Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.07.2004 09:21
od Bombarder

Napsal: čtv 15.07.2004 11:39
od Speedy
Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..

Napsal: čtv 15.07.2004 11:48
od M3maniac
Bombarder píše:http://www.bitpower.to/index2.html


o reálnosti tohoto výkonu si myslím své... :D celkově si o této fyrmě myslím své,pěkný design to jó,pěkná prezentace s mega stánky a mega reklamnímy auty,ale 2,5i ze 192 PS na 222 PS jen čipem se mi zdá jen med kolem huby.... :( to bych měl pak v emku jejich super čipem asi 370 koní a to je jaksi nesmysl...

Napsal: čtv 15.07.2004 11:54
od Hanz
co jsem tak cetl a slysel od lidi, co byli s M 3,2 na brzde, byli radi, kdyz ze seriovky vytahli tech 300+-10PS... s M 3,0 to delalo 290 +-10PS
docela by me zajimalo, jestli ty mega-vykony od napr. Kramskyho se zakladaji na realite nebo jen na tvrzeni a placebo efektu :-)

Napsal: čtv 15.07.2004 11:54
od Speedy
A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...

Napsal: čtv 15.07.2004 12:09
od Lukas H.
Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..


Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat... :P

Napsal: čtv 15.07.2004 12:11
od Lukas H.
Speedy píše:A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...


Rekl bych ze jsi jaksi zapomnel na sani... :lol:

Napsal: čtv 15.07.2004 13:00
od Bombarder
tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Napsal: čtv 15.07.2004 13:12
od patras
blbost :D

Napsal: čtv 15.07.2004 13:16
od Speedy
Lukas H. píše:
Speedy píše:A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...


Rekl bych ze jsi jaksi zapomnel na sani... :lol:
Mno sani je taky jiný, ale pokud vím, tak kvůli hlučnosti než výkonu, ale budiž. Ale nevěřím, že by 325-kový sání zvedlo výkon o víc jak 0,5koně....

Napsal: čtv 15.07.2004 13:19
od Speedy
Lukas H. píše:
Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..


Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat... :P
Co tím chceš říct? Že jako v jiný kategorii budeš rychlejší? :lol: Pokud si dobře pamatuju, tak když jsem psal, že jsem koupil 323i, tak ty jsi byl ten první, kdo se ozval, že: "konečně někdo, s kým budu moci soupeřit na sprintech" :mrgreen:

Napsal: čtv 15.07.2004 13:35
od Klakson
podle mě jsou ty jejich výkony hodně nadsazený až nereálný

Napsal: čtv 15.07.2004 13:52
od Lukke
Chlapi já nevím... Mně se tohle prostě nezdá, zvlášt když tam není turbo... Jsou to jen reklamní kecy. Kamarád si před týdnem objednal tuning soupravu PPC za asi 30k Kč na jeho Saaba Aero 2.0T cabrio 2004. Z puvodních 209 koní nárůst na 249 koní. Před čipem jsem ho předjel o dost... Nad 200 se absolutně nečapal. Tak jsme nahráli nový soft a jeli to vyzkoušet. Jediný poznatek jsme zjistili, že turbo plní daleko do červeného pole a o trochu to líp asi jede... Opět jsme vyrazili dát závod a opět jsem mu ujížděl a nad 200 se totálně nechytal... Takže asi tak bych to viděl.

Napsal: čtv 15.07.2004 20:57
od Lukas H.
Speedy píše:
Lukas H. píše:
Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..


Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat... :P
Co tím chceš říct? Že jako v jiný kategorii budeš rychlejší? :lol: Pokud si dobře pamatuju, tak když jsem psal, že jsem koupil 323i, tak ty jsi byl ten první, kdo se ozval, že: "konečně někdo, s kým budu moci soupeřit na sprintech" :mrgreen:


Tim jsem myslel mensi komorni srazky kde neni kat. diesel.. :)

Napsal: pát 16.07.2004 13:19
od Marty_
Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)

Napsal: pát 16.07.2004 16:00
od M3maniac
Martyn píše:
Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)


kámo sliby chyby..... :D třeba LukasH je jeden z těch co umí říct,že má z 143ps-165ps....ale ze 140ps-180ps....to bys měl motor za chvíli v pí... jinak znám kluky co se kolem toho BIT POWER motaj,taky se nechali zlanařit na AR jtd a kupodivu mi dokázal přiznat,že se úkrutně kuwilo :D

Napsal: pát 16.07.2004 16:04
od Bombarder
Martyn píše:
Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)


kazdopadne by jsi s tim mel neco udelat, at muzes zavodit s golfem.. :lol: