Proc jsou takove rozdily u různých tipů stejného roku vyroby???
330 D 150kw
530 D 142kw
330xD 128kw
X5 3,0D 138kw
730D 160kw
priblizne ale asi tak:::
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozdíly výkonů????!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Jo to nevim... ale 330xD ma stejnej motor ne? 150kW. Kde jsi vyčetl, že má jen 128kW to neni možný. 730D má už motor z nový 5 zřejmě... A 330d vs 530d bude mít jinak upravenou jednotku, ale motor je stejnej. Řekl bych. Jinak vo tom vim kulový.530DAT píše:Proc jsou takove rozdily u různých tipů stejného roku vyroby???
330 D 150kw
530 D 142kw
330xD 128kw
X5 3,0D 138kw
730D 160kw
priblizne ale asi tak:::

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
330d:
Řadový vznětový šestiválec M57D30 TÜ o objemu 2993 cm3 dosahuje maximálního výkonu 150 kW (204 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1500-3250 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 7,2 sekund a maximální rychlost je omezena na 242 km/h.
330xd:
Řadový vznětový šestiválec M57D30 TÜ o objemu 2993 cm3 dosahuje maximálního výkonu 150 kW (204 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1500-3250 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 7,7 sekund a maximální rychlost je omezena na 234 km/h.
A tady Tvá 530d:
Řadový vznětový šestiválec M57 EU3 o objemu 2926 cm3 dosahuje maximálního výkonu 142 kW (193 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1750 - 3000 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0(CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 8,1 sekund a maximální rychlost 227 km/h.
X5:
Řadový zážehový šestiválec M57D30 o objemu 2926 cm3 dosahuje maximálního výkonu 135 kW (184 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 2000-3000 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0 (CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 10,5 sekund a maximální rychlost 200 km/h.
Takže asi tak...
Řadový vznětový šestiválec M57D30 TÜ o objemu 2993 cm3 dosahuje maximálního výkonu 150 kW (204 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1500-3250 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 7,2 sekund a maximální rychlost je omezena na 242 km/h.
330xd:
Řadový vznětový šestiválec M57D30 TÜ o objemu 2993 cm3 dosahuje maximálního výkonu 150 kW (204 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1500-3250 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0. Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 7,7 sekund a maximální rychlost je omezena na 234 km/h.
A tady Tvá 530d:
Řadový vznětový šestiválec M57 EU3 o objemu 2926 cm3 dosahuje maximálního výkonu 142 kW (193 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 1750 - 3000 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0(CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 8,1 sekund a maximální rychlost 227 km/h.
X5:
Řadový zážehový šestiválec M57D30 o objemu 2926 cm3 dosahuje maximálního výkonu 135 kW (184 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 410 Nm při 2000-3000 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0 (CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 10,5 sekund a maximální rychlost 200 km/h.
Takže asi tak...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Jojo, nová má kamna se 160 kW a slyšel jsem že 2.0d má mít asi 180 koní a 3.0d něco kolem 240ps! Tak jsem na to taky zvědavej. Navíc 535d asi 270koní a 2 turba, jak se tu už psalo. Jinak už máš v pohodě to vrzání dveří?530DAT píše:no jo no, asi jo, jinak nova ma jeste vykonejsi kamna a ted se chysta (tady jsem cetl) neco dabelskyho,,,,
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Vyvoj jde kupredu a tak existuje dieselovy motor M57 v nekolika verzich:
135kW - prvni edice z roku 1998
142kW - optimalizovana verze z roku 2000?
150kW - od roku 2002, dalsi optimalizace, zvetseny zdvih z 88 na 90mm
160kw - od roku 2002, pro E60 530d a E65 730d
200kW - jeste neni v prodeji, bude v E60 535d, twinturbo (dvoustupnove turbo)
135kW - prvni edice z roku 1998
142kW - optimalizovana verze z roku 2000?
150kW - od roku 2002, dalsi optimalizace, zvetseny zdvih z 88 na 90mm
160kw - od roku 2002, pro E60 530d a E65 730d
200kW - jeste neni v prodeji, bude v E60 535d, twinturbo (dvoustupnove turbo)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition