všude se píše že commonn rail vstřiky vydrží kolem 200tis. kilometrů, všude jsou o tom plný fóra a píše se taky kolik stojí opravy a že jsou to pálky. Neni to problém BMW ale tý technologie kterou používá každá automobilka v dieslech. Příště než něco koupíš tak doporučuji důkladnější prostudování informací včetně všech možných rizik
Co se převodovek týče - normy automobilek jsou životnosti na 150.000 km, v tomhle případě dokonce většina z nás tady přesluhuje
