Stránka 1 z 5

Napsal: ned 23.01.2005 20:33
od Maranelo
Cauves prosim mam dotazek :oops:
soused si chce koupit E36 323i coz je vlastne 2.5 a nekdo mu rekl ze tyhle motory stojej za hovno ze se serou atd... :roll: at se na to auto vysere :roll: tak me kamos poprosil abych se na to nekde poptal. Jak je to tedy s timhle motorem a spolehlivosti atd...
Diky moc :wink:

Napsal: ned 23.01.2005 20:53
od P-J
Je to klasický šestiválcový motor od BMW a to mluví za vše. Navíc má na svůj objem dost malý výkon, takže není ani nijak extra namáhaný.

Napsal: ned 23.01.2005 21:05
od Zave
to ze se udava 23 misto 25 je tim ze ma nizsi vykon ale zustal stejny tocak, coz je hlavni tim padem to jede suprove a tim i o dost nizsi spotrebu... myslim ze pomer vykon spotreba je to uplne supr!!! :wink:
je to takzvany dvaapullitr se snizenym vykonem 8)

Napsal: ned 23.01.2005 21:23
od Martinéz
reknete mi, k cemu by byla 328i kdyby 323i mela vykon jako predchozi 2.5? takhle je to myslim idealni stupen mezi 320i a 328i a ze ma na 170k objem 2,5 je jedine dobre..vzhledem ke spotrebe, zivotnosti atd..

a 170k na 2,5 mi nepripada vubec malo, je to rekl bych standart ve srovnani s konkurenci..

Napsal: ned 23.01.2005 21:25
od Zave
2,5 a 2,8 ma sic stejnej vykon ale jinej tocak!! a tlak do sedacek je nesrovnatelnej!!! :wink:

Napsal: ned 23.01.2005 21:54
od Martinéz
nesrovnatelnej? no..prave proto, ze 328i je nastupce 325ky v novy generaci sestivalcu, je 323i uplne logickej kompromis mezi 2.8 a 2.0. Racionalni rozsireni palety..

Napsal: ned 23.01.2005 21:58
od Zave
tak tak... x23 je dost dobra, vejde se do ruca apod ale s x28 je nesrovnatelna... ale ta zase nejde do ruca :wink: to ji dost ubira na hodnote... :roll: nechapu proc se na to nemuzou vysrat.. :?

Napsal: ned 23.01.2005 23:03
od patras
takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto :) ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme :) .. navic se samosvorem .

Napsal: pon 24.01.2005 01:59
od psena
323 jezdi opravdu dobre, je to nastejno podle me s 325+ vyrazne nizsi spotreba.

Napsal: pon 24.01.2005 02:40
od pepus
323i mel otec v automatu a po praze jezdil za 11 litru. a na tlak do sedacek a jeceni matky si ze sveho mladi vzpominam dobre :))

Napsal: pon 24.01.2005 11:18
od adam
pepus píše:323i mel otec v automatu a po praze jezdil za 11 litru. a na tlak do sedacek a jeceni matky si ze sveho mladi vzpominam dobre :))
to me tesi, uz to vypadalo ze je 323 uplne k nicemu a vubec nejede 8O

Napsal: pon 24.01.2005 12:04
od Huska
mám 323i a když jsem kupoval tak jsem volil 325i nebo 323i (projel jsem 19 aut) a řeknu jen toto:
zrychlení 0-100 .. o 0,1s pomalejší (v praxi je to o řidiči)
zátah od spodu ..... 325 musíš víc točit aby jely steně
spotřeba ...... 323i o dobré 2litry mín při stejné jízdě město, na dálkové je rozdíl do litru
najít dobrou M50 vanos je docela problém kdežto na M52 ve zcela zbídačeném stavu jsem nenarazil
u 323i máš vetšinou lepší výbavu
zatím většina věcí hrála pro 323i, ale vše je většinou vykoupeno cenou kdy je 323 leckdy nepoměrně dražší
Každopádně dnes jsem velice rád jak jsem vybral

