Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.03.2005 21:07
od Bombarder
Za kolik penez se da realne namastit do 325i nejaky pouzity turbo nebo kompresor kit ? (krome toho odkazu, co tu poslal hanz) 30-40k?

Napsal: čtv 24.03.2005 09:07
od Hanz
http://www.e30.cz/technika/turbo.html
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)

Napsal: čtv 24.03.2005 09:23
od skautik
Hanz píše:http://www.e30.cz/technika/turbo.html
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)
co svody z m51? ja si vzdycky myslel ze je ten blok stejnej

Napsal: čtv 24.03.2005 11:16
od Bombarder
tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..

Napsal: čtv 24.03.2005 11:47
od skautik
Bombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)

Napsal: čtv 24.03.2005 12:44
od Bombarder
skautik píše:
Bombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..

zkus to nafotit, zacina me to zajimat cim dal tim vic :)

Napsal: čtv 24.03.2005 12:47
od skautik
Bombarder píše:
skautik píše:
Bombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..
jo ted jsem si ho znovu precetl, cetl jswem to kdysi davno a to mi zustalo v hlave - navrtavat blok :))

jinak by to nemel byt problem, u toho kitu od hanze take zadne pisty nejsou takze bych to resil jen tekto jednoduse...

kdy se do toho pustis? :)

Napsal: čtv 24.03.2005 12:49
od Bombarder
skautik píše:
Bombarder píše:
skautik píše: pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..
jo ted jsem si ho znovu precetl, cetl jswem to kdysi davno a to mi zustalo v hlave - navrtavat blok :))

jinak by to nemel byt problem, u toho kitu od hanze take zadne pisty nejsou takze bych to resil jen tekto jednoduse...

kdy se do toho pustis? :)
cekam, az se nekdo nabidne, kdo mi to nabastli a za kolik :)

Napsal: čtv 24.03.2005 18:22
od Speedy
No, pokud nesnížíš kompresi, tak musíš snížit tlak tubra, jinak ten motor nepojede, budou vznikat samozápaly nebo bude moc velký předstih a motor prostě hrozně rychle půjde do piče. Sice někdo namítne, že to má detonační čidlo, ale jednotka umí předstih regulovat jenom v omezené míře, která nemusí stačit. Takže při malém tlaku turba by to mohlo jít, ale kdo naladí ŘJ, to by mne taky zajímalo...

Napsal: čtv 24.03.2005 18:36
od darmon
Speedy píše:No, pokud nesnížíš kompresi, tak musíš snížit tlak tubra, jinak ten motor nepojede, budou vznikat samozápaly nebo bude moc velký předstih a motor prostě hrozně rychle půjde do piče. Sice někdo namítne, že to má detonační čidlo, ale jednotka umí předstih regulovat jenom v omezené míře, která nemusí stačit. Takže při malém tlaku turba by to mohlo jít, ale kdo naladí ŘJ, to by mne taky zajímalo...
naladis si sam, nebo to nekoho nechas udelat,na normalni mapy jak se zda se da jezdit do cca 0.4 baru,protoze zadny kity kde se meni ecu nefoukaj vic :)

Napsal: čtv 24.03.2005 19:05
od Bombarder
hmm, no zatim to vypada, ze to je strasne jednoduche..

Napsal: pát 25.03.2005 10:58
od darmon
tak vypada hodne veci, ale hrabat se v aute obecne neni zadna komplikovana veda :)

Napsal: pát 25.03.2005 11:06
od Hanz
jo, to neni, veda je pak to dat zas dohromady, co nekdo rozhrabal :-)))