Stránka 1 z 3

Napsal: pát 04.06.2004 13:42
od Unkwas
Přemýšleli jste zda se vám vyplatí nafta,benzín či LPG ? Zde je malé srovnání modelů E36 http://sweb.cz/unkwas/BME%20E%2036%20spotřeba.xls a E34 http://sweb.cz/unkwas/BME%20E%2034%20spotřeba.xls

Napsal: pát 04.06.2004 13:52
od LOPOLO
sis vyhral :-)

Napsal: pát 04.06.2004 13:55
od Unkwas
Sem si s tim hrál celý dopoledne :)

Napsal: pát 04.06.2004 14:00
od Unkwas
Je to celý kopletně provázaný tak to lze aplikovat na jakýkoliv auto.

Napsal: pát 04.06.2004 14:42
od Lukas H.
Ja to nechapu ale to je fuk... :)

Napsal: pát 04.06.2004 15:05
od Unkwas
Ja ti to ještě kapanek předělam a dodam vysvětlivky

Napsal: pát 04.06.2004 17:23
od psena
Pro me je to naprosto jednoduchy, zkratka plyn nikdy!! :lol:

Napsal: pát 04.06.2004 17:32
od Unkwas
Záleží na tom kolik najedeš. Pokud budeš jezdit 30 000 ročně a víc tak se ti LPG vyplatí.Psena teď jsem přidal i E34 tak se tam podivej jakej je to rozdíl.

Napsal: pát 04.06.2004 20:17
od mayklmaykl
co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!

Napsal: pát 04.06.2004 20:35
od Unkwas
mayklmaykl píše:co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!

Měl jsi někdy va utě LPG ? Asi ne jinak bys todle nemoch ani napsat. Problemy s plynem ? Pokud to maš dobře udělaný žádný nejsou.Od čeho je v autě asi řídící jednotka ? Výkon je sníženej tak o 5% což u 100koňovýho auta asi jen tak nepoznáš a kot když tam máš 150 a vic koní. Spotřeba ti u stříkačky vzroste tak o 1l oproti benzínu. Když je zima nastartuješ na benzín a pak se to bud automaticky nebo ručně přepne na plyn. Budeš li se o motor dobře starat vydrží ti víc než při ptrovozu na benzív mimo jiné má plnyn vyšší oktanové číslo 105 - 120. šetrnější k životnímu prostření i bezpečnejší než benzín. Nikdo ti plyn nenutí klidně si jezdi na benzín ale nemusíš ho tu schazovat !!

Napsal: pát 04.06.2004 22:46
od Anonymous
no ja se nestacim divit... :) plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je :) kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn... :) at si udela nazor kazdy sam, ja to radeji vubec nebudu komentovat...

Napsal: pát 04.06.2004 22:59
od Unkwas
Anonymous píše:no ja se nestacim divit... :) plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je :) kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn... :) at si udela nazor kazdy sam, ja to radeji vubec nebudu komentovat...
Ja netvrdim že plyn je to nej na co se da jezdit (i když to asi tak vpada :) ) .Kdyby se všechny auta dělala na plyn tak by se to asi určitejm lidem moc nezamlouvalo protože by přišly o zisky :) A? si každej jezdí na co chce když mu to na to pojede :).Všechno má svoje pro a proti. Ale než začnu kritizovat tak si o tom přece něco zjistim.

Napsal: pát 04.06.2004 23:10
od Baxon
mayklmaykl píše:co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!


přesně tak, naprostej souhlas
LPG nikdy více

Napsal: pát 04.06.2004 23:19
od Baxon
Unkwas píše:Měl jsi někdy va utě LPG ? Asi ne jinak bys todle nemoch ani napsat. Problemy s plynem ? Pokud to maš dobře udělaný žádný nejsou.Od čeho je v autě asi řídící jednotka ? Výkon je sníženej tak o 5% což u 100koňovýho auta asi jen tak nepoznáš a kot když tam máš 150 a vic koní. Spotřeba ti u stříkačky vzroste tak o 1l oproti benzínu. Když je zima nastartuješ na benzín a pak se to bud automaticky nebo ručně přepne na plyn. Budeš li se o motor dobře starat vydrží ti víc než při ptrovozu na benzív mimo jiné má plnyn vyšší oktanové číslo 105 - 120. šetrnější k životnímu prostření i bezpečnejší než benzín. Nikdo ti plyn nenutí klidně si jezdi na benzín ale nemusíš ho tu schazovat !!

jo měl a ani diesel se mi tolik nesral jako ten skurvenej LPG
nechtěj abych ti popsal jaká to je sračka a kolik mě ta sranda ve finále stála :cry:

Napsal: sob 05.06.2004 13:47
od alexmol
No ja si myslim, ze ked si niekto kupuje bmw, tak nie prato, aby jazdil co najlacnejsie. BMW je kultove auto, ktore ma vacsiu hodnotu, nez len nejake presuvatko. Ma svoju dusu a nemali by sme ju nicict a znehodnocovat niecim takym (pre BMW cuzdim), ako je LPG. To nech si kludne namontuje niekto, kto ma fabiu, alebo nejaky iny plastovy nakupny vozik, ale nie BMW, to mu prosim nerobte!!!

