Stránka 1 z 3

Napsal: pon 13.02.2006 21:32
od JaraX
Tak dneska jsem tak pracovně lítál TDSem a docela dost spěchal, předjel pár těch zdržujících ochcávek a jinejch pojízdnejch plechovek a najednou jsem na jedné dobře známě cestě narazil na Vectru A 2.0 GLX, už sem se ju chystal předjet, lehce se jí nalepil na prdel a mrknul dálkovejma, at s tím krámem uhne, nečekaně neuhnul, právě naopak, arogantně zabral prostředek cesty a hbitě mi začal ujíždět, ihned jsem dal na podlahu a trošku to TDS provětral, ale Vectra stále jela o chlup líp,tak jsem nakonec nepředjel ani po 3km useku kdy jsme se rozdělili. :(
A tak se ptám, měřil někdo ma brzdě starší TDSo? případně jiný báwko, zajimalo by mě jak jsou na tom koně po čase anebo kolik kousků ze stáda již padlo do salámů. :D

Napsal: pon 13.02.2006 21:38
od Lukas H.
Hehe.. :D Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci... :)

Napsal: pon 13.02.2006 21:44
od JaraX
a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.

Napsal: pon 13.02.2006 21:49
od GeorgosAc
JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
prijed... dam ti na prdel....... :P

Napsal: pon 13.02.2006 21:56
od JaraX
GeorgosAc píše:
JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
prijed... dam ti na prdel....... :P
co vlastně máš? 316LPG? :D
si dělám ale fakt nevím, 323i???

Napsal: pon 13.02.2006 22:00
od JaraX
GeorgosAc píše:
JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
prijed... dam ti na prdel....... :P
a na prdel nechci, nejsem na kluky ani homosexobuzo :D

Napsal: pon 13.02.2006 22:02
od RedBaron
Lukas H. píše:Hehe.. :D Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci... :)
Vaše newtonmetry jsou vám prd platný, zapomeňte na ně. Jenom vás odnaučují řadit. Když za volantem nesedí jouda, kterej neumí sešlápnout spojku, zamlít pákou a přesunout benzín do správnejch otáček, rozhodujou koně vs. hmotnost a basta.

Napsal: pon 13.02.2006 22:05
od Lukas H.
JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
TDS jede podobne jako 320i popr 318is, ale je prijemnejsi na jizdu jelikoz mas dostatek vykonu i v nizsich otackach... Tak natoc budiky pri zrychleni a muzem se na to mrknout, takhle to je jen placani do vody...

Napsal: pon 13.02.2006 22:10
od Lukas H.
RedBaron píše:
Lukas H. píše:Hehe.. :D Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci... :)
Vaše newtonmetry jsou vám prd platný, zapomeňte na ně. Jenom vás odnaučují řadit. Když za volantem nesedí jouda, kterej neumí sešlápnout spojku, zamlít pákou a přesunout benzín do správnejch otáček, rozhodujou koně vs. hmotnost a basta.
Jak vase? Ty mas diesel a ja benzin..:D A taky nechapu proc se hned chytas toho kroutaku, nejvic dvoulitru ma od 130 do 150 Ps a ja mel 165..:)

Napsal: pon 13.02.2006 22:14
od RedBaron
Lukas H. píše:Jak vase? Ty mas diesel a je benzin..:D A taky nechapu proc se hned chytas toho kroutaku, nejvic dvoulitru ma od 130 do 150 Ps a ja mel 165..:)
Jenže já ho mám nerad a z donucení finanční situace, budu od něj utíkat setsakramentsky daleko až to jen trochu půjde :?

Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ? :D

Napsal: pon 13.02.2006 22:18
od adam
pro zajimavost:

V top gearu jednou delali "test starych italskych supersportu s motorem uprostred za min penez nez ojete mondeo" coz v praxi znamenalo za min nez 10k liber. Konkretne - Ferrari 308GT4, Maserati Merac a Lamborghini Urraco. Jednou z disciplin byla brzda. A co namerili?

Ferrari 308GT4 - puvodne 255HP, soucasnost - 194HP
Lamborghini Urraco - puvodne 220HP, soucasnost - 117HP
Maserati Merac - puvodne 190HP, soucasnost - 80HP

(koho by to zajimalo, tak to vysilali 4.12.2005)

Napsal: pon 13.02.2006 22:20
od Lukas H.
RedBaron píše: Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ? :D
V pripade TDS to bylo "i", tahlo od 2500 stejne az do 5000tis, tzn 2500tis pouzitelnejch otacek coz je skoro stejny jako u benzinu, protoze kdyz chces aby to jelo podradis na 4000tis a tocis to do 6500...

Napsal: pon 13.02.2006 22:36
od JaraX
Lukas H. píše:
RedBaron píše: Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ? :D
V pripade TDS to bylo "i", tahlo od 2500 stejne az do 5000tis, tzn 2500tis pouzitelnejch otacek coz je skoro stejny jako u benzinu, protoze kdyz chces aby to jelo podradis na 4000tis a tocis to do 6500...
přesně tak, TDS má benzínovou charajteristiku a do 2000 nejede a ve¨4000 táhne tak nejvíc

Lukasi,máš křivku po chipu??

Napsal: pon 13.02.2006 22:52
od Lukas H.
JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
V compu nemam, a na papire nevim kde... :)

Napsal: pon 13.02.2006 23:11
od Speedy
No akžodpádně Lukášovo TDS se 165koni a 300Nm bylo poraženo(sice o chlup) mojí 323i se 170koněmi a 245Nm. Což jasně říká, že krou?ák není všechno.
BTW Vectra A 2.0 měla cca 110kW a kolem 200Nm...

Napsal: pon 13.02.2006 23:22
od LOPOLO
Lukas H. píše:
JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.

Napsal: pon 13.02.2006 23:34
od Lukas H.
Speedy píše:No akžodpádně Lukášovo TDS se 165koni a 300Nm bylo poraženo(sice o chlup) mojí 323i se 170koněmi a 245Nm. Což jasně říká, že krou?ák není všechno.
BTW Vectra A 2.0 měla cca 110kW a kolem 200Nm...
To je pravda, nic mene ty auta jeli hodne podobne a zrovna pri tomhle mereni (na sprintu) bylo 30 stupnu ve stinu coz turbo motoru moc nesvedci... Rec je tu ale o seriove 320i a TDS tyhle auta jsem mel u muzu rict ze jedou stejne..

Napsal: pon 13.02.2006 23:39
od JaraX
Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D

Napsal: pon 13.02.2006 23:58
od Lukas H.
LOPOLO píše:
Lukas H. píše:
JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.
Jj vystrachej, rad bych to mel...

Ja jsem dal ten barevnej original novemu majiteli a doma jsem nasel jen cernobilou kopii a jeste hodne vybledlou... Ale neco tam videt je..

http://www.e-net.cz/lukash/GrafTDS.jpg

Napsal: úte 14.02.2006 00:03
od JaraX
Lukas H. píše:
LOPOLO píše:
Lukas H. píše: V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.
Jj vystrachej, rad bych to mel...

Ja jsem dal ten barevnej original novemu majiteli a doma jsem nasel jen cernobilou kopii a jeste hodne vybledlou... Ale neco tam videt je..

http://www.e-net.cz/lukash/GrafTDS.jpg
proč je tam max rychlost 182???