Stránka 1 z 1
Napsal: pát 10.09.2004 20:01
od Dande
Zkousel sem to podle toho návodu od kohosi(spojit pin 7 a 19,zapnout na ctyri sek. klice vytahnout drat vypnout klice a melo by to byt vynulovany)ale nak to neeeeeeee vymazat se

.Musej bejt ty ctyri sek naprosto presny nebo +- pul sek.Mate to vyzkouseny nekdo?
Napsal: pát 10.09.2004 21:22
od patras
Dande píše:Zkousel sem to podle toho návodu od kohosi(spojit pin 7 a 19,zapnout na ctyri sek. klice vytahnout drat vypnout klice a melo by to byt vynulovany)ale nak to neeeeeeee vymazat se

.Musej bejt ty ctyri sek naprosto presny nebo +- pul sek.Mate to vyzkouseny nekdo?
pres odpor to zkus ... ale nevim jak silnej nekde to najdes
Napsal: pát 10.09.2004 22:37
od Dan td
patras píše:Dande píše:Zkousel sem to podle toho návodu od kohosi(spojit pin 7 a 19,zapnout na ctyri sek. klice vytahnout drat vypnout klice a melo by to byt vynulovany)ale nak to neeeeeeee vymazat se

.Musej bejt ty ctyri sek naprosto presny nebo +- pul sek.Mate to vyzkouseny nekdo?
pres odpor to zkus ... ale nevim jak silnej nekde to najdes
Jeden kiloohm dle návodu, mě to u E34 fachalo s odporem 440 ohmů

Napsal: sob 11.09.2004 09:23
od Dande
Jóóóóóóó hoši díky za rady tohle je na mě móóóóóóóc složitý.Kdyžtak zkusím ňákýho elektrikáře.
Napsal: sob 11.09.2004 11:32
od darmon
e32.zcepe.net tam je presnej postup, mam pocit ze uz opravenej,odpor neni treba
Napsal: sob 11.09.2004 11:35
od Dande
Podle toho sem to zkousel a eeeeeee.Asi budu muset jet k servisakovy doufam ze nebude nasranej ze sem si olej menil sam.
Napsal: sob 11.09.2004 12:07
od Dan td
Dande píše:Jóóóóóóó hoši díky za rady tohle je na mě móóóóóóóc složitý.Kdyžtak zkusím ňákýho elektrikáře.
Co je na tom složitýho ? Odpor stojí pár halířů a postup stejnej, jak tím drátem. Jestli chceš ušetřit cestu do elektra, tak kup ty odpory oba, dáš za ně tak 1,- Kč. Pak to jen zkusíš, nakterej to zabere.
Předpoklad je ten, že to před tím fungovalo - pokud máš vyřízený ty baterky v přístrojovce, tak ti nepomůže ani servisák

Napsal: pon 13.09.2004 08:19
od mkalous
ty bláho, to mě to na e34 fungovalo jedna báseň. Strčil drát, zapnul zapalovaní, dvakrát mrknul, jednou pčichnul, vypnul zapalování a bylo vynulováno..... A bez odporu, maximálně s odporem k práci...

Napsal: pon 13.09.2004 08:29
od TURBO_KrteK
me to taky nechtelo jit, az po tom co sem nejdriv otocil klicek a az pak tam vrazil ten drat se to smazalo
btw taky je mozne ze mas slabou baterku v budikach, alespon to rekl automechanik znamemu, kdyz mu to neslo pres drat

Napsal: pon 13.09.2004 09:13
od George_D
Mě to makalo bez odporu stejne jako Turbo_krtkovi strcit drát az po zapnutí klíčku

a bez odporu

Napsal: pon 13.09.2004 11:24
od Dande
George_D píše:Mě to makalo bez odporu stejne jako Turbo_krtkovi strcit drát az po zapnutí klíčku

a bez odporu

Strcit drat az po zapnutí?Jestli je tolik mozností potěš pánbůh.
Georgi kdyztak napis jaks to delal zkusim to podle tebe.
Napsal: pon 13.09.2004 11:26
od TURBO_KrteK
postup je stejny

jen ten drat zapojis az po klicku
1.) zapnes klicek
2.) spojis piny
3.) rozpojis piny
4.) vypnes klicek

Napsal: pon 13.09.2004 11:27
od Dande
Zkusím a dám vědět aby už bylo jasno.
Napsal: pon 13.09.2004 18:18
od Dande
Konecne sem to udelal,ale ne ctyri sekundy ale deset.Zkousel sem to snad desetkrat a nic,uz sem se nasral nechal sem to tam deset vterin a hotovo.Po tech 10 sec. v tom cosi klaplo takze jak to bude nekdo delat tak takhle(mozna se to u jinych typu meni)
1. zapnout klice az na kontrolky
2.oddelat vicko
3.spojit piny 6 a 19
4.nechat deset vterin(nebo do slabyho klapnuti v cemsi na druhe strane motoru)
5.zadelat vicko a hotovo.
Napsal: pon 13.09.2004 18:27
od stealth
A já měl za to, že vždycky spojuju 7 a 19

Napsal: pon 13.09.2004 18:55
od Dande
tak to byla sedmicka sem se spletl.I'm sorry.