Stránka 1 z 3
Napsal: sob 01.04.2006 13:31
od petrh
Ahoj kámoš má oktavu 19tdi a po čipnuti ma mít 120KW , 395Nm.
Měl na vyzkoušení take bmw z4 2.5 po upravě ma asi kolem 220 koní a tvrdí že ta jeho oktavka jezdi o dost líp(výkonově)

pokud mužete skuste napsat váš názor jak mu mužu oponovat ja sám nemám zkušenosti.Je to muj šef v práci tak a? ho naštvu,dik petr
Napsal: sob 01.04.2006 13:34
od GeorgosAc
Z4 2,5 v benzinu srovnavat s Ochcavkou 1,9tdi..... to je holy nesmysl.
Napsal: sob 01.04.2006 14:15
od pepus
s tim motorem se da dostat cipem na 160ps, ale to musi bejt ta verze 136ps, nebo 90ps se vstrikama z ni a uz tak je to dost extrem. Lip nez Z4 to mohlo jet, jestli s tou Z4 netocil pres 3000 (no spis 2500) otacek

.
jinak ty TDIcka berou od spodu fakt bezvadne, ale tak ve 3000 to uvada, proste super pohodlny na bezny jezdeni, ale blbnout se s tim neda.
Napsal: sob 01.04.2006 18:37
od Bombarder
Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Napsal: sob 01.04.2006 18:39
od Bombarder
pepus píše:s tim motorem se da dostat cipem na 160ps, ale to musi bejt ta verze 136ps, nebo 90ps se vstrikama z ni a uz tak je to dost extrem. Lip nez Z4 to mohlo jet, jestli s tou Z4 netocil pres 3000 (no spis 2500) otacek

.
jinak ty TDIcka berou od spodu fakt bezvadne, ale tak ve 3000 to uvada, proste super pohodlny na bezny jezdeni, ale blbnout se s tim neda.
PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..
Napsal: sob 01.04.2006 19:02
od Tatros
Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Bezpečných 120kw tak max. na 30tkm

Napsal: sob 01.04.2006 19:06
od pepus
Bombarder píše:PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..
Mozna ne primo uvadaji, ale proste prestavaj tahnout (ve srovnani s commonrail dieslama a benzinakama a treba TDSem - to je zas mrtvy v malejch otackach). Ve firme sem jezdil passatem 90ps, pak sme ho chipli na 136ps a este si obcas pucuju otcovu A4 TDI 136ps, takze nejake srovnani mam

Napsal: sob 01.04.2006 19:13
od pepus
pointa ale je, ze jestli si pan petrh_sef (

) sedl do Z4, tak tam asi ocekaval kopanec z malejch otacek jako ma TDI, kterej se ovsem nekonal. Mit vykon k dispozici hned od spoda je samozrejme prijemny, ale 2.5 ze Z4, kdyz se vytoci, nakonec lip pojede urcite.
(ale jenom podle koni posuzovat nelze - treba 2.5 benzin co mame ve Wrangleru ma papirove 150ps, pritom kdyz z nej presednu treba do toho 136ps TDIcka, tak si pripadam jak v rakete. To proto, ze tech 150ps ma nekde kolem 6000ot, ale nez se vytoci trva 100 let.)
Napsal: sob 01.04.2006 19:19
od Bombarder
pepus píše:Bombarder píše:PD motory v 3k otáčkách neuvadají, to vím bezpečně..
Mozna ne primo uvadaji, ale proste prestavaj tahnout (ve srovnani s commonrail dieslama a benzinakama a treba TDSem - to je zas mrtvy v malejch otackach). Ve firme sem jezdil passatem 90ps, pak sme ho chipli na 136ps a este si obcas pucuju otcovu A4 TDI 136ps, takze nejake srovnani mam

Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..
Napsal: sob 01.04.2006 19:20
od Bombarder
Tatros píše:Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Bezpečných 120kw tak max. na 30tkm

A proč ne? Když E36 vydrží 700PS..
Napsal: sob 01.04.2006 19:24
od pepus
Bombarder píše:Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..
ok, dostal si me

, ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?

