Stránka 1 z 1
Napsal: sob 03.01.2004 03:16
od HEERY
Na TIPCARS se objevila červená M5 E34 3,6 91 za 210,-.
Kára vypadá pěkně (široký ledviny),ale nemá el sedáky a ta cena mě nepřijde super.Tak pod 200 možná...Co Vy na to ???
Napsal: sob 03.01.2004 11:45
od adam
Tak vypada fakt pekne. Ale jestli je ta cena vysoka nebo ne to uz nevim

Napsal: sob 03.01.2004 14:32
od bpytlik
Kdybych si mel ja kupovat M5 e34 tak leda 3,8 6kvalt v kombajnu, protoze ta uz bude na cene jedine rust.....bohuzel vyjde tak na pul mega

Napsal: sob 03.01.2004 22:36
od Lukáš
bpytlik píše:Kdybych si mel ja kupovat M5 e34 tak leda 3,8 6kvalt v kombajnu, protoze ta uz bude na cene jedine rust.....bohuzel vyjde tak na pul mega

to je sic fajn,ale ty 3.8 se dost serou(z dobrych zdroju

) .
Napsal: ned 04.01.2004 19:37
od TT
Lukáš píše:to je sic fajn,ale ty 3.8 se dost serou(z dobrych zdroju

) .
....já slyšel, že jsou OK, teď kámoš jednu ládoval do M5 a ten 3,8 motor si nemohl vynachválit ??

Napsal: ned 04.01.2004 21:32
od 530DAT
Koukal jsem na nej, zda se mi ta cena VS km dobra, jen ale at ty KM platej, to znamena jestli platej tak se s tim autem nalitalo rocne 10t km, nevim nevim, chtelo by to hodit do servisu, nebo jestli tomu rozumite vy.?
Ale jinak je pekna chtelo by se to v ni svest, co se tam sejit
Napsal: úte 06.01.2004 16:12
od JFK
530DAT píše:Koukal jsem na nej, zda se mi ta cena VS km dobra, jen ale at ty KM platej, to znamena jestli platej tak se s tim autem nalitalo rocne 10t km, nevim nevim, chtelo by to hodit do servisu, nebo jestli tomu rozumite vy.?
Ale jinak je pekna chtelo by se to v ni svest, co se tam sejit
Jsou tady taci, co budou tvrdit, ze ty km jsou mozny, ja zastavam nazor, ze lidi si kupuji BMW aby s nim jezdili, tzn min 50t. km za rok. A kdyz si nekdo koupi novou M5, tak asi nema problem s prachama a tak na spotrebu apod. sere. Ty km bych vynasobil aspon 4x nebo 5x:), coz nic neznamena. Jde o to, ze se nekdo boji, kdyz ma sestival 250t km najeto, i kdyz s dobrou udrzbou vydrzi mnohonasobne vic. A asi by se tady mnozi divili kolik maji jejich milacci nalitano... coz je u dovezenejch aut 100%, ze jsou pretoceny:)
Napsal: úte 06.01.2004 16:21
od Hanz
presne tak, ale tenhle nazor lidi zastavaji jen do doby nez si jdou koupit auto, pak uz jen jak ovce cumi na CENA-RV-KM...
Napsal: úte 06.01.2004 21:21
od Francis
Pretocene km se daji lehce odhalit - oslapane pedaly, ohmatany volant, vybehane tahla steracu, vule ve spinaci skrince, ...
Napsal: úte 06.01.2004 21:54
od M3maniac
Francis píše:Pretocene km se daji lehce odhalit - oslapane pedaly, ohmatany volant, vybehane tahla steracu, vule ve spinaci skrince, ...
No to jsou věci,které se dají jednoduše vyměnit,ale jsou tací střelci,že auto stočí z 300kkm na 70kkm a vůbec jim nevadí že řidičova sedačka je o 3cm nižší,volant je na drát a pedály nemaj gumy.....Jinak kvalitní servisované auto nemá problém ani ve 300kkm.Měl jsem Volvo 2,5TDI a mělo najeto origo 320kkm a bylo jak nové....

