Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koně, koně, koníci

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JaraX »

Tak dneska jsem tak pracovně lítál TDSem a docela dost spěchal, předjel pár těch zdržujících ochcávek a jinejch pojízdnejch plechovek a najednou jsem na jedné dobře známě cestě narazil na Vectru A 2.0 GLX, už sem se ju chystal předjet, lehce se jí nalepil na prdel a mrknul dálkovejma, at s tím krámem uhne, nečekaně neuhnul, právě naopak, arogantně zabral prostředek cesty a hbitě mi začal ujíždět, ihned jsem dal na podlahu a trošku to TDS provětral, ale Vectra stále jela o chlup líp,tak jsem nakonec nepředjel ani po 3km useku kdy jsme se rozdělili. :(
A tak se ptám, měřil někdo ma brzdě starší TDSo? případně jiný báwko, zajimalo by mě jak jsou na tom koně po čase anebo kolik kousků ze stáda již padlo do salámů. :D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#2 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Hehe.. :D Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci... :)
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00
Klubové ID: 117

#4 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
prijed... dam ti na prdel....... :P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

GeorgosAc píše:
JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
prijed... dam ti na prdel....... :P
co vlastně máš? 316LPG? :D
si dělám ale fakt nevím, 323i???
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

GeorgosAc píše:
JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
prijed... dam ti na prdel....... :P
a na prdel nechci, nejsem na kluky ani homosexobuzo :D
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RedBaron »

Lukas H. píše:Hehe.. :D Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci... :)
Vaše newtonmetry jsou vám prd platný, zapomeňte na ně. Jenom vás odnaučují řadit. Když za volantem nesedí jouda, kterej neumí sešlápnout spojku, zamlít pákou a přesunout benzín do správnejch otáček, rozhodujou koně vs. hmotnost a basta.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
TDS jede podobne jako 320i popr 318is, ale je prijemnejsi na jizdu jelikoz mas dostatek vykonu i v nizsich otackach... Tak natoc budiky pri zrychleni a muzem se na to mrknout, takhle to je jen placani do vody...
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#9 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

RedBaron píše:
Lukas H. píše:Hehe.. :D Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci... :)
Vaše newtonmetry jsou vám prd platný, zapomeňte na ně. Jenom vás odnaučují řadit. Když za volantem nesedí jouda, kterej neumí sešlápnout spojku, zamlít pákou a přesunout benzín do správnejch otáček, rozhodujou koně vs. hmotnost a basta.
Jak vase? Ty mas diesel a ja benzin..:D A taky nechapu proc se hned chytas toho kroutaku, nejvic dvoulitru ma od 130 do 150 Ps a ja mel 165..:)
N54 PWR
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od RedBaron »

Lukas H. píše:Jak vase? Ty mas diesel a je benzin..:D A taky nechapu proc se hned chytas toho kroutaku, nejvic dvoulitru ma od 130 do 150 Ps a ja mel 165..:)
Jenže já ho mám nerad a z donucení finanční situace, budu od něj utíkat setsakramentsky daleko až to jen trochu půjde :?

Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ? :D
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK
Klubové ID: 155

#11 Příspěvek od adam »

pro zajimavost:

V top gearu jednou delali "test starych italskych supersportu s motorem uprostred za min penez nez ojete mondeo" coz v praxi znamenalo za min nez 10k liber. Konkretne - Ferrari 308GT4, Maserati Merac a Lamborghini Urraco. Jednou z disciplin byla brzda. A co namerili?

Ferrari 308GT4 - puvodne 255HP, soucasnost - 194HP
Lamborghini Urraco - puvodne 220HP, soucasnost - 117HP
Maserati Merac - puvodne 190HP, soucasnost - 80HP

(koho by to zajimalo, tak to vysilali 4.12.2005)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#12 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

RedBaron píše: Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ? :D
V pripade TDS to bylo "i", tahlo od 2500 stejne az do 5000tis, tzn 2500tis pouzitelnejch otacek coz je skoro stejny jako u benzinu, protoze kdyz chces aby to jelo podradis na 4000tis a tocis to do 6500...
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

Lukas H. píše:
RedBaron píše: Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ? :D
V pripade TDS to bylo "i", tahlo od 2500 stejne az do 5000tis, tzn 2500tis pouzitelnejch otacek coz je skoro stejny jako u benzinu, protoze kdyz chces aby to jelo podradis na 4000tis a tocis to do 6500...
přesně tak, TDS má benzínovou charajteristiku a do 2000 nejede a ve¨4000 táhne tak nejvíc

Lukasi,máš křivku po chipu??
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#14 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
N54 PWR
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No akžodpádně Lukášovo TDS se 165koni a 300Nm bylo poraženo(sice o chlup) mojí 323i se 170koněmi a 245Nm. Což jasně říká, že krou?ák není všechno.
BTW Vectra A 2.0 měla cca 110kW a kolem 200Nm...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#16 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Lukas H. píše:
JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#17 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Speedy píše:No akžodpádně Lukášovo TDS se 165koni a 300Nm bylo poraženo(sice o chlup) mojí 323i se 170koněmi a 245Nm. Což jasně říká, že krou?ák není všechno.
BTW Vectra A 2.0 měla cca 110kW a kolem 200Nm...
To je pravda, nic mene ty auta jeli hodne podobne a zrovna pri tomhle mereni (na sprintu) bylo 30 stupnu ve stinu coz turbo motoru moc nesvedci... Rec je tu ale o seriove 320i a TDS tyhle auta jsem mel u muzu rict ze jedou stejne..
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od JaraX »

Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#19 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:
Lukas H. píše:
JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.
Jj vystrachej, rad bych to mel...

Ja jsem dal ten barevnej original novemu majiteli a doma jsem nasel jen cernobilou kopii a jeste hodne vybledlou... Ale neco tam videt je..

http://www.e-net.cz/lukash/GrafTDS.jpg
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

Lukas H. píše:
LOPOLO píše:
Lukas H. píše: V compu nemam, a na papire nevim kde... :)
ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.
Jj vystrachej, rad bych to mel...

Ja jsem dal ten barevnej original novemu majiteli a doma jsem nasel jen cernobilou kopii a jeste hodne vybledlou... Ale neco tam videt je..

http://www.e-net.cz/lukash/GrafTDS.jpg
proč je tam max rychlost 182???
Odpovědět