Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e32 735 jizdni vlastnosti

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#1 Příspěvek od tjj »

porad mi to hlava nebere , ja vim ze e32 735 je tezka ale zase ma 155kw a melo by to aspon trosku jet ,ale kdyz to srovnam s predeslim autem e30 318 85kw tak to proti tomu byla raketa,bud mi to nejede a nebo je to normalni ? jaky mate zkusenosti vy?
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od milo »

mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Michelin »

No subjektivne mi prijde ze 735 jede docela dost, oproti napr Vectre s 85kW bych rekl o hodne lip, jj jinak to vnimani rychlosti je fakt jine
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#4 Příspěvek od tjj »

je to manual ,lpg,na beno je to o trosku lepsi ale ne zas o tolik,mam tam vetsi kola vzadu desetipalcovy sedumnactky ale to by zas tak vadit nemelo :( ja teda nevim ale trica na rozjezd byla asi tak 3x rychlejsi ,sedma trosku zacina jet od tech 80km/h vejs,jenak je to fakt mrtvi ,takze bud mi to nejede a nebo to kazdej vnimame jinak :) asi bych potreboval aby me nekdo svezl ve svy sedme :) slysel sem ze ctylitr osmivalec uz jede pekne ale sestivalec je prej nic moc a ja se ktomu zatim pripojuju :(


milo píše:mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Michelin »

Zalezi na co si zvyklej no...
Dneska sem byl svezen v 750i a pak se mi to moje zdalo jak "kripl" ale normalne to jezdi si myslim pekne dynamicky
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RedBaron »

tjj píše:porad mi to hlava nebere , ja vim ze e32 735 je tezka ale zase ma 155kw a melo by to aspon trosku jet ,ale kdyz to srovnam s predeslim autem e30 318 85kw tak to proti tomu byla raketa,bud mi to nejede a nebo je to normalni ? jaky mate zkusenosti vy?
Vždyť je to dálniční parník, pokud chceš blbnout někde na parkovišti, po městě nebo v serpentýnách, tak nemá šanci, automaty mívají navíc v sedmách pěkne dlouhý kvalty, z jedničky je to celkem opruz to rozhejbat než se uválí nudle v měniči a motor se dostane do správných otáček. Ale zkus šlápnout plnej v 318i a kickdown 735i až pojedeš 90 km/h a víc, maličko ti to napoví o rozdílech.

A to jsi nejel v E38, mně to připadá míň obratný než starej Mercedes S mamut, strašnej koráb. Po přesednutí z toho je E32 lehkonohá baletka.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#7 Příspěvek od ajfel »

milo píše:mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.
uz rozdil e30 a e34 je obrovsky rozdil .. natoz e32 ...
proste se s tim nejezdi tak, ze pred obci se zaslapnou brzdy na 50 a za znackou obce na plny plyn ...
plynula pohodova jizda - na to to je urceno :)
petr
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#8 Příspěvek od krakatit »

musim se pridat, E38 je min obratna nez stara E32, ale ze by min nez mamut tak to se mi jevi jako blbost, pripadne subjektivni pocit...
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od milo »

ajfel píše: proste se s tim nejezdi tak, ze pred obci se zaslapnou brzdy na 50 a za znackou obce na plny plyn ...
plynula pohodova jizda - na to to je urceno :)
petr
noooo tak tady bych si dovolil oponovat. pokud se sedma rozhybe, tak dokaze vystrelit temer kdykoliv :twisted:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

tak co se 730 a 735 týká tak ty rozhýbat trvá opravdu delší dobu, za to 750 to už je něco (ale taky to tak žere :) ). z mojí zkušenosti 730 s automatem je do těch 100km/h stejná jak 318, 735ka už by od 50ky 318ku dala ... ale co je duležite.... zkuste si z 318 jezdit kolem 200km/h :) motor chudinka nemuže tak ve 160ti a chtělo by to tak šestku a ono nic... a pak kolem vas jen profrčí e32 na čtyrku... a čau.. :)
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Klubové ID: 1790
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od magic »

ja nevim co tak jezdim s kamaradem v E38 4,4 6kvalt, tak myslím že na jakoukoliv rychlost je to raketa největší!! zátah monstroozni.
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Michelin »

magic píše:ja nevim co tak jezdim s kamaradem v E38 4,4 6kvalt, tak myslím že na jakoukoliv rychlost je to raketa největší!! zátah monstroozni.
Jenze to uz jsme jaksi uplne jinde . . .
magic
Registrovaný
Příspěvky: 1066
Registrován: úte 13.06.2006 00:00
Klubové ID: 1790
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od magic »

však ja chtěl jenom říct, že ne všechny 7mi sou line :p
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od T613 »

tak vseobecne 730 v automatu des nejde to
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda

750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr

takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nediv :-D jsete k tomu pripocti ze pulka motoru M30 je dnes uz po smrti a kdyz s tim jezdilo jeste prase na plyn pred tebou tak tim spis
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#15 Příspěvek od tjj »

ja ji mam taky v manualu ale chtel bych automat ,protoze kdyz to nejede tak bych chtel aspon to pohodli a neradit ale uz se stalo :( ,o 750 se ani nebavim to mi je jasny ze dvanacti valec uz asi pojede :) ale zajimalo me jakej je rozdil mezi 740 osmivalec ,jinak s tema kolama sem rad zes mi rekl protoze jestli to je znat i na 750 tak na 735 to bude znat 2x tolik ,asi zkusim sehnat zimaky 15" na zimu abych videl ten rozdil

T613 píše:tak vseobecne 730 v automatu des nejde to
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda

750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr

takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nediv :-D jsete k tomu pripocti ze pulka motoru M30 je dnes uz po smrti a kdyz s tim jezdilo jeste prase na plyn pred tebou tak tim spis
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#16 Příspěvek od berkelay »

v mé e34 je vlastně stejný motor jako v 735i a myslím si, že to na e34 docela dostačuje, kdyby nebyla sedma těžší, tak by jsi byl spokojen. Jak už tady bylo psáno, pětka ani sedma nejsou auta na řádění po městě, ale na dlouhé cesty kde je fajn cítit, že ti to ve 140 při sešlápnutí plynu na podlahu zrychluje jako by se nic nedělo a jet přes 220 není žádný problém a nemáš strach, že se auto rozpadne, i když je mu skoro 20 let :)
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#17 Příspěvek od tjj »

jasny,dikes,takze je to v ouklendu ,chtel sem se jenom presvedcit ze
je to tak

berkelay píše:v mé e34 je vlastně stejný motor jako v 735i a myslím si, že to na e34 docela dostačuje, kdyby nebyla sedma těžší, tak by jsi byl spokojen. Jak už tady bylo psáno, pětka ani sedma nejsou auta na řádění po městě, ale na dlouhé cesty kde je fajn cítit, že ti to ve 140 při sešlápnutí plynu na podlahu zrychluje jako by se nic nedělo a jet přes 220 není žádný problém a nemáš strach, že se auto rozpadne, i když je mu skoro 20 let :)
k2
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: úte 13.03.2007 01:00
Klubové ID: 1178

#18 Příspěvek od k2 »

Ahoj,

taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.

K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím :? ........asi jen pro silné nervy.

K2
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#19 Příspěvek od Fugo »

je to divný ale mě se i u mojí 750 stále zdá že to je nějak líný :? váha je váha. (2120kg s plnou nádrží a bez lidí(cca20kg bylo nářadí))
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#20 Příspěvek od tjj »

no jasne presne moje slova ,ta vaha dela asi dost :(


k2 píše:Ahoj,

taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.

K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím :? ........asi jen pro silné nervy.

K2
Odpovědět