Stránka 1 z 2

Napsal: stř 26.09.2007 20:39
od tjj
porad mi to hlava nebere , ja vim ze e32 735 je tezka ale zase ma 155kw a melo by to aspon trosku jet ,ale kdyz to srovnam s predeslim autem e30 318 85kw tak to proti tomu byla raketa,bud mi to nejede a nebo je to normalni ? jaky mate zkusenosti vy?

Napsal: stř 26.09.2007 20:51
od milo
mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.

Napsal: stř 26.09.2007 21:16
od Michelin
No subjektivne mi prijde ze 735 jede docela dost, oproti napr Vectre s 85kW bych rekl o hodne lip, jj jinak to vnimani rychlosti je fakt jine

Napsal: stř 26.09.2007 22:30
od tjj
je to manual ,lpg,na beno je to o trosku lepsi ale ne zas o tolik,mam tam vetsi kola vzadu desetipalcovy sedumnactky ale to by zas tak vadit nemelo :( ja teda nevim ale trica na rozjezd byla asi tak 3x rychlejsi ,sedma trosku zacina jet od tech 80km/h vejs,jenak je to fakt mrtvi ,takze bud mi to nejede a nebo to kazdej vnimame jinak :) asi bych potreboval aby me nekdo svezl ve svy sedme :) slysel sem ze ctylitr osmivalec uz jede pekne ale sestivalec je prej nic moc a ja se ktomu zatim pripojuju :(


milo píše:mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.

Napsal: stř 26.09.2007 22:36
od Michelin
Zalezi na co si zvyklej no...
Dneska sem byl svezen v 750i a pak se mi to moje zdalo jak "kripl" ale normalne to jezdi si myslim pekne dynamicky

Napsal: čtv 27.09.2007 10:57
od RedBaron
tjj píše:porad mi to hlava nebere , ja vim ze e32 735 je tezka ale zase ma 155kw a melo by to aspon trosku jet ,ale kdyz to srovnam s predeslim autem e30 318 85kw tak to proti tomu byla raketa,bud mi to nejede a nebo je to normalni ? jaky mate zkusenosti vy?
Vždyť je to dálniční parník, pokud chceš blbnout někde na parkovišti, po městě nebo v serpentýnách, tak nemá šanci, automaty mívají navíc v sedmách pěkne dlouhý kvalty, z jedničky je to celkem opruz to rozhejbat než se uválí nudle v měniči a motor se dostane do správných otáček. Ale zkus šlápnout plnej v 318i a kickdown 735i až pojedeš 90 km/h a víc, maličko ti to napoví o rozdílech.

A to jsi nejel v E38, mně to připadá míň obratný než starej Mercedes S mamut, strašnej koráb. Po přesednutí z toho je E32 lehkonohá baletka.

Napsal: čtv 27.09.2007 11:25
od ajfel
milo píše:mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.
uz rozdil e30 a e34 je obrovsky rozdil .. natoz e32 ...
proste se s tim nejezdi tak, ze pred obci se zaslapnou brzdy na 50 a za znackou obce na plny plyn ...
plynula pohodova jizda - na to to je urceno :)
petr

Napsal: čtv 27.09.2007 11:46
od krakatit
musim se pridat, E38 je min obratna nez stara E32, ale ze by min nez mamut tak to se mi jevi jako blbost, pripadne subjektivni pocit...

Napsal: čtv 27.09.2007 13:43
od milo
ajfel píše: proste se s tim nejezdi tak, ze pred obci se zaslapnou brzdy na 50 a za znackou obce na plny plyn ...
plynula pohodova jizda - na to to je urceno :)
petr
noooo tak tady bych si dovolil oponovat. pokud se sedma rozhybe, tak dokaze vystrelit temer kdykoliv :twisted:

Napsal: čtv 27.09.2007 15:40
od Snejk
tak co se 730 a 735 týká tak ty rozhýbat trvá opravdu delší dobu, za to 750 to už je něco (ale taky to tak žere :) ). z mojí zkušenosti 730 s automatem je do těch 100km/h stejná jak 318, 735ka už by od 50ky 318ku dala ... ale co je duležite.... zkuste si z 318 jezdit kolem 200km/h :) motor chudinka nemuže tak ve 160ti a chtělo by to tak šestku a ono nic... a pak kolem vas jen profrčí e32 na čtyrku... a čau.. :)

Napsal: čtv 27.09.2007 16:59
od magic
ja nevim co tak jezdim s kamaradem v E38 4,4 6kvalt, tak myslím že na jakoukoliv rychlost je to raketa největší!! zátah monstroozni.

Napsal: čtv 27.09.2007 19:09
od Michelin
magic píše:ja nevim co tak jezdim s kamaradem v E38 4,4 6kvalt, tak myslím že na jakoukoliv rychlost je to raketa největší!! zátah monstroozni.
Jenze to uz jsme jaksi uplne jinde . . .

Napsal: čtv 27.09.2007 20:18
od magic
však ja chtěl jenom říct, že ne všechny 7mi sou line :p

Napsal: čtv 27.09.2007 22:10
od T613
tak vseobecne 730 v automatu des nejde to
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda

750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr

takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nediv :-D jsete k tomu pripocti ze pulka motoru M30 je dnes uz po smrti a kdyz s tim jezdilo jeste prase na plyn pred tebou tak tim spis

Napsal: pát 28.09.2007 11:54
od tjj
ja ji mam taky v manualu ale chtel bych automat ,protoze kdyz to nejede tak bych chtel aspon to pohodli a neradit ale uz se stalo :( ,o 750 se ani nebavim to mi je jasny ze dvanacti valec uz asi pojede :) ale zajimalo me jakej je rozdil mezi 740 osmivalec ,jinak s tema kolama sem rad zes mi rekl protoze jestli to je znat i na 750 tak na 735 to bude znat 2x tolik ,asi zkusim sehnat zimaky 15" na zimu abych videl ten rozdil

T613 píše:tak vseobecne 730 v automatu des nejde to
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda

750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr

takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nediv :-D jsete k tomu pripocti ze pulka motoru M30 je dnes uz po smrti a kdyz s tim jezdilo jeste prase na plyn pred tebou tak tim spis

Napsal: pát 28.09.2007 12:06
od berkelay
v mé e34 je vlastně stejný motor jako v 735i a myslím si, že to na e34 docela dostačuje, kdyby nebyla sedma těžší, tak by jsi byl spokojen. Jak už tady bylo psáno, pětka ani sedma nejsou auta na řádění po městě, ale na dlouhé cesty kde je fajn cítit, že ti to ve 140 při sešlápnutí plynu na podlahu zrychluje jako by se nic nedělo a jet přes 220 není žádný problém a nemáš strach, že se auto rozpadne, i když je mu skoro 20 let :)

Napsal: pát 28.09.2007 13:51
od tjj
jasny,dikes,takze je to v ouklendu ,chtel sem se jenom presvedcit ze
je to tak

berkelay píše:v mé e34 je vlastně stejný motor jako v 735i a myslím si, že to na e34 docela dostačuje, kdyby nebyla sedma těžší, tak by jsi byl spokojen. Jak už tady bylo psáno, pětka ani sedma nejsou auta na řádění po městě, ale na dlouhé cesty kde je fajn cítit, že ti to ve 140 při sešlápnutí plynu na podlahu zrychluje jako by se nic nedělo a jet přes 220 není žádný problém a nemáš strach, že se auto rozpadne, i když je mu skoro 20 let :)

Napsal: sob 29.09.2007 08:14
od k2
Ahoj,

taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.

K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím :? ........asi jen pro silné nervy.

K2

Napsal: sob 29.09.2007 09:16
od Fugo
je to divný ale mě se i u mojí 750 stále zdá že to je nějak líný :? váha je váha. (2120kg s plnou nádrží a bez lidí(cca20kg bylo nářadí))

Napsal: sob 29.09.2007 09:19
od tjj
no jasne presne moje slova ,ta vaha dela asi dost :(


k2 píše:Ahoj,

taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.

K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím :? ........asi jen pro silné nervy.

K2