Stránka 1 z 1
Napsal: stř 27.07.2005 13:04
od Jirka-328
Zdravím, přemýšlím výhledově o novým podvozku a zajímalo by mě kolik je ideální snížení předek/zadek aby to bylo i pěkný a dalo se stím jezdit.
Teď tam mám ještě origo Mtechnik. Ani nevim o kolik je to oproti serii snížený (hádám 25/25mm), ale chtěl bych zadek asi tak stejně a předek trošičku níž.
Bylo by super když byste sem hodily nějaký to foto a k tomu popis okolik je to poslaný k zemi.... popřípadě nějaký postřehy co je super a na co bacha.
Díky Jirka
Napsal: stř 27.07.2005 13:38
od Hanz
podvozek bych nechal, jen dal jiny kola (vetsi + mensi ET) + dopredu origo lizatko... s Mkem jsem bez problemu odjezdil zimu, neni problem zajet k obrubniku, retardery v poho atd... cokoliv nizsiho bude kompromis kvuli mizivymu pocitu snizeneho auta
viz foto (8x17 ET35 a 8+9x18ET40-45? a 7,5+8,5x17ET50-55?)
Napsal: stř 27.07.2005 13:52
od psena
Ten zadek je uz nejakej svesenej, porovnej to Mko s tim tvym.Dozadu mirne nahoru a v predu trochu vic dolu.
Napsal: stř 27.07.2005 14:28
od Jirka-328
psena píše:Ten zadek je uz nejakej svesenej, porovnej to Mko s tim tvym.Dozadu mirne nahoru a v predu trochu vic dolu.
Jo ten zadek je dost dole, ale nahoru se mi ho kvuli těžišti moc dávat nechce
Napsal: stř 27.07.2005 15:20
od Speedy
Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
Napsal: stř 27.07.2005 15:36
od LOPOLO
Ja to zrovna resim .. podle me je idealni 0 zadek , -30 predek ale to se shani dost blbe .. takze pujdu asi do -10 zadek - 40 predek ... vic uz ne, chci s tim autem jezdit
Napsal: stř 27.07.2005 15:55
od Speedy
LOPOLO píše:Ja to zrovna resim .. podle me je idealni 0 zadek , -30 predek ale to se shani dost blbe .. takze pujdu asi do -10 zadek - 40 predek ... vic uz ne, chci s tim autem jezdit
Bych řekl, že ideální volba desing/praktičnost

Napsal: stř 27.07.2005 16:03
od darmon
Speedy píše:Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?
Napsal: čtv 28.07.2005 07:55
od Jirka-328
Těch -50/30mm vypadá skvěle ale praktičnost je asi v háji.
Přikláním se tak k těm 40/15mm jestli to je ovšem sehnatelný.
Líbil by se mi i štelovatelnej jenže ten začíná na snížení 40/30 a štelovat jde dolů, no a to je asi moc. Ted píšu o KW.
Možná že jinej výrobce umí třeba 0-40/0-30mm. To by bylo jiný kafe.
Jinak jsem našel v manualu od Bentleyho jak změřit stávající snížení oproti originálu - fajn věc, jenom se mi nechtěly dávat ty závaží ( a cigi kompars na parkovišti jsem si nestřihnul

) tak jsem to na parkovišti rychle změřil a mám to na prázdným autě s 1/2 nádrže oproti originálu -24/18mm. Takže hádám že to bude ve výsledku -25/25mm......
Napsal: čtv 28.07.2005 10:00
od Speedy
darmon píše:Speedy píše:Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?
No, je tam komplet sada tlumičů + pružin Sachs Performance s nižšíma dorazama(byly v sadě s tlumičema) a v předu jsem dal ještě o 2cm nižší péra s progresivním stoupáním závitů. + samo komplet všechny uložení a čepy. Co jsem ještě nestihl jsou stabilizátory, ale snad brzy

Napsal: čtv 28.07.2005 10:12
od Jirka-328
To Speedy....
Na kolik tě vyšly všechny ty čepy na předek a na zadek??? Jak moc se to auto změnilo když porovnáš před komplet výměnou podvozku a po.... myslim komfort, ostrý zatáčky, vůle, zvuky od náprav atd.
Napsal: čtv 28.07.2005 10:16
od darmon
Speedy píše:darmon píše:Speedy píše:Já mám předek -50mm nebo -60mm (nevím přesně) a zadek -30mm a můžu říct, že přes ty žlutočerný retardéry se musí krokem, jinak to bouchne do podlahy. A 2. věc je, že v zatáčkách to v dírách už docela mlátí a na hrbolech uskakuje. Tkaže je to spíš na rovné tratě, kde to pak drží fakt super. Do města to není ono, i když to vypadá dobře.
a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?
No, je tam komplet sada tlumičů + pružin Sachs Performance s nižšíma dorazama(byly v sadě s tlumičema) a v předu jsem dal ještě o 2cm nižší péra s progresivním stoupáním závitů. + samo komplet všechny uložení a čepy. Co jsem ještě nestihl jsou stabilizátory, ale snad brzy

tak to jo, ty bushingy jsou dulezity pri snizovani asi jako nic jinyho, dobra prace,pochvaluji.
Napsal: čtv 28.07.2005 11:56
od Speedy
darmon píše:Speedy píše:darmon píše:a jenom si to snizil nebo jsi se postaral o podvozek komplet ?
No, je tam komplet sada tlumičů + pružin Sachs Performance s nižšíma dorazama(byly v sadě s tlumičema) a v předu jsem dal ještě o 2cm nižší péra s progresivním stoupáním závitů. + samo komplet všechny uložení a čepy. Co jsem ještě nestihl jsou stabilizátory, ale snad brzy

tak to jo, ty bushingy jsou dulezity pri snizovani asi jako nic jinyho, dobra prace,pochvaluji.
Díky
2 Jirka-328: no, přes 10K za předek(všechno, co se dalo vyměnit) se slevama. Dával jsem navíc M3 silentbloky do těch ok, co jsou v podlaze. Na zadku jsem čepy zatím neměnil, nenašel jsem tam nějaké vůle, i když asi tam nějaký budou, ale nic nemlátí a geometrie je 100%. co jsem měnil všude(preventivně) bylo uložení stabilizátorů.
Změny: nic nemlátí, řízení jde přesně, zmenšilo se naklánění v zatáčkách hlavně při kličkování to má lepší stabilizaci. Ale zázraky to nejsou, prostě to teď asi jezdí jako nový(pominu-li ty tlumiče a tak). Nejvíc tomu pomohly ty silentbloky z M3, nemluvíme-li o tom snížení.
Napsal: čtv 28.07.2005 12:10
od Bombarder
-3,5 / -1,5 ideal..
Napsal: čtv 28.07.2005 12:12
od LOPOLO
Bombarder píše:-3,5 / -1,5 ideal..
and very very individual ....
Napsal: čtv 28.07.2005 12:24
od Bombarder
+ samosvor..