Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co rikate na tyto chipy? 325i -> 163kW !

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bombarder »

Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#3 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Bombarder píše:http://www.bitpower.to/index2.html


o reálnosti tohoto výkonu si myslím své... :D celkově si o této fyrmě myslím své,pěkný design to jó,pěkná prezentace s mega stánky a mega reklamnímy auty,ale 2,5i ze 192 PS na 222 PS jen čipem se mi zdá jen med kolem huby.... :( to bych měl pak v emku jejich super čipem asi 370 koní a to je jaksi nesmysl...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

co jsem tak cetl a slysel od lidi, co byli s M 3,2 na brzde, byli radi, kdyz ze seriovky vytahli tech 300+-10PS... s M 3,0 to delalo 290 +-10PS
docela by me zajimalo, jestli ty mega-vykony od napr. Kramskyho se zakladaji na realite nebo jen na tvrzeni a placebo efektu :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#6 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..


Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat... :P
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#7 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Speedy píše:A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...


Rekl bych ze jsi jaksi zapomnel na sani... :lol:
N54 PWR
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bombarder »

tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

blbost :D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Lukas H. píše:
Speedy píše:A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...


Rekl bych ze jsi jaksi zapomnel na sani... :lol:
Mno sani je taky jiný, ale pokud vím, tak kvůli hlučnosti než výkonu, ale budiž. Ale nevěřím, že by 325-kový sání zvedlo výkon o víc jak 0,5koně....
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Lukas H. píše:
Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..


Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat... :P
Co tím chceš říct? Že jako v jiný kategorii budeš rychlejší? :lol: Pokud si dobře pamatuju, tak když jsem psal, že jsem koupil 323i, tak ty jsi byl ten první, kdo se ozval, že: "konečně někdo, s kým budu moci soupeřit na sprintech" :mrgreen:
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Klakson »

podle mě jsou ty jejich výkony hodně nadsazený až nereálný
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#13 Příspěvek od Lukke »

Chlapi já nevím... Mně se tohle prostě nezdá, zvlášt když tam není turbo... Jsou to jen reklamní kecy. Kamarád si před týdnem objednal tuning soupravu PPC za asi 30k Kč na jeho Saaba Aero 2.0T cabrio 2004. Z puvodních 209 koní nárůst na 249 koní. Před čipem jsem ho předjel o dost... Nad 200 se absolutně nečapal. Tak jsme nahráli nový soft a jeli to vyzkoušet. Jediný poznatek jsme zjistili, že turbo plní daleko do červeného pole a o trochu to líp asi jede... Opět jsme vyrazili dát závod a opět jsem mu ujížděl a nad 200 se totálně nechytal... Takže asi tak bych to viděl.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#14 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Speedy píše:
Lukas H. píše:
Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..


Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat... :P
Co tím chceš říct? Že jako v jiný kategorii budeš rychlejší? :lol: Pokud si dobře pamatuju, tak když jsem psal, že jsem koupil 323i, tak ty jsi byl ten první, kdo se ozval, že: "konečně někdo, s kým budu moci soupeřit na sprintech" :mrgreen:


Tim jsem myslel mensi komorni srazky kde neni kat. diesel.. :)
N54 PWR
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Marty_ »

Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6969
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#16 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Martyn píše:
Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)


kámo sliby chyby..... :D třeba LukasH je jeden z těch co umí říct,že má z 143ps-165ps....ale ze 140ps-180ps....to bys měl motor za chvíli v pí... jinak znám kluky co se kolem toho BIT POWER motaj,taky se nechali zlanařit na AR jtd a kupodivu mi dokázal přiznat,že se úkrutně kuwilo :D
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Bombarder »

Martyn píše:
Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.

Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)


kazdopadne by jsi s tim mel neco udelat, at muzes zavodit s golfem.. :lol:
Odpovědět