Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!
mayklmaykl píše:co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!
Měl jsi někdy va utě LPG ? Asi ne jinak bys todle nemoch ani napsat. Problemy s plynem ? Pokud to maš dobře udělaný žádný nejsou.Od čeho je v autě asi řídící jednotka ? Výkon je sníženej tak o 5% což u 100koňovýho auta asi jen tak nepoznáš a kot když tam máš 150 a vic koní. Spotřeba ti u stříkačky vzroste tak o 1l oproti benzínu. Když je zima nastartuješ na benzín a pak se to bud automaticky nebo ručně přepne na plyn. Budeš li se o motor dobře starat vydrží ti víc než při ptrovozu na benzív mimo jiné má plnyn vyšší oktanové číslo 105 - 120. šetrnější k životnímu prostření i bezpečnejší než benzín. Nikdo ti plyn nenutí klidně si jezdi na benzín ale nemusíš ho tu schazovat !!
Ja netvrdim že plyn je to nej na co se da jezdit (i když to asi tak vpadaAnonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
at si udela nazor kazdy sam, ja to radeji vubec nebudu komentovat...



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
mayklmaykl píše:co dela tema lpg na strankach bmw? to je for?!lpg ne neexistuje-bez debat,jestli ma nekdo problem se spotrebou at si koupi kolo...mimo to problemy jaky jsou s plynem zdaleka nenahradi zdanliva uspora-krom toho ze po case temer nejde seridit,ze vam to do servisu ve velkevetsine pripadu nevezmou na jakoukoliv opravu kvuli homologaci apod to nejede,zere v zime to lze pouzit vyjimecne a kazdej rok menit hlavu,delat ventily dik to snad ne.....dle meho nazoru bmw tak nezere zvlast v primeru co a jaky vykon podava ....zkuste si vzit poradne do ruky tdi pojede za 12 nebo 1,8turbinu vw a pojedete za 18l/100km tohle tema nekdo odstrelte je to pase a do bmw uz vubec!!!
přesně tak, naprostej souhlas
LPG nikdy více
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
Unkwas píše:Měl jsi někdy va utě LPG ? Asi ne jinak bys todle nemoch ani napsat. Problemy s plynem ? Pokud to maš dobře udělaný žádný nejsou.Od čeho je v autě asi řídící jednotka ? Výkon je sníženej tak o 5% což u 100koňovýho auta asi jen tak nepoznáš a kot když tam máš 150 a vic koní. Spotřeba ti u stříkačky vzroste tak o 1l oproti benzínu. Když je zima nastartuješ na benzín a pak se to bud automaticky nebo ručně přepne na plyn. Budeš li se o motor dobře starat vydrží ti víc než při ptrovozu na benzív mimo jiné má plnyn vyšší oktanové číslo 105 - 120. šetrnější k životnímu prostření i bezpečnejší než benzín. Nikdo ti plyn nenutí klidně si jezdi na benzín ale nemusíš ho tu schazovat !!
jo měl a ani diesel se mi tolik nesral jako ten skurvenej LPG
nechtěj abych ti popsal jaká to je sračka a kolik mě ta sranda ve finále stála

No ja si myslim, ze ked si niekto kupuje bmw, tak nie prato, aby jazdil co najlacnejsie. BMW je kultove auto, ktore ma vacsiu hodnotu, nez len nejake presuvatko. Ma svoju dusu a nemali by sme ju nicict a znehodnocovat niecim takym (pre BMW cuzdim), ako je LPG. To nech si kludne namontuje niekto, kto ma fabiu, alebo nejaky iny plastovy nakupny vozik, ale nie BMW, to mu prosim nerobte!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Anonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.
Problémy jsou přece s plynem přimíchávaným do sání, nedostatečnýma směšovačema, střílením do sání, vzduchováhama v hajzlu a hlavně amatérskýma firmama.
Jenže je tomu už pár let, co je tady VSTŘIKOVANÝ plyn s řídící jednotkou. Znám několik lidí, kteří to mají v osmiválcových autech a postřehy jsou následující:
- Montáž je dražší (přes 40.000,- Kč)
- Častější výměna svíček
o Spotřeba stejná
+ Výkon i krou?ák maličko vyšší (ale asi o 400 otáček výš)
+ Olej po 12 tisících km jako když ho tam naleju
+ Problémy žádné
+ Návratnost do roka
Podle mě je docela dobrý užívat si 300PS a 400Nm a jezdit přitom za 2,- Kč kilák. Navíc pokud chci jet kládu, prostě přepnu na benál a tradá.
Jenom mi maličko vrtá hlavou, jak se to snese s klasickým bavoráckým neduhem, že pánové z Mnichova ještě donedávna (nevím jak dnes) neuměli udělat kvalitní těsnění pod hlavu.
Argumenty o sockách jsou taky vynikající, ale myslím, že vaše zahraniční dovolená potěší víc než zahraniční dovolená vašeho pumpaře...
RedBaron píše:Anonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.
Problémy jsou přece s plynem přimíchávaným do sání, nedostatečnýma směšovačema, střílením do sání, vzduchováhama v hajzlu a hlavně amatérskýma firmama.
Jenže je tomu už pár let, co je tady VSTŘIKOVANÝ plyn s řídící jednotkou. Znám několik lidí, kteří to mají v osmiválcových autech a postřehy jsou následující:
- Montáž je dražší (přes 40.000,- Kč)
- Častější výměna svíček
o Spotřeba stejná
+ Výkon i krou?ák maličko vyšší (ale asi o 400 otáček výš)
+ Olej po 12 tisících km jako když ho tam naleju
+ Problémy žádné
+ Návratnost do roka
Podle mě je docela dobrý užívat si 300PS a 400Nm a jezdit přitom za 2,- Kč kilák. Navíc pokud chci jet kládu, prostě přepnu na benál a tradá.
Jenom mi maličko vrtá hlavou, jak se to snese s klasickým bavoráckým neduhem, že pánové z Mnichova ještě donedávna (nevím jak dnes) neuměli udělat kvalitní těsnění pod hlavu.
Argumenty o sockách jsou taky vynikající, ale myslím, že vaše zahraniční dovolená potěší víc než zahraniční dovolená vašeho pumpaře...
Jo to zni rozumne, ja bych to asi necpal do auta s kterym chci blbnout a jezdit na srazy apod. , ale na denni jezdeni? No zacinam o tom uvazovat vazne