Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak na ty oil service

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#1 Příspěvek od Dande »

Zkousel sem to podle toho návodu od kohosi(spojit pin 7 a 19,zapnout na ctyri sek. klice vytahnout drat vypnout klice a melo by to byt vynulovany)ale nak to neeeeeeee vymazat se :evil: .Musej bejt ty ctyri sek naprosto presny nebo +- pul sek.Mate to vyzkouseny nekdo?
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

Dande píše:Zkousel sem to podle toho návodu od kohosi(spojit pin 7 a 19,zapnout na ctyri sek. klice vytahnout drat vypnout klice a melo by to byt vynulovany)ale nak to neeeeeeee vymazat se :evil: .Musej bejt ty ctyri sek naprosto presny nebo +- pul sek.Mate to vyzkouseny nekdo?


pres odpor to zkus ... ale nevim jak silnej nekde to najdes
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#3 Příspěvek od Dan td »

patras píše:
Dande píše:Zkousel sem to podle toho návodu od kohosi(spojit pin 7 a 19,zapnout na ctyri sek. klice vytahnout drat vypnout klice a melo by to byt vynulovany)ale nak to neeeeeeee vymazat se :evil: .Musej bejt ty ctyri sek naprosto presny nebo +- pul sek.Mate to vyzkouseny nekdo?


pres odpor to zkus ... ale nevim jak silnej nekde to najdes


Jeden kiloohm dle návodu, mě to u E34 fachalo s odporem 440 ohmů :wink:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#4 Příspěvek od Dande »

Jóóóóóóó hoši díky za rady tohle je na mě móóóóóóóc složitý.Kdyžtak zkusím ňákýho elektrikáře.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

e32.zcepe.net tam je presnej postup, mam pocit ze uz opravenej,odpor neni treba
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#6 Příspěvek od Dande »

Podle toho sem to zkousel a eeeeeee.Asi budu muset jet k servisakovy doufam ze nebude nasranej ze sem si olej menil sam.
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#7 Příspěvek od Dan td »

Dande píše:Jóóóóóóó hoši díky za rady tohle je na mě móóóóóóóc složitý.Kdyžtak zkusím ňákýho elektrikáře.


Co je na tom složitýho ? Odpor stojí pár halířů a postup stejnej, jak tím drátem. Jestli chceš ušetřit cestu do elektra, tak kup ty odpory oba, dáš za ně tak 1,- Kč. Pak to jen zkusíš, nakterej to zabere.

Předpoklad je ten, že to před tím fungovalo - pokud máš vyřízený ty baterky v přístrojovce, tak ti nepomůže ani servisák :wink:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mkalous »

ty bláho, to mě to na e34 fungovalo jedna báseň. Strčil drát, zapnul zapalovaní, dvakrát mrknul, jednou pčichnul, vypnul zapalování a bylo vynulováno..... A bez odporu, maximálně s odporem k práci... :D
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný
Klubové ID: 65

#9 Příspěvek od TURBO_KrteK »

me to taky nechtelo jit, az po tom co sem nejdriv otocil klicek a az pak tam vrazil ten drat se to smazalo

btw taky je mozne ze mas slabou baterku v budikach, alespon to rekl automechanik znamemu, kdyz mu to neslo pres drat :)
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od George_D »

Mě to makalo bez odporu stejne jako Turbo_krtkovi strcit drát az po zapnutí klíčku :wink: a bez odporu :?
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#11 Příspěvek od Dande »

George_D píše:Mě to makalo bez odporu stejne jako Turbo_krtkovi strcit drát az po zapnutí klíčku :wink: a bez odporu :?


Strcit drat az po zapnutí?Jestli je tolik mozností potěš pánbůh.
Georgi kdyztak napis jaks to delal zkusim to podle tebe.
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný
Klubové ID: 65

#12 Příspěvek od TURBO_KrteK »

postup je stejny :) jen ten drat zapojis az po klicku

1.) zapnes klicek
2.) spojis piny
3.) rozpojis piny
4.) vypnes klicek


:D
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#13 Příspěvek od Dande »

Zkusím a dám vědět aby už bylo jasno.
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#14 Příspěvek od Dande »

Konecne sem to udelal,ale ne ctyri sekundy ale deset.Zkousel sem to snad desetkrat a nic,uz sem se nasral nechal sem to tam deset vterin a hotovo.Po tech 10 sec. v tom cosi klaplo takze jak to bude nekdo delat tak takhle(mozna se to u jinych typu meni)
1. zapnout klice az na kontrolky
2.oddelat vicko
3.spojit piny 6 a 19
4.nechat deset vterin(nebo do slabyho klapnuti v cemsi na druhe strane motoru)
5.zadelat vicko a hotovo.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od stealth »

A já měl za to, že vždycky spojuju 7 a 19 :lol:
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#16 Příspěvek od Dande »

tak to byla sedmicka sem se spletl.I'm sorry.
Odpovědět