Napsal: sob 01.04.2006 19:30
od Bombarder
pepus píše:Bombarder píše:Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..
ok, dostal si me

, ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?

Aha?!
Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.
http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm
Napsal: sob 01.04.2006 20:11
od sumachr
petrh píše:Ahoj kámoš má oktavu 19tdi a po čipnuti ma mít 120KW , 395Nm.
Měl na vyzkoušení take bmw z4 2.5 po upravě ma asi kolem 220 koní a tvrdí že ta jeho oktavka jezdi o dost líp(výkonově)

pokud mužete skuste napsat váš názor jak mu mužu oponovat ja sám nemám zkušenosti.Je to muj šef v práci tak a? ho naštvu,dik petr
myslim si ze tvuj sef jen na tebe machruje a ani v Z4 nikdy nesedel jinak by mu to z huby nevylezlo a nebo jen keca zavisti ze musi chudak brouzdit silnice v octavii

Napsal: sob 01.04.2006 20:12
od pepus
Bombarder píše:pepus píše:Bombarder píše:Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..
ok, dostal si me

, ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?

Aha?!

Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.
http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm
jeee, sorrry, pumpe-duse samo znam, samozrejme ze sem mel na mysli tohle. Audina stara 3 roky, pasik 4.... a po 3000 to vykon proste ztraci

Napsal: sob 01.04.2006 20:18
od Bombarder
pepus píše:Bombarder píše:pepus píše:[quote="Bombarder"]
Nejsem si jisty, jestli měl ten pašík PD motor..
ok, dostal si me

, ja sem reagoval na TDI 1.9, co je prosimte PD?

Aha?!

Dnes se zaměříme na nejmodernější vznětový agregát s technologií čerpadlo-trysko. Proto také dvoulitrový turbodiesel nese ve svém označení zkratku PD (Pumpe – Düse). Díky elektronickému vstřikování paliva a turbodmychadlu VGT s proměnou geometrií lopatek oceníte už po několika kilometrech jeho sílu a pružnost.
http://www.pvtnet.cz/www/autocentrum/motor19tdipd.htm
jeee, sorrry, pumpe-duse samo znam, samozrejme ze sem mel na mysli tohle. Audina stara 3 roky, pasik 4.... a po 3000 to vykon proste ztraci

[/quote]
90 koňový pašík není PD..
A v tom grafu to vypadá trochu jinak

Napsal: sob 01.04.2006 21:08
od pepus
Bombarder píše:90 koňový pašík není PD..
A v tom grafu to vypadá trochu jinak

pravda, pravda... ale teda musim rict, ze mezi tou audinou (ktera teda PD je, nebo ne?) a pasikem po chipu sem teda uz rozdil skoro nepoznal...
Napsal: sob 01.04.2006 21:09
od petrh
myslim si ze tvuj sef jen na tebe machruje a ani v Z4 nikdy nesedel jinak by mu to z huby nevylezlo a nebo jen keca zavisti ze musi chudak brouzdit silnice v octavii

[/quote]
Výborně

Napsal: ned 02.04.2006 07:30
od Baxon
Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............
Napsal: ned 02.04.2006 08:01
od Lukas H.
Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Ty voe ja te nepoznavam, jeste nedavno jsi tu zaryte tvrdil ze nafta patri jen do kamen a ted tohle... No jdes do sebe chlape, jen tak dal...

Napsal: ned 02.04.2006 09:05
od Bombarder
Lukas H. píše:Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
Ty voe ja te nepoznavam, jeste nedavno jsi tu zaryte tvrdil ze nafta patri jen do kamen a ted tohle... No jdes do sebe chlape, jen tak dal...

Njn, jdu prostě s dobou
