Stránka 1 z 2

Napsal: pon 27.12.2004 21:25
od xsun
uvazuju o vymene vzduchovyho filtra ze standardniho na sportovni (viz foto) ... hanz ma v nabidce za cca 8kil ... byl bych rad za nejaky info pro a proti ... vliv na spotrebu, vykon atd... dik

Napsal: pon 27.12.2004 22:34
od Zave
origo je origo... :wink:

Napsal: úte 28.12.2004 00:08
od Miki_JI
Zave_M50 píše:origo je origo... :wink:


Nemyslim :D Original vlozka nema zadna pozitiva, ja mam nekdy od zari ten hanzův mensi filtr a spokojenost ... ze by mi to zrelo o litr min to fakt ne ale urco je to zivejsi od spodu , lepe to tahne v celem spektru otacek a zvenku to pekne sičí, jako by tam bylo stado zmiji , :twisted: tot muj nazor :arrow: no flame war please

Napsal: úte 28.12.2004 00:17
od M3maniac
Můj názor na tuto věc... pokud to dostatečně neodstiníš,tak ti to pojede hůř než ze sérii. A za druhé,když už tak si kup věc typu KN,JR atd... stojí sice o něco víc,ale máš ho napořád,tak voco jde ???????? vo pár stovek?Jinak ti to půjde líp do otáček a bude to mít sportovnější bass :D

P.S. nebo si kup ten Twister chromovanej :D ten už je odstíněnej :D

Napsal: úte 28.12.2004 08:05
od DC
na rovinu - na M43 nejni žádnej důvod proč to kupovat

1. výkon se posune nahoru o 1-2 poníky, když to bude dobře odstíněný
2. zvuk se změní minimálně, protože konstrukce sání těchto motorů hezky tlumí - jedinej efekt bude nadechnutí motoru při prošlápnutí z volnoběhu, během jízdy neznatelné


lepší koupit novej klasickej filtr, nebo kdyz uz bys hoooodne chtel tam mit ten "sportovni", tak jen vlozku do stavajiciho airboxu - na tom se nedá nic zkazit

dále jsou ještě možnosti karbonového airboxu s filtrem od BMC, nebo opravdový Twister od Greenu (ne ty malý kužílky s plastíkem okolo a nápisem twister od čongů) - ale to počítej od 6 vejš a taky na tomhle motoru efekt mizivej

Napsal: úte 28.12.2004 09:06
od Fikux
Měl jsem filtr od K&N ještě na své e30 i s odstíněním od motoru a žádný nárust výkonu jsem nepoznal. Byla to sice jen 1,8l, ale prostě žádná změna. Na spotřebu to u mě vliv nemělo. Stále stejná. Dle mého názoru vyhozené peníze ... akorát to možná lépe vypadá, pokud to máš hezky udělané. Jinak někde na stránkách e30 myslim, že proběhl jednou takovej testík ... na stejném motoru proběhlo měření výkonu na brzdě se sériovým filtrem a poté s tim hříbkem ... nárust minimální :roll:

Napsal: úte 28.12.2004 09:16
od Zave
tak co sem rikal... :D ne prdel.... me se to teda moc ani nelibi... a navic o tom nic nevim, takze do toho nechci kecat... :wink: co vubec znamena to odstineni :?: :oops: :D

Napsal: úte 28.12.2004 09:21
od Fikux
Zave_M50 píše:tak co sem rikal... :D ne prdel.... me se to teda moc ani nelibi... a navic o tom nic nevim, takze do toho nechci kecat... :wink: co vubec znamena to odstineni :?: :oops: :D


No asi takhle :D jelikož od motoru jde po zahřátí teplo ... to snad chápeš ... tak je třeba ten filtr odstínit, aby nasával studenější vzduch zvenčí a ne ten ohřátý od motoru. Já to řešil takovou přepážkou z toho slzičkovýho plechu ... zkoušel jsem najít fotku jak to vypadalo, ale bohužel v práci již moc fotek e30 nemám

Napsal: úte 28.12.2004 09:25
od Zave
ajo... chapu... :lol:

Napsal: úte 28.12.2004 09:50
od patras
ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D