Napsal: úte 06.01.2004 22:00
od M3maniac
Jinak si nemyslím,že by to auto muselo mít najeto 5x víc.Je pravda,že ten kdo si koupí emko asi peníze má,ale na druhou stranu s nim 90% lidí jezdí jen v pěkném počasí a maj ho jako druhý auto.Moje emko má na tachu 203tkm a myslím si,že na 90% jsou poctivé....Já jsem třeba letos v něm najel 3tkm...

ale pravdou je ,že 90% aut u nás v bazarech jsou stočené,ale myslím že jiné to je u m3 a jiné u 325td z roku 92.....
Napsal: úte 06.01.2004 22:19
od Francis
rene kurc píše:...Jinak kvalitní servisované auto nemá problém ani ve 300kkm...
Souhlas. Mel jsem kdysi 525i E34 pry po prvnim majiteli z Nemecka s najetyma 360k km a o rok pozdeji opet E34, 525iX, o tri roky mladsi, najeto 154k km a nepozoroval jsem v jizdnich vlastnostech velky rozdil - tedy kdyz pominu rozdil mezi motorem M20 a M50TU a rozdil mezi zadohrabem a ctyrkolkou. Obe auta byla stejne zachovala, s puvodnim lakem, puvodnimi koberci i seslemi, proste tech 200k km rozdilu bylo tezko poznat.
Napsal: stř 07.01.2004 00:00
od 530DAT
jo BMW je BMW ale myslim ze jde o cenu, ktera se koncipuje presne podle toho jak uz tu je nade mnou napsano. Proc platit obrazne za 200k 200 000,- a za 100k 250 000 kdyz ma taky 200k?
Napsal: pon 19.01.2004 19:25
od Anonymous
E 34, M5, 3.6 - Motor bez GO vydrzi max. 90 000 km. Vim, ze budete nadávat, ale je to tak.
Napsal: pon 19.01.2004 19:52
od Jawak
Co je podle tebe GO a od kdy vydrží těch 90 k? Možná tak nějaký hovado, co ji honilo za studena do červených, to by těch 90 docela odpovídalo

Ty jsi ji měl?
Nechtěl jsi radši napsat 900 k

Napsal: pon 19.01.2004 21:31
od 530DAT
to by pak bylo naprosto neprodejny!!!! hlavne to NEJDE
Napsal: úte 20.01.2004 00:03
od Anonymous
Znamej , dost dobrej machr na motory, uz mel dve v dilně. Po 120k hotovy. Vim ze bawa jsou neznicitelny, ale tenhle vykon je pro tenhle motor dost na hrane. Kdyz mluvis s nejakym majitelem, zna to kazdej. S tou GO se v inzeratech pochlubi malokdo. Vetsinou je zbastlena nekde v garazi. Problem - hlava, pisty, rozvody.
Napsal: stř 21.01.2004 06:51
od M3maniac
Anonymous píše:Znamej , dost dobrej machr na motory, uz mel dve v dilně. Po 120k hotovy. Vim ze bawa jsou neznicitelny, ale tenhle vykon je pro tenhle motor dost na hrane. Kdyz mluvis s nejakym majitelem, zna to kazdej. S tou GO se v inzeratech pochlubi malokdo. Vetsinou je zbastlena nekde v garazi. Problem - hlava, pisty, rozvody.
Těžko říct,M5 jsem neměl,je ale pravdou že jsem jich už viděl víc s motorschaden ale to je tím že 34ky jsou starších ročníků,moje emko mělo 200k km a jelo jak hodinky....tak nevím....

na mobile de jsou emka co maj najeto 350k km

Napsal: stř 21.01.2004 09:27
od Hanz
co mam tak zkusenost, tak bawo jede jak hodinky az do totalniho kolapsu... mno a pak jede dal

kazdej musi uvedomit, ze kdyz kupuje M-cokoliv po XY majitelich, ze to nebude kara jezdena starym panem v letech, poradnej servis videla nejspis naposled po totalunfall v De a pak do ni nikdo nepustil korunu na ofiko dilech preventivni vymeny...