Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e32 735 jizdni vlastnosti
je to manual ,lpg,na beno je to o trosku lepsi ale ne zas o tolik,mam tam vetsi kola vzadu desetipalcovy sedumnactky ale to by zas tak vadit nemelo
ja teda nevim ale trica na rozjezd byla asi tak 3x rychlejsi ,sedma trosku zacina jet od tech 80km/h vejs,jenak je to fakt mrtvi ,takze bud mi to nejede a nebo to kazdej vnimame jinak
asi bych potreboval aby me nekdo svezl ve svy sedme
slysel sem ze ctylitr osmivalec uz jede pekne ale sestivalec je prej nic moc a ja se ktomu zatim pripojuju 




milo píše:mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť je to dálniční parník, pokud chceš blbnout někde na parkovišti, po městě nebo v serpentýnách, tak nemá šanci, automaty mívají navíc v sedmách pěkne dlouhý kvalty, z jedničky je to celkem opruz to rozhejbat než se uválí nudle v měniči a motor se dostane do správných otáček. Ale zkus šlápnout plnej v 318i a kickdown 735i až pojedeš 90 km/h a víc, maličko ti to napoví o rozdílech.tjj píše:porad mi to hlava nebere , ja vim ze e32 735 je tezka ale zase ma 155kw a melo by to aspon trosku jet ,ale kdyz to srovnam s predeslim autem e30 318 85kw tak to proti tomu byla raketa,bud mi to nejede a nebo je to normalni ? jaky mate zkusenosti vy?
A to jsi nejel v E38, mně to připadá míň obratný než starej Mercedes S mamut, strašnej koráb. Po přesednutí z toho je E32 lehkonohá baletka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
uz rozdil e30 a e34 je obrovsky rozdil .. natoz e32 ...milo píše:mas automat nebo manual? pokud automat, tak 1cka je brutalne dlouha. a vnimani rychlosti v e32 je nekde jinde, nez v "motokare" e30.
proste se s tim nejezdi tak, ze pred obci se zaslapnou brzdy na 50 a za znackou obce na plny plyn ...
plynula pohodova jizda - na to to je urceno

petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
tak co se 730 a 735 týká tak ty rozhýbat trvá opravdu delší dobu, za to 750 to už je něco (ale taky to tak žere
). z mojí zkušenosti 730 s automatem je do těch 100km/h stejná jak 318, 735ka už by od 50ky 318ku dala ... ale co je duležite.... zkuste si z 318 jezdit kolem 200km/h
motor chudinka nemuže tak ve 160ti a chtělo by to tak šestku a ono nic... a pak kolem vas jen profrčí e32 na čtyrku... a čau.. 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
tak vseobecne 730 v automatu des nejde to
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda
750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr
takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nediv
jsete k tomu pripocti ze pulka motoru M30 je dnes uz po smrti a kdyz s tim jezdilo jeste prase na plyn pred tebou tak tim spis
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda
750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr
takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nediv

ja ji mam taky v manualu ale chtel bych automat ,protoze kdyz to nejede tak bych chtel aspon to pohodli a neradit ale uz se stalo
,o 750 se ani nebavim to mi je jasny ze dvanacti valec uz asi pojede
ale zajimalo me jakej je rozdil mezi 740 osmivalec ,jinak s tema kolama sem rad zes mi rekl protoze jestli to je znat i na 750 tak na 735 to bude znat 2x tolik ,asi zkusim sehnat zimaky 15" na zimu abych videl ten rozdil


T613 píše:tak vseobecne 730 v automatu des nejde to
735 uz je lepsi, ja jsem rad ze ji mam v manulu teda
750 jede vzdy vsude ...
kdyz jsem mel na 750 15" kola tak to jelo lip jak s 18" ktere uz huci a citis odopr
takze jestli tam mas 17" 10 palec tak to ma odpor jak raketoplan a nicemu se nedivjsete k tomu pripocti ze pulka motoru M30 je dnes uz po smrti a kdyz s tim jezdilo jeste prase na plyn pred tebou tak tim spis
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
v mé e34 je vlastně stejný motor jako v 735i a myslím si, že to na e34 docela dostačuje, kdyby nebyla sedma těžší, tak by jsi byl spokojen. Jak už tady bylo psáno, pětka ani sedma nejsou auta na řádění po městě, ale na dlouhé cesty kde je fajn cítit, že ti to ve 140 při sešlápnutí plynu na podlahu zrychluje jako by se nic nedělo a jet přes 220 není žádný problém a nemáš strach, že se auto rozpadne, i když je mu skoro 20 let 

jasny,dikes,takze je to v ouklendu ,chtel sem se jenom presvedcit ze
je to tak
je to tak
berkelay píše:v mé e34 je vlastně stejný motor jako v 735i a myslím si, že to na e34 docela dostačuje, kdyby nebyla sedma těžší, tak by jsi byl spokojen. Jak už tady bylo psáno, pětka ani sedma nejsou auta na řádění po městě, ale na dlouhé cesty kde je fajn cítit, že ti to ve 140 při sešlápnutí plynu na podlahu zrychluje jako by se nic nedělo a jet přes 220 není žádný problém a nemáš strach, že se auto rozpadne, i když je mu skoro 20 let
Ahoj,
taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.
K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím
........asi jen pro silné nervy.
K2
taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.
K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím

K2
no jasne presne moje slova ,ta vaha dela asi dost

k2 píše:Ahoj,
taky jsem z e30 318i přešel na e34 525i (M20) a 318i byla proti 525i raketa. Ony ty papírové údaje někdy lžou.
Později jsem to vyřešil záměnou motoru 3.5l (M30) a teprve potom jsem měl pocit, že jsem si oproti 318i polepšil. Váha je váha.
K e32, mám 750il a výkon motoru je kdykoliv okamžitě k mání, kamarád mě pučil 735i a měl jsem pocit že už nejedu první třídou, kultivovanost, výkon motoru atd. (tím se nechci nikoho dotknout) A co se týká 730i...no nevím........asi jen pro silné nervy.
K2