Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.03.2004 23:51
od 530DAT
Proc jsou takove rozdily u různých tipů stejného roku vyroby???

330 D 150kw
530 D 142kw
330xD 128kw
X5 3,0D 138kw
730D 160kw

priblizne ale asi tak:::

Napsal: ned 14.03.2004 00:09
od Lukke
530DAT píše:Proc jsou takove rozdily u různých tipů stejného roku vyroby???

330 D 150kw
530 D 142kw
330xD 128kw
X5 3,0D 138kw
730D 160kw

priblizne ale asi tak:::
Jo to nevim... ale 330xD ma stejnej motor ne? 150kW. Kde jsi vyčetl, že má jen 128kW to neni možný. 730D má už motor z nový 5 zřejmě... A 330d vs 530d bude mít jinak upravenou jednotku, ale motor je stejnej. Řekl bych. Jinak vo tom vim kulový. :lol:

Napsal: ned 14.03.2004 00:37
od Lukke
330d:
Řadový vznětový šestiválec M57D30 TÜ o objemu 2993 cm3 dosahuje maximálního výkonu 150 kW (204 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1500-3250 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 7,2 sekund a maximální rychlost je omezena na 242 km/h.

330xd:
Řadový vznětový šestiválec M57D30 TÜ o objemu 2993 cm3 dosahuje maximálního výkonu 150 kW (204 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1500-3250 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 7,7 sekund a maximální rychlost je omezena na 234 km/h.

A tady Tvá 530d:
Řadový vznětový šestiválec M57 EU3 o objemu 2926 cm3 dosahuje maximálního výkonu 142 kW (193 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1750 - 3000 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0(CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 8,1 sekund a maximální rychlost 227 km/h.

X5:
Řadový zážehový šestiválec M57D30 o objemu 2926 cm3 dosahuje maximálního výkonu 135 kW (184 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 2000-3000 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0 (CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 10,5 sekund a maximální rychlost 200 km/h.

Takže asi tak...

Napsal: ned 14.03.2004 00:42
od 530DAT
jasne ale proc?????

Napsal: ned 14.03.2004 00:47
od Lukke
530DAT píše:jasne ale proc?????
Takže X5 a 530d má stejnej motor o objemu 2,93 litru, jen pětka upravenou řídící jednotku na vyšší výkon. A trojka má už jinej motor. Proč je to takhle, zřejmě postupným vývojem...

Napsal: ned 14.03.2004 00:51
od 530DAT
no jo no, asi jo, jinak nova ma jeste vykonejsi kamna a ted se chysta (tady jsem cetl) neco dabelskyho,,,,

Napsal: ned 14.03.2004 01:13
od Lukke
530DAT píše:no jo no, asi jo, jinak nova ma jeste vykonejsi kamna a ted se chysta (tady jsem cetl) neco dabelskyho,,,,
Jojo, nová má kamna se 160 kW a slyšel jsem že 2.0d má mít asi 180 koní a 3.0d něco kolem 240ps! Tak jsem na to taky zvědavej. Navíc 535d asi 270koní a 2 turba, jak se tu už psalo. Jinak už máš v pohodě to vrzání dveří?

Napsal: ned 14.03.2004 10:16
od Francis
Vyvoj jde kupredu a tak existuje dieselovy motor M57 v nekolika verzich:
135kW - prvni edice z roku 1998
142kW - optimalizovana verze z roku 2000?
150kW - od roku 2002, dalsi optimalizace, zvetseny zdvih z 88 na 90mm
160kw - od roku 2002, pro E60 530d a E65 730d
200kW - jeste neni v prodeji, bude v E60 535d, twinturbo (dvoustupnove turbo)