Stránka 1 z 1

Napsal: stř 30.03.2005 15:18
od voko21
Teoretická otázka: Když se na povrchu rozvodovýho řemenu objeví příčné trhlinky, kolik času mu zbývá při kloboukovém ježdění? Vždy? jsou v něm ty podélné "žíly", tak by to mělo pár set km zvládnout né? :? Právě ho budu měnit a tak mi to napadlo, ikdyž zkoušet jeho výdrž pro účely bmwklubu nebudu. :)

Praktická otázka: Je nutné měnit i kladky? A proč?

Napsal: stř 30.03.2005 15:34
od RuDoSh
voko21 píše:Praktická otázka: Je nutné měnit i kladky?
na to prijdes, az ti spadne klinak :-D (me se ta kladka obracela na opacnou stranu, takze se to muselo vzdycky na zvedaku prehodit a nasadit klinak.... nastesti jen 2x a pak vymena....)

Napsal: stř 30.03.2005 18:30
od psena
Mluvime urcite o rozvodaku?Rudosh pise o klinaku, na klinaku jsem mel take podelne praskliny kdyz jsem ho menil, urcite by ale vydrzel.
U rozvodaku bych neriskoval ani 100 km..
U kladek bych nechal na servismenovi jestli vymenu doporuci nebo ne.

Napsal: čtv 31.03.2005 05:44
od RedBaron
Hele normálně jezdi. Až slítne, tak slítne.

8O Nechápu...

Nevíte jak dlouho vydrží varle ve svěráku než praskne?

Napsal: čtv 31.03.2005 06:57
od voko21
psena píše:Mluvime urcite o rozvodaku?Rudosh pise o klinaku, na klinaku jsem mel take podelne praskliny kdyz jsem ho menil, urcite by ale vydrzel.
U rozvodaku bych neriskoval ani 100 km..
U kladek bych nechal na servismenovi jestli vymenu doporuci nebo ne.
jj, mluvíme o rozvoďáku, né o klíňáku. Někdo tady asi něco kouřil, nebo měl 525tds, kde je řetěz. :)Ale dík Rudoshi za snahu. :wink:

to psena: Já riskoval 30km. Ale jel sem se dvěma kloboukama na hlavě a z kopce jsem vyhazoval kvalt. V duchu jsem si řikal, že kdyžtak koupim E28 a prohodim celej motor, když se to vysere. :) Ale bylo by mi ho líto.

to ManyP: Jestli chceš celej motor M21-524td (a netrváš na 525td/s), tak mam dva kontakty na 2x celý auto E28-524td, motor prohodíš a díly z motoru svého auta a té E28 rozprodáš (snad :) ) a zbytek do šrotu. Nebude to takovej vopruz, než čachrovat s hlavou.
1/602156813 - Písek - 30000Kč.
2/777957332 - Jabl.nd.Nis - 33000Kč.
Obě jezdí, ale nevim tech. stav.

S těma kladkama mi to s..., protože řemen si budu dělat sám a až ho doma sundam, tak jak zjistim, že je kladka v prdeli? Bude mít vůli v ložisku, nebo bude dřít? Nebo jak?

Napsal: čtv 31.03.2005 08:02
od ManyP
pokud menis remen tak je nutne aj menit kladky uvedom si ze to lozisko je tez na neco dymenzovane a vetsinou je to vse dymenzovane tak aby to odeslo spolu napr ramena na naprave nebo brzdy atd no proste radim menit vse aj tu kladku neni to problem

mimo to TDS ma retez!!! ne remen
cau

Napsal: čtv 31.03.2005 09:34
od voko21
ManyP píše: ...... TDS ma retez!!! ne remen
cau
To vím, myslel jsem tím to, že Rudosh měl Tds než ho prodal a tak ho automaticky po zmínění řemenu napadly klíňáky, protože rozv.řemen na tdsu neměl.

Napsal: čtv 31.03.2005 09:41
od RuDoSh
:oops: :oops: :oops:

no stane se :lol:

Napsal: čtv 31.03.2005 16:13
od voko21
Dal jsem si tu práci a přeložil jsem diagram závad rozvodovejch řemenů. 8)

Příčné prasklinky na vnějším povrchu tam ale žádný nevidim, každopádně to bude první příznak toho, že řemen mění své fyzikální vlastnosti v ohybu a to tudíš znamená jeho včasnou výměnu. To je můj závěr. :?