Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Odběr el.na E 30

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Anonymous

#1 Příspěvek od Anonymous »

Chci se zeptat mam E 30.Když ji necham stát v garáži týden tak ji nenastartuju.Svítí mi tam v tabulce Inspekt jedna dioda i po vypnutí klíče ale to nemuže mít takový odběr?Tak nevím :( Aku. je nová!Mužete mi poradit? :oops:
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pavel 528 »

treba ti sviti osvetleni kufru,chtelo by zmerit odber z baterie pri vypnutym klicku a zazrenejch dverich a kufru,v klidu by to melo byt tak do 40-50mA
Anonymous

#3 Příspěvek od Anonymous »

Pavel 528 píše:treba ti sviti osvetleni kufru,chtelo by zmerit odber z baterie pri vypnutym klicku a zazrenejch dverich a kufru,v klidu by to melo byt tak do 40-50mA
Tak díky za typ!Já to vyskouším. :D
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Lopatta »

Otec má E30 318i. Měl s tim stejný problémy. Nešla po pár dnech na startovat. Připoj si k baterce ampérmetr a změř kolik to žere při vypnutym klíčku. Mělo by to být do 50 mA. Pokud je to víc (což asi bude) tak postupně vyndavej a zase zandavej pojistky, u který ti klesne odběr, tak tam to je. Akorát musíš mít popisky která pojistka je k čemu, jinak ti je to na pytel. V případě nouze to můžeš řešit tak že tu pojistku vždy když přijedeš vyndáš a před odjezdem zandáš. Otec to tak chvíli měl. Pak sem nakonec odhalil že na vině je ten ukazatel výměny oleje a servisu pod budíkama. Sehnal sem ho jinej a od tý doby pohoda.

8) :yep: :mhihi:
Anonymous

#5 Příspěvek od Anonymous »

Lopatta píše:Otec má E30 318i. Měl s tim stejný problémy. Nešla po pár dnech na startovat. Připoj si k baterce ampérmetr a změř kolik to žere při vypnutym klíčku. Mělo by to být do 50 mA. Pokud je to víc (což asi bude) tak postupně vyndavej a zase zandavej pojistky, u který ti klesne odběr, tak tam to je. Akorát musíš mít popisky která pojistka je k čemu, jinak ti je to na pytel. V případě nouze to můžeš řešit tak že tu pojistku vždy když přijedeš vyndáš a před odjezdem zandáš. Otec to tak chvíli měl. Pak sem nakonec odhalil že na vině je ten ukazatel výměny oleje a servisu pod budíkama. Sehnal sem ho jinej a od tý doby pohoda.

8) :yep: :mhihi:
Tak měl jsi pravdu! :cry: Je to ten inspekt.Nevíš náhodou o nejakém celém přístroji?Dík! 8)
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Lopatta »

Jó, válí se mi v garáži budíky, akorát že to sou ty co sem vyndal otcovi z káry, takže na nic. Ale na vrakáči by jich měli mít hafo. A ani by to nemuselo bejt moc drahý. V práglu je docela slušný vrakoviště se spoustou E30 ve Vršovicích mezi Koh-i-noorem a Vršovickým nádražím.

PS: Než tam dáš nový budíky, tak nezapomeň na desce toho inspektu vyměnit ty dvě tužkový nabíjecí baterky. Na 99,9% budou po smrti. Pojistíš si tím správnou funkčnost. :hopik: :mhihi: :devil:
Odpovědět