Kdyz je nejvyssi tocivy moment 5500, tak v jakych otackach ma ten motor nejmensi spotrebu?
Samozrejmost na spotrebu je asi co nejpomalejsi akcelerace..
Vim,ze mozna spouste lidem tohle prijde jako top stupid thread, tak pardon..

Já jsem někde četl o tom závodě těch magorů co jezdí za 2,5 litru atp. a právě že to bylo naopak - co nejvíc vytáčet a co nejrychleji se rozjet, řadit 1-3-5, udržování rychlosti (takže pořád mírnej plyn) je zase na dálnici úspornější než se rozjet a pak jet chvíli bez plynu atp..Atilak píše:
Samozrejmost na spotrebu je asi co nejpomalejsi akcelerace..
tak ja nevim...Rejchy píše:Akceleruj rychle na 3/4 plynu (plnej nemá smysl) potom udržuj rychlost.Pořát si musíš hrát s plynovým pedálem,zkoušet ubírat a přidávat a podle okamžité spotřeby si to korigovat.Pokud chceš jet extrém na spotřebu a nevadí ti že budeš za volatak rozjeď auto na určitou rychlost a pak to udržuj třeba na 4l okamžité spotřeby,auto ti bude pomalu zpomalovat,a pak zase rychle zrychlíš.Taky je důležité zbytečně nebrzdit a jezdit na dojezd,NEVIŘAZOVAT.
Já jsem s plným autem (E36-328) jednou díky velké hmotnosti nákladu zajel trasu Náchod Hradec za 6.3l.Ale byla to otrava .
si trochu protirecis ne?Rejchy píše:Taky je důležité zbytečně nebrzdit a jezdit na dojezd,NEVIŘAZOVAT.
pokud brzdis motorem tak to nezere vubec nic, kdyz vyradis tak to zere asi 0,7l na hodinuAtilak píše:Docela zajimavy.. Jaky je opodstatneni nevyrazovani? To mam jako z kopecka nechat brzdit motorem? nebo dojizdeni na krizovatku taky nevyrazovat i kdyz budu stat na svetlech?
Jdu zkusit najit ty rekordy
Nevidím v tom nic co by si protiřečilo.RuDoSh píše:si trochu protirecis ne?Rejchy píše:Taky je důležité zbytečně nebrzdit a jezdit na dojezd,NEVIŘAZOVAT.Bud jedu z kopce na dojezd, tzn. ze znam cestu a vim, ze pod kopcem je dlouha rovina, nebo druhy kopec, tak vyradim a setrvacnosti dojedu co nejdal, nez abych brzdil kvaltem a pak musel pridavat.... kdyz vim, ze pod kopcem budu muset brzdit, tak tam necham kvalt a dole serazuju...