Napsal: pát 04.06.2004 13:42
Přemýšleli jste zda se vám vyplatí nafta,benzín či LPG ? Zde je malé srovnání modelů E36 http://sweb.cz/unkwas/BME%20E%2036%20spotřeba.xls a E34 http://sweb.cz/unkwas/BME%20E%2034%20spotřeba.xls
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Měl jsi někdy va utě LPG ? Asi ne jinak bys todle nemoch ani napsat. Problemy s plynem ? Pokud to maš dobře udělaný žádný nejsou.Od čeho je v autě asi řídící jednotka ? Výkon je sníženej tak o 5% což u 100koňovýho auta asi jen tak nepoznáš a kot když tam máš 150 a vic koní. Spotřeba ti u stříkačky vzroste tak o 1l oproti benzínu. Když je zima nastartuješ na benzín a pak se to bud automaticky nebo ručně přepne na plyn. Budeš li se o motor dobře starat vydrží ti víc než při ptrovozu na benzív mimo jiné má plnyn vyšší oktanové číslo 105 - 120. šetrnější k životnímu prostření i bezpečnejší než benzín. Nikdo ti plyn nenutí klidně si jezdi na benzín ale nemusíš ho tu schazovat !!mayklmaykl píše:co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!
Ja netvrdim že plyn je to nej na co se da jezdit (i když to asi tak vpadaAnonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
at si udela nazor kazdy sam, ja to radeji vubec nebudu komentovat...
přesně tak, naprostej souhlasmayklmaykl píše:co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!
jo měl a ani diesel se mi tolik nesral jako ten skurvenej LPGUnkwas píše:Měl jsi někdy va utě LPG ? Asi ne jinak bys todle nemoch ani napsat. Problemy s plynem ? Pokud to maš dobře udělaný žádný nejsou.Od čeho je v autě asi řídící jednotka ? Výkon je sníženej tak o 5% což u 100koňovýho auta asi jen tak nepoznáš a kot když tam máš 150 a vic koní. Spotřeba ti u stříkačky vzroste tak o 1l oproti benzínu. Když je zima nastartuješ na benzín a pak se to bud automaticky nebo ručně přepne na plyn. Budeš li se o motor dobře starat vydrží ti víc než při ptrovozu na benzív mimo jiné má plnyn vyšší oktanové číslo 105 - 120. šetrnější k životnímu prostření i bezpečnejší než benzín. Nikdo ti plyn nenutí klidně si jezdi na benzín ale nemusíš ho tu schazovat !!
Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.Anonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
Jo to zni rozumne, ja bych to asi necpal do auta s kterym chci blbnout a jezdit na srazy apod. , ale na denni jezdeni? No zacinam o tom uvazovat vazneRedBaron píše:Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.Anonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
Problémy jsou přece s plynem přimíchávaným do sání, nedostatečnýma směšovačema, střílením do sání, vzduchováhama v hajzlu a hlavně amatérskýma firmama.
Jenže je tomu už pár let, co je tady VSTŘIKOVANÝ plyn s řídící jednotkou. Znám několik lidí, kteří to mají v osmiválcových autech a postřehy jsou následující:
- Montáž je dražší (přes 40.000,- Kč)
- Častější výměna svíček
o Spotřeba stejná
+ Výkon i krou?ák maličko vyšší (ale asi o 400 otáček výš)
+ Olej po 12 tisících km jako když ho tam naleju
+ Problémy žádné
+ Návratnost do roka
Podle mě je docela dobrý užívat si 300PS a 400Nm a jezdit přitom za 2,- Kč kilák. Navíc pokud chci jet kládu, prostě přepnu na benál a tradá.
Jenom mi maličko vrtá hlavou, jak se to snese s klasickým bavoráckým neduhem, že pánové z Mnichova ještě donedávna (nevím jak dnes) neuměli udělat kvalitní těsnění pod hlavu.
Argumenty o sockách jsou taky vynikající, ale myslím, že vaše zahraniční dovolená potěší víc než zahraniční dovolená vašeho pumpaře...