Napsal: pon 24.01.2005 17:01
od Speedy
Huška má to samý, co já a je vidět, že je spokojenej jako já. TEn, kdo řekl, že je 323i na hovno, je sám na hovno, až ho potkám, dám mu do držky :twisted:

Napsal: pon 24.01.2005 17:46
od LOPOLO
Zave píše:2,5 a 2,8 ma sic stejnej vykon ale jinej tocak!! a tlak do sedacek je nesrovnatelnej!!! :wink:
ani vykon ani tocak nemaj stejne :-) vykon a tocak jsou v podstate dve stejny veci :-)

Napsal: pon 24.01.2005 17:50
od LOPOLO
Speedy píše:Huška má to samý, co já a je vidět, že je spokojenej jako já. TEn, kdo řekl, že je 323i na hovno, je sám na hovno, až ho potkám, dám mu do držky :twisted:
dej pak vedet, ja to natocim :D

Napsal: pon 24.01.2005 17:56
od P-J
LOPOLO píše:
Zave píše:2,5 a 2,8 ma sic stejnej vykon ale jinej tocak!! a tlak do sedacek je nesrovnatelnej!!! :wink:
ani vykon ani tocak nemaj stejne :-) vykon a tocak jsou v podstate dve stejny veci :-)
Tu 1kW rozdílu fakt určitě každý pozná. :roll:

Napsal: pon 24.01.2005 18:00
od LOPOLO
P-J píše: Tu 1kW rozdílu fakt určitě každý pozná. :roll:
myslis maximum?? Uz sem to tu jednou pocital .. dej si tu praci a zkus si vypocitat treba rozdil ve vykonu kolem 3800 otacek kde ma 328 280Nm a kde se motor pouziva nejcasteji v porovnani s 325. Budes asi prekvapenej ... zaseknout se na 1kW rozdilu v maximalnich otackach mi neprijde jako uplne chytrej argument :-)

Napsal: pon 24.01.2005 18:02
od Zave
LOPOLO píše:
Zave píše:2,5 a 2,8 ma sic stejnej vykon ale jinej tocak!! a tlak do sedacek je nesrovnatelnej!!! :wink:
ani vykon ani tocak nemaj stejne :-) vykon a tocak jsou v podstate dve stejny veci :-)
to nechapu :lol: vykon je stejny... ne? teda o 1kW jinej 8) ale tocak je preci jinej a je lip rozlozen do nizsich otacek...

Napsal: pon 24.01.2005 18:07
od LOPOLO
Zave píše: to nechapu :lol: vykon je stejny... ne? teda o 1kW jinej 8) ale tocak je preci jinej a je lip rozlozen do nizsich otacek...
to o cem tu mluvite je jen maximalni vykon .. prece nejezdis porad s motorem vytocenym k 6500 otackam, ne? Tipnul bych si ze vetsinou radis kolem 4500 a jezdis vod 2500 - 5000 otacek. Bohuzel tu neni k dispozici krivka kroutaku u 325 a 328 ( snad casem bude ) podle ktery by se to dalo pekne ukazat. Jednou jsem tu pocital ( tusim bombarderovi ) jakej je rozdil mezi moji 328i a jeho 325 prave ve spektru, kde je bezne pohybujou otacky za jizdy. Zkusim to nekde najit.

Napsal: pon 24.01.2005 18:34
od P-J
LOPOLO píše:
P-J píše: Tu 1kW rozdílu fakt určitě každý pozná. :roll:
myslis maximum?? Uz sem to tu jednou pocital .. dej si tu praci a zkus si vypocitat treba rozdil ve vykonu kolem 3800 otacek kde ma 328 280Nm a kde se motor pouziva nejcasteji v porovnani s 325. Budes asi prekvapenej ... zaseknout se na 1kW rozdilu v maximalnich otackach mi neprijde jako uplne chytrej argument :-)
Jo, myslel jsem maximum. O průběhu se tu nemluvilo. Že má v nižších otáčkách lepší průběh výkonu vím, to nemusím počítat. Ono taky hodně dělá to, že i maximální točivý moment je o 40Nm vyšší než má 2.5 a je tedy logické, že i to bude lepší v celém pásmu otáček.