Napsal: úte 28.12.2004 11:02
od Speedy
Nemáte někdo prosím foto toho odstínení v E36? Chci osadit hříbek, líbí se mi ten zvuk. Díky

Napsal: úte 28.12.2004 11:05
od Speedy
patras píše:ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

Napsal: úte 28.12.2004 11:06
od Zave
jedine foto jak to mel Jawák...
mmnt, mrknu se po ni

Napsal: úte 28.12.2004 11:08
od Zave
sakra, ona je z bruhe strany... :roll: :oops:

Obrázek

Napsal: úte 28.12.2004 12:09
od patras
Speedy píše:
patras píše:ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

nee, protoze pri jizde je horkej vzduch vytlacovan studenym, ktery jde zespoda nahoru od vyvodu v plast. boxu a box ma zvednuty steny az k polstrovani :wink:

Napsal: úte 28.12.2004 12:34
od Speedy
patras píše:
Speedy píše:
patras píše:ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

nee, protoze pri jizde je horkej vzduch vytlacovan studenym, ktery jde zespoda nahoru od vyvodu v plast. boxu a box ma zvednuty steny az k polstrovani :wink:
Otazkou pak je, jestli tu samou službu neudělá jenom sportovní vložka, protože množstí přiváděnýho vzduchu tím nezvětšíš..

Napsal: úte 28.12.2004 12:53
od Fikux
Speedy píše:
patras píše:
Speedy píše:[quote="patras"]ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

nee, protoze pri jizde je horkej vzduch vytlacovan studenym, ktery jde zespoda nahoru od vyvodu v plast. boxu a box ma zvednuty steny az k polstrovani :wink:
Otazkou pak je, jestli tu samou službu neudělá jenom sportovní vložka, protože množstí přiváděnýho vzduchu tím nezvětšíš..[/quote]

Moje řeč :) nad vložkou bych ještě tak nějak uvažoval. A myslim, že pouze ta vložka bude vypadat mnohem líp, než když si rozřežeš půlku boxu na filtr a budeš to tam nějak samo-domo bastlit

Napsal: úte 28.12.2004 14:42
od Manag7er
Toto jsem mel před odstíněním, pak jsem sehnal origo kit od KN, ale teď mám zpátky origo, je to spíš jen o zvuku, bez dalších uprav zbytečná investice. (mám sice úpravy výfuku a dalších prkotin, ale bez pořadné upravy saní to nemá význam).

Napsal: úte 28.12.2004 15:54
od patras
Speedy píše:
patras píše:
Speedy píše:[quote="patras"]ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

nee, protoze pri jizde je horkej vzduch vytlacovan studenym, ktery jde zespoda nahoru od vyvodu v plast. boxu a box ma zvednuty steny az k polstrovani :wink:
Otazkou pak je, jestli tu samou službu neudělá jenom sportovní vložka, protože množstí přiváděnýho vzduchu tím nezvětšíš..[/quote]

mozna jo ale saje to z daleko vetsiho prostoru a box je zvedlej jen od motoru a od chladice .. taky je upravenej privod vzduchu do boxu :)

Napsal: úte 28.12.2004 16:06
od Speedy
patras píše:
Speedy píše:
patras píše:[quote="Speedy"][quote="patras"]ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

nee, protoze pri jizde je horkej vzduch vytlacovan studenym, ktery jde zespoda nahoru od vyvodu v plast. boxu a box ma zvednuty steny az k polstrovani :wink:
Otazkou pak je, jestli tu samou službu neudělá jenom sportovní vložka, protože množstí přiváděnýho vzduchu tím nezvětšíš..[/quote]

mozna jo ale saje to z daleko vetsiho prostoru a box je zvedlej jen od motoru a od chladice .. taky je upravenej privod vzduchu do boxu :)[/quote]

O žádné úpravě přívodu vzduchu jsi nemluvil. Ale to je jedno. Každopádně rozdíl mezi vložkou v airboxu a kuželem v airboxu bude na výkonu 0,01. Jedinej efekt ot bude mít zvukovej. To si myslím, že je lepší si dát tu práci a ten kužel odstínit pořádnou přepážkou a ten přívod vzduchu zlepšit nějakým třeba husím krkem.