Stránka 1 z 1

Napsal: sob 25.08.2007 17:23
od rinaldino
Ahoj chlapi! Pokukuji po tomto autě (E39, manuál), chci se zeptat na jakou spotřebu se mám připravit? Jezdím město - dálky tak 50 na 50. Půjde sice na přestavbu lpg, ale rád bych věděl seriózní informace. Děkuji.

Napsal: sob 25.08.2007 18:20
od Atila
rinaldino píše:Ahoj chlapi! Pokukuji po tomto autě (E39, manuál), chci se zeptat na jakou spotřebu se mám připravit? Jezdím město - dálky tak 50 na 50. Půjde sice na přestavbu lpg, ale rád bych věděl seriózní informace. Děkuji.
Pocitej neco mezi 12 - 16l, ve meste pri vetsim poskakovani i o dva litry vice.

Napsal: sob 25.08.2007 23:14
od PavelP
Zdravím, dlouhodobá kombi spotřeba cca měsíc :město - různé crcačky po okrskách - zatáčky kopce včetně různých skopičin na plný plyn (samozřejmě krátkodobě ): 12,5 l / 100 ,méně to asi nejde. Dálnice s tempomatem při rychlosti 160 km / hod se dá jet za 10,5 l / 100.
Na plyn se vyser ,do BMW to podle mého názoru nepatří.
Protože : Když máš na provoz takovýho auta - tak nešetři.
Protože : Je radost vychutnat si 286 kobyl - Když je potřebuješ.
Pro další - nepište sem prosím názory na LPG
PavelP

Napsal: ned 26.08.2007 02:44
od selkie
momentalne jezdim jenom Prahu a prumer mam 10,5 dle pal. PC(kterej jsem si asi nechtene vymazal, protoze tam predtim bylo 11,1)...a to jezdim normalne...zadnej klobouk, ale taky nejezdim stylem brzda-plyn, bo u tohodle auta to podle me nema ani cenu, ani smysl...proste jezdim, rekneme, lehce nad povoleny limit...

jinak dlouhodobou spotrebu od doby, co jsem to koupil mam 11l(najeto pres 3.000km povetsinou Praha a dalnice, okresky minimalne)...me ten motor prijde hooodne povedenej a na svuj objem a vykon hoodne sporivej...neni to teda zadnej zavodnik (takovej 3,0 R6 je hodne zlej), spis je to takovej tahac...to proste jede furt...radim do 2.000 ot/min, vic pouze vyjimecne...neni duvod...nepotrebuju nikomu dokazovat, ze to jede...me staci, ze vim, ze kdyz budu potrebovat, tak tam ta sila je...

jinak, pokud by jsi mel zajem, tak je na prodej...

Napsal: ned 26.08.2007 10:59
od rinaldino
Děkuji moc za odpovědi, čekal jsem to horší, plyn tam šoupnu každopádně, není důvod platit dvojnásobek za benzín. Mohu poprosit ještě o informaci, jestli je něco, na co si dát extra pozor při koupi pětky s tímto motorem? Vždy jsem měl jen V6, osmiválec kupuji poprvé. Díky!

Napsal: ned 26.08.2007 11:06
od selkie
kdyz jsem zjistoval nejaky blizsi info o tomhle motoru, tak jsem na nic spatnyho nenarazil..ten motor udajne vydrzi milion kilometru, kdyz se o nej clovek stara...

Napsal: ned 26.08.2007 11:40
od gogoho
jEDNODUŠE DÁLKY 10-12 PODLE STYLU JÍZDY
MĚSTO TAK 15-20


A PLYN NEMÁ CENU.............jSOU S TIM AKORÁT PROBLÉMY.......

Napsal: ned 26.08.2007 12:50
od DOEMIXXX
gogoho píše:jEDNODUŠE DÁLKY 10-12 PODLE STYLU JÍZDY
MĚSTO TAK 15-20


A PLYN NEMÁ CENU.............jSOU S TIM AKORÁT PROBLÉMY.......
kdyz je poradne udelany (btw. sekvencni plyn) tak s tim zadny problemy nebyvaji..

Napsal: ned 26.08.2007 14:02
od Atila
rinaldino píše:Mohu poprosit ještě o informaci, jestli je něco, na co si dát extra pozor při koupi pětky s tímto motorem? Vždy jsem měl jen V6, osmiválec kupuji poprvé. Díky!
Jako u kazdeho baworu E39. Takze primarne stav predni napravy, ten motor neni z nejlehcich a na napravy bawory trpi. Rozes*ana naprava se da opravit, ale tricet tisic tam zahucis ani nevis jak. Motor je silny ma kroutak jako svina, takze kontrola prevodovky + spojky bude na miste pokud uvazujes nad manualem. U automatu je potreba zkouknout ten na klasicke chyby (hladke razeni vsech stupnu, zpatecka, jizda v ruznych rezimech, steptronic musi jit uplne sametove jinak je neco spatne).
Pokud kombik tak mechy a v pripade elektriky patych dveri zkontrolovat elektriku patych dveri, bo obe se dost sere. Protoze je to E39, tak rozsypany caj na palubce je pravdepodobny a nijak snadno opravitelny.
Eletrickou vybavu (sedacky, okna, central, vsechny kontrolky, svetelka a ze jich petka ma) to jako u kazdeho auta. Klimatizace vetsinou funguje bez problemu, ale stejne zkontrolovat. Tesnosti vseho odkud muze neco tect (nezapomen na zadni tlumice!), tradicni testy na opravene rohlicky, opet nic specifickeho jako u kazdeho auta. Zkontroluj si, ze jsou tam spravna kola, lidska tvorivost u techle aut je casta, nasledky zavazne. Barvu xenonu jestli nejsou pred smrti jako u kazdeho jimi vybaveneho auta. Jinak mne ted uz nic narychlo nenapada. Petky nemaji moc specifickych chyb, samotna M62 je bez problemu, skvely motor co najede strasne moc, ale to uz tu padlo. Pokud se k nemu nekdo nechoval jako prase pul milionu kilometru uplna sranda.

Napsal: ned 26.08.2007 15:49
od adam
Jeste bych se podival jestli xenony sviti tak jak maji. (Jestli nejsou vylamane drzacky a jestli funguje automacitka regulace (ale to nevim jestli jen tak poznas)). Oprava muze byt dost draha :?

Napsal: pon 27.08.2007 11:36
od rinaldino
Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)

Napsal: pon 27.08.2007 13:30
od adam
rinaldino píše:Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)
me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?

Napsal: pon 27.08.2007 15:15
od Atila
adam píše:me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?
Holt si musis vypracovat domaci ukol. :-) Snad vsechny staty Evropy maji nejake stranky, kde jsou seznamy LPG stanic v zemi. Akorat je to samozrejme v mistnim dialektu a je potreba chvilku hledat. Krome toho v nekterych zemich jich je tolik (Italie, Benelux, castecne Nemecko), ze neni treba ani moc hledat.

Napsal: pon 27.08.2007 16:48
od adam
Atila píše:Holt si musis vypracovat domaci ukol. :-)
ja nemusim, ja jezdim na benal :lol:

Napsal: pon 27.08.2007 17:54
od airbone
adam píše:
rinaldino píše:Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)
me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?
V holandsku je LPG skoro na kazdej vacsej pumpe. Aj ne shellke, kam chodom tankovat ja. Skratka LPG je jednotna, a pouziva sa aj tu v NL, tak verim, ze je tomu tak aj v DE.

Napsal: pát 27.01.2012 23:11
od Batler
Musím říct že při dnešních cenách v roce 2012 bych do LPG šel taky :roll: