Stránka 1 z 1

Napsal: sob 03.01.2004 03:16
od HEERY
Na TIPCARS se objevila červená M5 E34 3,6 91 za 210,-.
Kára vypadá pěkně (široký ledviny),ale nemá el sedáky a ta cena mě nepřijde super.Tak pod 200 možná...Co Vy na to ???

Napsal: sob 03.01.2004 11:45
od adam
Tak vypada fakt pekne. Ale jestli je ta cena vysoka nebo ne to uz nevim :wink:

Napsal: sob 03.01.2004 14:32
od bpytlik
Kdybych si mel ja kupovat M5 e34 tak leda 3,8 6kvalt v kombajnu, protoze ta uz bude na cene jedine rust.....bohuzel vyjde tak na pul mega :(

Napsal: sob 03.01.2004 22:36
od Lukáš
bpytlik píše:Kdybych si mel ja kupovat M5 e34 tak leda 3,8 6kvalt v kombajnu, protoze ta uz bude na cene jedine rust.....bohuzel vyjde tak na pul mega :(


to je sic fajn,ale ty 3.8 se dost serou(z dobrych zdroju :-)) .

Napsal: ned 04.01.2004 19:37
od TT
Lukáš píše:to je sic fajn,ale ty 3.8 se dost serou(z dobrych zdroju :-)) .


....já slyšel, že jsou OK, teď kámoš jednu ládoval do M5 a ten 3,8 motor si nemohl vynachválit ?? :)

Napsal: ned 04.01.2004 21:32
od 530DAT
Koukal jsem na nej, zda se mi ta cena VS km dobra, jen ale at ty KM platej, to znamena jestli platej tak se s tim autem nalitalo rocne 10t km, nevim nevim, chtelo by to hodit do servisu, nebo jestli tomu rozumite vy.?

Ale jinak je pekna chtelo by se to v ni svest, co se tam sejit

Napsal: úte 06.01.2004 16:12
od JFK
530DAT píše:Koukal jsem na nej, zda se mi ta cena VS km dobra, jen ale at ty KM platej, to znamena jestli platej tak se s tim autem nalitalo rocne 10t km, nevim nevim, chtelo by to hodit do servisu, nebo jestli tomu rozumite vy.?

Ale jinak je pekna chtelo by se to v ni svest, co se tam sejit


Jsou tady taci, co budou tvrdit, ze ty km jsou mozny, ja zastavam nazor, ze lidi si kupuji BMW aby s nim jezdili, tzn min 50t. km za rok. A kdyz si nekdo koupi novou M5, tak asi nema problem s prachama a tak na spotrebu apod. sere. Ty km bych vynasobil aspon 4x nebo 5x:), coz nic neznamena. Jde o to, ze se nekdo boji, kdyz ma sestival 250t km najeto, i kdyz s dobrou udrzbou vydrzi mnohonasobne vic. A asi by se tady mnozi divili kolik maji jejich milacci nalitano... coz je u dovezenejch aut 100%, ze jsou pretoceny:)

Napsal: úte 06.01.2004 16:21
od Hanz
presne tak, ale tenhle nazor lidi zastavaji jen do doby nez si jdou koupit auto, pak uz jen jak ovce cumi na CENA-RV-KM...

Napsal: úte 06.01.2004 21:21
od Francis
Pretocene km se daji lehce odhalit - oslapane pedaly, ohmatany volant, vybehane tahla steracu, vule ve spinaci skrince, ...

Napsal: úte 06.01.2004 21:54
od M3maniac
Francis píše:Pretocene km se daji lehce odhalit - oslapane pedaly, ohmatany volant, vybehane tahla steracu, vule ve spinaci skrince, ...

No to jsou věci,které se dají jednoduše vyměnit,ale jsou tací střelci,že auto stočí z 300kkm na 70kkm a vůbec jim nevadí že řidičova sedačka je o 3cm nižší,volant je na drát a pedály nemaj gumy.....Jinak kvalitní servisované auto nemá problém ani ve 300kkm.Měl jsem Volvo 2,5TDI a mělo najeto origo 320kkm a bylo jak nové.... :D

Napsal: úte 06.01.2004 22:00
od M3maniac
Jinak si nemyslím,že by to auto muselo mít najeto 5x víc.Je pravda,že ten kdo si koupí emko asi peníze má,ale na druhou stranu s nim 90% lidí jezdí jen v pěkném počasí a maj ho jako druhý auto.Moje emko má na tachu 203tkm a myslím si,že na 90% jsou poctivé....Já jsem třeba letos v něm najel 3tkm... :D ale pravdou je ,že 90% aut u nás v bazarech jsou stočené,ale myslím že jiné to je u m3 a jiné u 325td z roku 92.....

Napsal: úte 06.01.2004 22:19
od Francis
rene kurc píše:...Jinak kvalitní servisované auto nemá problém ani ve 300kkm...

Souhlas. Mel jsem kdysi 525i E34 pry po prvnim majiteli z Nemecka s najetyma 360k km a o rok pozdeji opet E34, 525iX, o tri roky mladsi, najeto 154k km a nepozoroval jsem v jizdnich vlastnostech velky rozdil - tedy kdyz pominu rozdil mezi motorem M20 a M50TU a rozdil mezi zadohrabem a ctyrkolkou. Obe auta byla stejne zachovala, s puvodnim lakem, puvodnimi koberci i seslemi, proste tech 200k km rozdilu bylo tezko poznat.

Napsal: stř 07.01.2004 00:00
od 530DAT
jo BMW je BMW ale myslim ze jde o cenu, ktera se koncipuje presne podle toho jak uz tu je nade mnou napsano. Proc platit obrazne za 200k 200 000,- a za 100k 250 000 kdyz ma taky 200k?

Napsal: pon 19.01.2004 19:25
od Anonymous
E 34, M5, 3.6 - Motor bez GO vydrzi max. 90 000 km. Vim, ze budete nadávat, ale je to tak.

Napsal: pon 19.01.2004 19:52
od Jawak
Co je podle tebe GO a od kdy vydrží těch 90 k? Možná tak nějaký hovado, co ji honilo za studena do červených, to by těch 90 docela odpovídalo :wink: Ty jsi ji měl?
Nechtěl jsi radši napsat 900 k :)

Napsal: pon 19.01.2004 21:31
od 530DAT
to by pak bylo naprosto neprodejny!!!! hlavne to NEJDE

Napsal: úte 20.01.2004 00:03
od Anonymous
Znamej , dost dobrej machr na motory, uz mel dve v dilně. Po 120k hotovy. Vim ze bawa jsou neznicitelny, ale tenhle vykon je pro tenhle motor dost na hrane. Kdyz mluvis s nejakym majitelem, zna to kazdej. S tou GO se v inzeratech pochlubi malokdo. Vetsinou je zbastlena nekde v garazi. Problem - hlava, pisty, rozvody.

Napsal: stř 21.01.2004 06:51
od M3maniac
Anonymous píše:Znamej , dost dobrej machr na motory, uz mel dve v dilně. Po 120k hotovy. Vim ze bawa jsou neznicitelny, ale tenhle vykon je pro tenhle motor dost na hrane. Kdyz mluvis s nejakym majitelem, zna to kazdej. S tou GO se v inzeratech pochlubi malokdo. Vetsinou je zbastlena nekde v garazi. Problem - hlava, pisty, rozvody.


Těžko říct,M5 jsem neměl,je ale pravdou že jsem jich už viděl víc s motorschaden ale to je tím že 34ky jsou starších ročníků,moje emko mělo 200k km a jelo jak hodinky....tak nevím.... :D na mobile de jsou emka co maj najeto 350k km :D

Napsal: stř 21.01.2004 09:27
od Hanz
co mam tak zkusenost, tak bawo jede jak hodinky az do totalniho kolapsu... mno a pak jede dal :-) kazdej musi uvedomit, ze kdyz kupuje M-cokoliv po XY majitelich, ze to nebude kara jezdena starym panem v letech, poradnej servis videla nejspis naposled po totalunfall v De a pak do ni nikdo nepustil korunu na ofiko dilech preventivni vymeny...