psena píše:Mluvime urcite o rozvodaku?Rudosh pise o klinaku, na klinaku jsem mel take podelne praskliny kdyz jsem ho menil, urcite by ale vydrzel.
U rozvodaku bych neriskoval ani 100 km..
U kladek bych nechal na servismenovi jestli vymenu doporuci nebo ne.
jj, mluvíme o rozvoďáku, né o klíňáku. Někdo tady asi něco kouřil, nebo měl 525tds, kde je řetěz. :)Ale dík
Rudoshi za snahu.
to psena: Já riskoval 30km. Ale jel sem se dvěma kloboukama na hlavě a z kopce jsem vyhazoval kvalt. V duchu jsem si řikal, že kdyžtak koupim E28 a prohodim celej motor, když se to vysere.

Ale bylo by mi ho líto.
to ManyP: Jestli chceš celej motor M21-524td (a netrváš na 525td/s), tak mam dva kontakty na 2x celý auto E28-524td, motor prohodíš a díly z motoru svého auta a té E28 rozprodáš (snad

) a zbytek do šrotu. Nebude to takovej vopruz, než čachrovat s hlavou.
1/602156813 - Písek - 30000Kč.
2/777957332 - Jabl.nd.Nis - 33000Kč.
Obě jezdí, ale nevim tech. stav.
S těma kladkama mi to s..., protože řemen si budu dělat sám a až ho doma sundam, tak
jak zjistim, že je kladka v prdeli? Bude mít vůli v ložisku, nebo bude dřít? Nebo jak?