Stránka 1 z 3

Napsal: úte 12.10.2004 13:39
od stealth
Slyšel jsem, že se pak můžou projevit vůle, což při následným používání řídkejch syntetickejch olejů nemusí bejt to ořechový pro starší motory, je to pravda ?

Napsal: úte 12.10.2004 14:05
od Pivson
Jestě je jako dekarbonizace doporučováno občasné protáhnutí motoru pěkně pod plynem :-))

Samozřejmě ta chemie asi bude lepší

Napsal: úte 12.10.2004 17:00
od RostaO
...a kdo a kde to dela?

Jak casto je potreba to na motoru udelat? Neucpe se mi tam neco tim, jak se usazeniny "odloupavaji"?

Napsal: úte 12.10.2004 17:39
od Zave
To je celkem dobra vec. Procistit motor. Ale taky bych se bal ze se tam neco ucpe... Ale asi ne... :roll:

Napsal: úte 12.10.2004 17:41
od Zave
Jo a cistil jsi to i na tom kompaktiku? Kde to delaji? Nikdy sem o tom neslysel...

Napsal: úte 12.10.2004 18:22
od Dande
stealth píše:Slyšel jsem, že se pak můžou projevit vůle, což při následným používání řídkejch syntetickejch olejů nemusí bejt to ořechový pro starší motory, je to pravda ?
Tak tohle by me hoooodne zajimalo jinak bych o tom vcelku casem nekdy uvazoval.

Napsal: úte 12.10.2004 18:29
od Zave
Taky premejslim ze zacnu setrit... Je to asi celkem dobra vec... Ale napred bych chtel o tom vedet co nejvice... Prosim ty kdo o tom neco vi, prispejte par slovama... :wink:

Napsal: stř 13.10.2004 08:34
od skautik
hmm co olej menil jsi hned po te? podle me se tim plynem znehodnoti...

Napsal: stř 13.10.2004 11:40
od honzys
moc nedoporucuju,. system usazovani karbonu je dlouhodoby a rovnomerny/mikrocastice/,ale dekarbo...karbon se uvolnuje po daleko vetsich castech a hodne rychle to pak muze neke neco zustat.../spatna tesnost ventilu at..a nebo se neco ucpea je pravda ze najenou vzniknou mikrovule ktere driv vymezil karbon osobne je lepsi moto obcas prohnat na delsi vzdalenot to taky docela pomuze .dekarbo muze vyjit super a nebo nemusi trochu sazka

Napsal: stř 13.10.2004 11:55
od Francis
Pivson píše:Jestě je jako dekarbonizace doporučováno občasné protáhnutí motoru pěkně pod plynem :-))
Takovouhle "dekarbonizaci" delam pri kazde ceste do Praglu po dalnici :-)

Napsal: stř 13.10.2004 12:00
od honzys
Francis píše:
Pivson píše:Jestě je jako dekarbonizace doporučováno občasné protáhnutí motoru pěkně pod plynem :-))
Takovouhle "dekarbonizaci" delam pri kazde ceste do Praglu po dalnici :-)



ja taky tam a zpatky :D

Napsal: stř 13.10.2004 12:03
od honzys
motor mam vevnitr jak deckou prdelku po takove dekarbo

Napsal: stř 13.10.2004 12:07
od patras
honzys píše:motor mam vevnitr jak deckou prdelku po takove dekarbo

to mas ale ve volnobeznym ventilu se protahnutim motoru moc karbonu neuvolni :)

Napsal: stř 13.10.2004 17:00
od mengi
Já bych se toho nebál. Bavíme se o pročištění palivového systému. Ve válcích se karbon příliš neusazuje- o to se starají aditiva v oleji. Pouze ve starých schadárnách, kde se nepužíval aditivovaný olej, to byla krize. A když nějaká vůle vznikne, Darmon poradí, čím ji eliminovat 8)

Napsal: čtv 14.10.2004 00:45
od matal
Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.

Napsal: čtv 14.10.2004 11:11
od George_D
matal píše:Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.
Tak to se nemusim ani koukat, protože se ten motor musí vevnitř blejskat :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 14.10.2004 17:36
od Zave
George_D píše:
matal píše:Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.
Tak to se nemusim ani koukat, protože se ten motor musí vevnitř blejskat :lol: :lol: :lol:
Ale pry nad 5.000 otacek uz se tam delaji saze.... :twisted: :lol:

Napsal: čtv 14.10.2004 17:51
od Speedy
Vzpomínám si, že když jsem tunil Fávo, tak jsem měl palici i sání několikrát dole a vždycky jsem tam měl nánosy černýho svinstva. Otázkou je, jestli to byl karbon nebo saze, páč jsem tam měl vostrou vačici s velkým překrytím, takže je možný, že šly splodiny i trochu do sání. Každopádně nějaké samočištění tam rozhodně nepomáhalo a to ten motor měl v nejlepších letech a v polozávodním nastavení max. výkon kolem 6500ot/min, což by podle vás mělo být dost na to, aby se to všechno samo pročistilo.

Napsal: pát 15.10.2004 07:42
od MartyH
Zdar a silu,
tak touhle kůrou, o které je tu řeč jsem skoro před rokem prohnal své bawo a musím konstatovat, že to bylo dost znát!
Pravda je že něktrý vůle se ti pak můžou projevit víc, ale v globale to nemá žádný negativní účinky na motor.
Máme to vyzkoušený na autě, který neprošlo emisema a po absolvování této kůry prošlo bez jakých koliv dalších oprav naprosto v pohodě.

Jen nevím kam na to jezdíte, že tu padla řeč o 2.500,- ve slušným servisu by cena měla být někde 1200-1500. Mě to vyšlo asi na 1000,-.

U starších motoru po vlatní zkušnosti doporučuju, ale jak jsem četl tu cenu tak doplňuji JAK KDE :lol:

Napsal: pát 15.10.2004 12:10
od Speedy
Super, tak tedy kde?