Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 130i

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Unkwas
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: sob 11.10.2003 00:00
Klubové ID: 1887

#1 Příspěvek od Unkwas »

Při pohledu pod kapotu nejmenšího čtyřkolového BMW každého napadlo, kolik je tam volného místa a že počet válců by chtělo zaokrouhlit nahoru. V době prvních smysluplných informací o Jedničce ovšem prosakovaly "zaručené" zprávy, že s větším počtem válců než 4 se nepočítá. Teprve nedávno prosákly zvěsti o šestiválcové M1, ovšem po několika blamážích je už veřejnost brala s rezervou.

Vše je nyní jinak a na místo nejsilnější jednotky pod dlouhou kapotu na malém autě se stěhuje šestinásobná radost, a to hned ta největší; nový hořčíkový třílitr Valvetronic, který tedy pokryl celé spektrum bavorských silničářů. Zároveň ustanovil další zajímavou konvenci - se skokem o třídu nahoru vždy vzroste největší zdvihový objem o litr a nejvyšší počet válců o 2 - beze zbytku bude platit po uvedení osmiválcové M3, na kterou se rovněž můžeme těšit už brzy.

Tato atraktivní kombinace přinese do subkompaktní třídy pořádnou vichřici - 190 kW, 300 Nm, zrychlení na stovku za 6,2 s, nejvyšší rychlost 250 km/h a severní smyčka Nürburgringu za 8 minut a 35 sekund - to znamená momentální prvenství a mj. předstižení ingolstadtské konkurence, jejíž tři-dvojka V6 je na tom o kousek hůře. A o to šlo v závodě o prestiž především!

další info : http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=4819
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

ja si ujel na 330i ( na ty uplne novy )
Odpovědět