
A tak se ptám, měřil někdo ma brzdě starší TDSo? případně jiný báwko, zajimalo by mě jak jsou na tom koně po čase anebo kolik kousků ze stáda již padlo do salámů.

co vlastně máš? 316LPG?GeorgosAc píše:prijed... dam ti na prdel.......JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
a na prdel nechci, nejsem na kluky ani homosexobuzoGeorgosAc píše:prijed... dam ti na prdel.......JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
Vaše newtonmetry jsou vám prd platný, zapomeňte na ně. Jenom vás odnaučují řadit. Když za volantem nesedí jouda, kterej neumí sešlápnout spojku, zamlít pákou a přesunout benzín do správnejch otáček, rozhodujou koně vs. hmotnost a basta.Lukas H. píše:Hehe..Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci...
TDS jede podobne jako 320i popr 318is, ale je prijemnejsi na jizdu jelikoz mas dostatek vykonu i v nizsich otackach... Tak natoc budiky pri zrychleni a muzem se na to mrknout, takhle to je jen placani do vody...JaraX píše:a jak jede TDS v porovnani s 320i, 318i, 318is, 316i??
Mě přijde že TDS táhne stejně na trojku jak na pětku, prostě jedu 150 a 200 je tam během chvíle, ale ze 100 na 150 se tomu taky nijak extra nechce.
Jak vase? Ty mas diesel a ja benzin..RedBaron píše:Vaše newtonmetry jsou vám prd platný, zapomeňte na ně. Jenom vás odnaučují řadit. Když za volantem nesedí jouda, kterej neumí sešlápnout spojku, zamlít pákou a přesunout benzín do správnejch otáček, rozhodujou koně vs. hmotnost a basta.Lukas H. píše:Hehe..Ja byl na brzde az po cipu a mel jsem 165ps a 300Nm... Vobycejny dvoulitry jako je vectra nemeli sanci...
Jenže já ho mám nerad a z donucení finanční situace, budu od něj utíkat setsakramentsky daleko až to jen trochu půjdeLukas H. píše:Jak vase? Ty mas diesel a je benzin..A taky nechapu proc se hned chytas toho kroutaku, nejvic dvoulitru ma od 130 do 150 Ps a ja mel 165..
V pripade TDS to bylo "i", tahlo od 2500 stejne az do 5000tis, tzn 2500tis pouzitelnejch otacek coz je skoro stejny jako u benzinu, protoze kdyz chces aby to jelo podradis na 4000tis a tocis to do 6500...RedBaron píše: Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ?
přesně tak, TDS má benzínovou charajteristiku a do 2000 nejede a ve¨4000 táhne tak nejvícLukas H. píše:V pripade TDS to bylo "i", tahlo od 2500 stejne az do 5000tis, tzn 2500tis pouzitelnejch otacek coz je skoro stejny jako u benzinu, protoze kdyz chces aby to jelo podradis na 4000tis a tocis to do 6500...RedBaron píše: Diesel to nemá "i" v nižších otáčkách, on to má "jen" v nižších. Nebo už jsi viděl opírat se u něj rafiku o 6200 ot./min. ?
To je pravda, nic mene ty auta jeli hodne podobne a zrovna pri tomhle mereni (na sprintu) bylo 30 stupnu ve stinu coz turbo motoru moc nesvedci... Rec je tu ale o seriove 320i a TDS tyhle auta jsem mel u muzu rict ze jedou stejne..Speedy píše:No akžodpádně Lukášovo TDS se 165koni a 300Nm bylo poraženo(sice o chlup) mojí 323i se 170koněmi a 245Nm. Což jasně říká, že krou?ák není všechno.
BTW Vectra A 2.0 měla cca 110kW a kolem 200Nm...
Jj vystrachej, rad bych to mel...LOPOLO píše:ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.Lukas H. píše:V compu nemam, a na papire nevim kde...JaraX píše: Lukasi,máš křivku po chipu??
proč je tam max rychlost 182???Lukas H. píše:Jj vystrachej, rad bych to mel...LOPOLO píše:ja bych ji mozna nekde vystrachal ... zejtra se po tom podivam.Lukas H. píše: V compu nemam, a na papire nevim kde...
Ja jsem dal ten barevnej original novemu majiteli a doma jsem nasel jen cernobilou kopii a jeste hodne vybledlou... Ale neco tam videt je..
http://www.e-net.cz/lukash/GrafTDS.jpg