Kupuji E34 525 TDS Kombi rok 95 za cca 100.000
dovoz Rakousko
Muze mi tady nekdo poradit, na co si mam dat pri koupi pozor?
Diky moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kupuji E34 525 TDS Kombi
Tak to je dobrý se hned zkraje připravit na to, že pokud si to auto nechceš koupit na rok, tak právě tyto vyjmenované věci jednou (dřív, později, hned...) nejspíš budeš řešit. Ten motor je výbornej, co mám zkušenosti jak vlastní, tak sdílené, ale musí být v pucu - a to je kapku problém.fotobobo píše:OK, a co kdyz to bude delat vsechno jak popisujes? Co je spatneho? DikyMartinéz píše:Treba kolisani otacek za tepla, studena.. startovani za tepla. Zda tahne plynule cca od 2000-5000. Podvozek klasika jako kazda e34.
Nechci menit hned za tyden jak to koupim:
Hlavu
Turbo
Vstriky
Cerpadlo
Martineze ber vážně, a pokud můžu doplnit, dej si bacha na to, jestli kolem 1900-2100 otáček/min. motor zvýší podstatně tah. Není to na zlomení páteře jako VW, ale musí to být sakra poznat. TDSo by se taky mělo celkem rádo točit - pokud z něj budeš mít v otáčkách "špatný pocit" (chlap pozná, když auto se trápí

Zkrátkou: hlavně prostě nekup mrdku, jako já.

Ať se ti zadaří, to auto - zvlášť touring (odpusť, Martinezi


PS: Dodatek - symptomy mrtvých součástí (opravte mne/doplňte):
Hlava: Nemusíš vůbec poznat, ale zkus jednoduchou věc. Při nastartovaném motoru odšroubuj víčko expanzky a polož na něj dlaň tak, abys otvor dokonale utěsnil. Nesmíš cítít ani přetlak, ani podtlak. Zároveň zkontroluj, jestli nejsou v chladícím mediu stopy oleje. I olej musí být čistý. Cokoli z tohoto v nepořádku = průšvih. (Mě to stálo 19,5k, jelikož jsem byl vůl)
Turbo: viz výše. Navíc si poslechni, jestli turbo v zátahu (2500 ot./min. a víc ideálně) nezní jako turbo u TDI oktavky. Odmontuj také vedení vzduchu mezi turbem a mezichladičem - pokud je v něm olej, turbo je přinejmenším načaté. (Repase přišla na cca 8k)
Vstřiky: někdo, prosím, doplňte, měl jsem a mám je v pořádku...

Čerpadlo... Jak říká Martinez. (Až se naseru, půjde taky - repase elektriky kvůli teplým startům údajně cca 8-9k)
Nejsou to nijak horentní částky, ale nepotěší - takže bacha.

myslim, ze neni moc co dodat.. ja nastesti jeste na motoru nic neresil, takze nemam ty spravny grify, ale tohle by melo po motorovy strance obsahnout vsechny potencialni trable..belch píše:Tak to je dobrý se hned zkraje připravit na to, že pokud si to auto nechceš koupit na rok, tak právě tyto vyjmenované věci jednou (dřív, později, hned...) nejspíš budeš řešit. Ten motor je výbornej, co mám zkušenosti jak vlastní, tak sdílené, ale musí být v pucu - a to je kapku problém.fotobobo píše:OK, a co kdyz to bude delat vsechno jak popisujes? Co je spatneho? DikyMartinéz píše:Treba kolisani otacek za tepla, studena.. startovani za tepla. Zda tahne plynule cca od 2000-5000. Podvozek klasika jako kazda e34.
Nechci menit hned za tyden jak to koupim:
Hlavu
Turbo
Vstriky
Cerpadlo
Martineze ber vážně, a pokud můžu doplnit, dej si bacha na to, jestli kolem 1900-2100 otáček/min. motor zvýší podstatně tah. Není to na zlomení páteře jako VW, ale musí to být sakra poznat. TDSo by se taky mělo celkem rádo točit - pokud z něj budeš mít v otáčkách "špatný pocit" (chlap pozná, když auto se trápí), zpozorni. A hlavně - to auto musí fakt jet - jinak tě může čekat to, co mě. Až to při zkušebce pořádně zahřeješ (rozumnou jízdou), prostě mu dej pokouřit. Pokud na jedníčku nedokáže zahrabat, nebo aspoň neucítíš, že se skoro staví na zadní (dle povrchu), je tam něco špatně.
Zkrátkou: hlavně prostě nekup mrdku, jako já.![]()
Ať se ti zadaří, to auto - zvlášť touring (odpusť, Martinezi) - je srdcovka.
PS: Dodatek - symptomy mrtvých součástí (opravte mne/doplňte):
Hlava: Nemusíš vůbec poznat, ale zkus jednoduchou věc. Při nastartovaném motoru odšroubuj víčko expanzky a polož na něj dlaň tak, abys otvor dokonale utěsnil. Nesmíš cítít ani přetlak, ani podtlak. Zároveň zkontroluj, jestli nejsou v chladícím mediu stopy oleje. I olej musí být čistý. Cokoli z tohoto v nepořádku = průšvih. (Mě to stálo 19,5k, jelikož jsem byl vůl)
Turbo: viz výše. Navíc si poslechni, jestli turbo v zátahu (2500 ot./min. a víc ideálně) nezní jako turbo u TDI oktavky. Odmontuj také vedení vzduchu mezi turbem a mezichladičem - pokud je v něm olej, turbo je přinejmenším načaté. (Repase přišla na cca 8k)
Vstřiky: někdo, prosím, doplňte, měl jsem a mám je v pořádku...![]()
Čerpadlo... Jak říká Martinez. (Až se naseru, půjde taky - repase elektriky kvůli teplým startům údajně cca 8-9k)
Nejsou to nijak horentní částky, ale nepotěší - takže bacha.
to Belch.. proti touringum naprosto nic nemam, ale pro studenta bez zavazku do Prahy je limo limem..
