Stránka 1 z 2

Napsal: pon 23.08.2004 10:53
od MikeT
Co říkáte tomuhle (M3 s motorem z M5)? Dneska už je tenhle Hartge klasika, ale myslím, že se tady o tom ještě nemluvilo.
BTW: Tohle je příklad tuningu, kterej uznávám.

http://www.hartge.de/html/e46m3uk.html

Obrázek

Napsal: pon 23.08.2004 12:01
od Zave
Mein GOTT, das ist sehr gut Auto.... 8O
Ich habe auch diese Auto.... 8) Aber im kleine model... :cry: :cry: :cry:

Napsal: pon 23.08.2004 12:12
od psena
http://www.hartge.de/html/videouk.html

Jo jede to pekne...uz jsem to videjko nekde videl, jo mas pravdu to je tuning jak ma byt!

Napsal: pon 23.08.2004 12:15
od JFK
zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)

Napsal: pon 23.08.2004 12:19
od Zave
Je to zkratka znacka ideal... Ty jo to musi trhat asfalt ze silnice... :D :D :D

Napsal: pon 23.08.2004 12:22
od MikeT
JFK píše:zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)


Turbo do emtrojky :?: :?: :?: To snad néé :!: To je úchylárna na entou.

Napsal: pon 23.08.2004 12:26
od Zave
A nepopletli si v tom zavodu akorat tridu? Kdyz se tu rika ze je to motor kalsika M5 a vyhralo to tridu e46 bi-turbo.... :wink:

Napsal: pon 23.08.2004 12:29
od JFK
MikeT píše:
JFK píše:zrovna jsem o tom mluvil s Lukášem H. E46 M3 s M5 motorem, ale asi vyhrála idea E46 M3 bi-turbo:)


Turbo do emtrojky :?: :?: :?: To snad néé :!: To je úchylárna na entou.

Ne jedno ale dvě. Jediný rozumný důvod, proč je to úchylárna?
Podle mě je úchylárna mít v M3: LPG, naftu atd...
Nejsi ty takovej ten ortodox co v M-ku nepochopí nikdy turbo, ani vlastně ale neví proč? Jenom že to někdo říkal? :D Jedna úchylárna tam bude: 500 PS, 550 Nm

Napsal: pon 23.08.2004 12:37
od JFK
Zave_M50 píše:A nepopletli si v tom zavodu akorat tridu? Kdyz se tu rika ze je to motor kalsika M5 a vyhralo to tridu e46 bi-turbo.... :wink:

nevím o jakém závodě to mluvíš. M5 E39 mám, auto špica, ale na předělání do jiného auta na pikaču. Teď můžu koupit M5 motor komplet (dif., spojka, přev. atd), takže se uvažovalo kam s ním, jediné auto, které si to zaslouží (poslední pěkný bawor) je E46-ka. Ale o dost jednoduší a efektivnější by bylo udělat M3 bi-turbo. Výkonově stejné jako s M5 motorem. teď se pár lidí ozve, že do M5 se může dát také turbo ale není místo:)

Napsal: pon 23.08.2004 12:39
od Zave
A za kolik ten motor mas? Esi se teda muzu optat... Jen me zajima jaky se pohybuji ceny... :wink:

Napsal: pon 23.08.2004 12:42
od MikeT
2JFK: Tak zkusíme najít pravdu, doufám, že se nepohádáme.

Ten motor na to není stavěný (hlava, písty, klika). 100% nevydrží takový krou?ák a teplotu. Je to odlehčený vysokootáčkový motor. Dále si myslím, že díky tomu ztatí jednu ze svojich největších předností a tou je perfektní reakce na plyn a harmonický průběh výkonových křivek.

A posledním momentem je to, co už jsi sám psal - turbo ani 4x4 prostě do emka nepatří. Jsou na to jiný dobrý auta (Audi, Subaru atd.).

Proto si myslím, že turbo je špatná volba, kdežto zástavba většího objemu je volba ideální.

Napsal: pon 23.08.2004 13:00
od LOPOLO
ja to vidim taky tak ... atmosferickej motor s rychlou reakci na plyn je to, co dela Mka Mkama ( a jiny auta tohodle typu )

Napsal: pon 23.08.2004 13:14
od JFK
S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál :)

Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...

Napsal: pon 23.08.2004 13:15
od Klakson
no mě osbně by to bylo jedno, jestli M5 motor v trojce, nebo M3 biturbo, kdybych na to měl :lol:

Napsal: pon 23.08.2004 13:17
od LOPOLO
JFK píše:S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál :)

Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...


jestli je ALS ta technologie z rallye ( co to udrzuje jakoby porad stejne natlakovany ) tak mas urcite pravdu .. ale kvalitni bude stat urcite vo dost vic nez cena toho motoru .. asi by vedel Darmon vic.

Napsal: pon 23.08.2004 13:39
od Lukas H.
U twinturba je reakce na plyn okamzita... :wink:

Napsal: pon 23.08.2004 13:53
od JFK
LOPOLO píše:
JFK píše:S ALS + Bi-turbo bych se reakce na plynu opravdu nebál :)

Cena M5 motoru je nad 100 a nepřesahuje 150 t., víc neřeknu, je to v jednání...


jestli je ALS ta technologie z rallye ( co to udrzuje jakoby porad stejne natlakovany ) tak mas urcite pravdu .. ale kvalitni bude stat urcite vo dost vic nez cena toho motoru .. asi by vedel Darmon vic.


Jo ALS furt plní turbo. Tady ale nejde o to co co stojí, jde o to, že M5 motor je trochu velkej a moc se s ním už v té kastli E46 nedá vymejšlet. A hlavně je problémovější na údržbu.
Jinak už to tady někde bylo, M3 s kompresorem, i když je to horší varianta než to bi-turbo s ALS, ale taky to pojede jako kráva:)

Napsal: pon 23.08.2004 14:10
od MikeT
A co životnost motoru a agregátu jako celku?

Napsal: pon 23.08.2004 14:11
od MikeT
Lukas H. píše:U twinturba je reakce na plyn okamzita... :wink:


Proč jako?

Napsal: pon 23.08.2004 14:34
od Klakson
MikeT píše:A co životnost motoru a agregátu jako celku?


po nastartování se roztrhne na sračku :bomb: :bigups: :lol: