Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Co rikate na tyto chipy? 325i -> 163kW !
Bombarder píše:http://www.bitpower.to/index2.html
o reálnosti tohoto výkonu si myslím své...


co jsem tak cetl a slysel od lidi, co byli s M 3,2 na brzde, byli radi, kdyz ze seriovky vytahli tech 300+-10PS... s M 3,0 to delalo 290 +-10PS
docela by me zajimalo, jestli ty mega-vykony od napr. Kramskyho se zakladaji na realite nebo jen na tvrzeni a placebo efektu
docela by me zajimalo, jestli ty mega-vykony od napr. Kramskyho se zakladaji na realite nebo jen na tvrzeni a placebo efektu

“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy píše:A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...
Rekl bych ze jsi jaksi zapomnel na sani...

N54 PWR
Mno sani je taky jiný, ale pokud vím, tak kvůli hlučnosti než výkonu, ale budiž. Ale nevěřím, že by 325-kový sání zvedlo výkon o víc jak 0,5koně....Lukas H. píše:Speedy píše:A jak by bylo obtížný dostat z 323i 192hp jako má 325i? V čem je rozdíl? Jenom v čipu to nebude, tuším že je tam i rozdíl ve vejfálu, 323i má jednu rouru od středního dílu a 325i má 2 až dozadu, ne? Objem je stejný, vačky to? otázka, komprese stejná, objem taky...
Rekl bych ze jsi jaksi zapomnel na sani...
Co tím chceš říct? Že jako v jiný kategorii budeš rychlejší?Lukas H. píše:Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..
Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat...


Chlapi já nevím... Mně se tohle prostě nezdá, zvlášt když tam není turbo... Jsou to jen reklamní kecy. Kamarád si před týdnem objednal tuning soupravu PPC za asi 30k Kč na jeho Saaba Aero 2.0T cabrio 2004. Z puvodních 209 koní nárůst na 249 koní. Před čipem jsem ho předjel o dost... Nad 200 se absolutně nečapal. Tak jsme nahráli nový soft a jeli to vyzkoušet. Jediný poznatek jsme zjistili, že turbo plní daleko do červeného pole a o trochu to líp asi jede... Opět jsme vyrazili dát závod a opět jsem mu ujížděl a nad 200 se totálně nechytal... Takže asi tak bych to viděl.
Speedy píše:Co tím chceš říct? Že jako v jiný kategorii budeš rychlejší?Lukas H. píše:Speedy píše:Kéž by to byla pravda. Ale mít v 323i 192hp bych nebyl proti, to by Lukáš H. se už vůbec nechytal..
Ehm, snad se mnou nechces soutezit? Pokud vim tak na sprintech budeme vzdycky kazdej v jine kat...Pokud si dobře pamatuju, tak když jsem psal, že jsem koupil 323i, tak ty jsi byl ten první, kdo se ozval, že: "konečně někdo, s kým budu moci soupeřit na sprintech"
Tim jsem myslel mensi komorni srazky kde neni kat. diesel..

N54 PWR
Martyn píše:Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.
Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)
kámo sliby chyby.....


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Martyn píše:Bombarder píše:tak jsme tam volali a ptali se konkretne na chip pro vectra b. vytun z 85kw na 102kw!! borec rikal, ze to je skutecnost a stal si za tim. cena 13k.
Me slibuji na 2,4 jtd ze seriovych 140 narust vykonu na 180! koni... Musim vymenit rozvody a kladky ale pak do toho pujdu, tak uvidime:)
kazdopadne by jsi s tim mel neco udelat, at muzes zavodit s golfem..
