Jak velkej problem je nabastlit velkej BC do E36 když tam jsou doteď jenom hodiny+teplota......
Kamoš by do toho chtěl jít. Porovnávali jsme to s mojím BC /// mám velkej /// a já tam mám 2konektory --> 14 + 9 drátů , on tam má jenom jeden s těma 14 drátama. Žádnej volnej konektor tam není.
Jde o to že by stačilo aby fungovala průměrná sp. + dojezd...... check by snad ani nechtěl. Takže to zapojení by bylo asi o dost jednodušší.
Nedělal jste to někdo? Nebo nějaký schema nebo foto?
Předem dík za každou radu k věci, Jirka
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dobastlení velkýho BC do E36
ja to jen vymotaval z kluba dratu, ale obecne vede jeden ci dva do pristrojovky a zbytek do krabice pojistek + pod palubku, nevidel bych to jako zrovna slozitou operaci, kdyz mas ten konektor s kabelama, pze souhlasi barvy dratu, staci priletovat... jinak treba tady v Moravanech to delaji za 1500,- za dopoledne
“Ability is what you're capable of doing.”
4 draty vedou do pristrojovky, 1 - 2 draty vedou do pojistkove skrine v motorovym prostoru, zbytek do svazku dratu nad nohama ridice, jeden vede k noham spolujezdce
ten konektor co tam ma ted se musi kompletne prepojit, je zapojeny uplne jinak.
jinak prace tak na 3hodky kdyz v tom mas nejakou praxi, taky to muzes pote ozivovat par dni. viz speedy
ten konektor co tam ma ted se musi kompletne prepojit, je zapojeny uplne jinak.
jinak prace tak na 3hodky kdyz v tom mas nejakou praxi, taky to muzes pote ozivovat par dni. viz speedy

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Aha takže to uplně easy není ale dá se to s kloudným návodem udělat. Zajímalo by mě jestli to co popisuješ pak umí check control. Myslim že ne ptže to auto musí mít check control krabici. Myslim že je někde nad řidičovým kolenem a pochybuju že ji maj všechny auta z výroby.skautik píše:4 draty vedou do pristrojovky, 1 - 2 draty vedou do pojistkove skrine v motorovym prostoru, zbytek do svazku dratu nad nohama ridice, jeden vede k noham spolujezdce
ten konektor co tam ma ted se musi kompletne prepojit, je zapojeny uplne jinak.
jinak prace tak na 3hodky kdyz v tom mas nejakou praxi, taky to muzes pote ozivovat par dni. viz speedy
Asi otravuju ale nemá někdo ten návod? Na netu je toho asi nejvíc na DE stránkách a tomu nevládnu. Ten navod bych si ale nechal přeložit.....
Dík Jirka
ja se navod snazim sepsat uz pul rokuJirka-328 píše:Aha takže to uplně easy není ale dá se to s kloudným návodem udělat. Zajímalo by mě jestli to co popisuješ pak umí check control. Myslim že ne ptže to auto musí mít check control krabici. Myslim že je někde nad řidičovým kolenem a pochybuju že ji maj všechny auta z výroby.skautik píše:4 draty vedou do pristrojovky, 1 - 2 draty vedou do pojistkove skrine v motorovym prostoru, zbytek do svazku dratu nad nohama ridice, jeden vede k noham spolujezdce
ten konektor co tam ma ted se musi kompletne prepojit, je zapojeny uplne jinak.
jinak prace tak na 3hodky kdyz v tom mas nejakou praxi, taky to muzes pote ozivovat par dni. viz speedy
Asi otravuju ale nemá někdo ten návod? Na netu je toho asi nejvíc na DE stránkách a tomu nevládnu. Ten navod bych si ale nechal přeložit.....
Dík Jirka

samozrejme pokud uz neni v aute check control, horko tezko ho tam budes dodelavat, byl by to neskutecnej vojeb nehlede na to ze by jsi potreboval XX novejch veci (cidel apod.)
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
- Klubové ID: 65
par zajimavych odkazu k tematu 
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... onvert.htm
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... conversion

http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... onvert.htm
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... conversion