Napsal: sob 05.06.2004 17:33
od MIKI
Nevim nevim...LPG jsem v kare uz jednou mel!a musim rict ze absolutni hruza!! :shock: Ja teda osobne bych svy bawo nikdy takhle nezprasil.....
Jen muj nazor..... :roll:

Napsal: sob 05.06.2004 19:19
od texxx
no já jsem teda měl plyn v autě asi dva roky vcelku dez větších problémů (opel omega) ale je fakt že spousta lidí okolo s tím měla velky problemy... :( ale do báva bych to asi nedal ani omylem.....

Napsal: ned 06.06.2004 01:27
od RedBaron
Anonymous píše:no ja se nestacim divit... :) plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je :) kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...


Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.

Problémy jsou přece s plynem přimíchávaným do sání, nedostatečnýma směšovačema, střílením do sání, vzduchováhama v hajzlu a hlavně amatérskýma firmama.

Jenže je tomu už pár let, co je tady VSTŘIKOVANÝ plyn s řídící jednotkou. Znám několik lidí, kteří to mají v osmiválcových autech a postřehy jsou následující:

- Montáž je dražší (přes 40.000,- Kč)
- Častější výměna svíček

o Spotřeba stejná

+ Výkon i krou?ák maličko vyšší (ale asi o 400 otáček výš)
+ Olej po 12 tisících km jako když ho tam naleju
+ Problémy žádné
+ Návratnost do roka

Podle mě je docela dobrý užívat si 300PS a 400Nm a jezdit přitom za 2,- Kč kilák. Navíc pokud chci jet kládu, prostě přepnu na benál a tradá.

Jenom mi maličko vrtá hlavou, jak se to snese s klasickým bavoráckým neduhem, že pánové z Mnichova ještě donedávna (nevím jak dnes) neuměli udělat kvalitní těsnění pod hlavu.

Argumenty o sockách jsou taky vynikající, ale myslím, že vaše zahraniční dovolená potěší víc než zahraniční dovolená vašeho pumpaře...

Napsal: ned 06.06.2004 07:26
od Pyron
Zase jedno zbyteczný téma 8) Hlavně takové ty názory, že gdo má BMW, tak automaticky nemusí schetřit, protože si koupil práwě toho bawora co má tu duschi 8)
Matikáři RULEZ!

Napsal: ned 06.06.2004 09:27
od Raon
RedBaron píše:
Anonymous píše:no ja se nestacim divit... :) plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je :) kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...


Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.

Problémy jsou přece s plynem přimíchávaným do sání, nedostatečnýma směšovačema, střílením do sání, vzduchováhama v hajzlu a hlavně amatérskýma firmama.

Jenže je tomu už pár let, co je tady VSTŘIKOVANÝ plyn s řídící jednotkou. Znám několik lidí, kteří to mají v osmiválcových autech a postřehy jsou následující:

- Montáž je dražší (přes 40.000,- Kč)
- Častější výměna svíček

o Spotřeba stejná

+ Výkon i krou?ák maličko vyšší (ale asi o 400 otáček výš)
+ Olej po 12 tisících km jako když ho tam naleju
+ Problémy žádné
+ Návratnost do roka

Podle mě je docela dobrý užívat si 300PS a 400Nm a jezdit přitom za 2,- Kč kilák. Navíc pokud chci jet kládu, prostě přepnu na benál a tradá.

Jenom mi maličko vrtá hlavou, jak se to snese s klasickým bavoráckým neduhem, že pánové z Mnichova ještě donedávna (nevím jak dnes) neuměli udělat kvalitní těsnění pod hlavu.

Argumenty o sockách jsou taky vynikající, ale myslím, že vaše zahraniční dovolená potěší víc než zahraniční dovolená vašeho pumpaře...


Jo to zni rozumne, ja bych to asi necpal do auta s kterym chci blbnout a jezdit na srazy apod. , ale na denni jezdeni? No zacinam o tom uvazovat vazne