
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525tds nacip. vs vectra 1,8 16v
Tak me kurva pojela blba 1,8 16v vectra. Aspon to mel napsane vzadu. Jeli sme v podstate od nuly, ja za nim, do tahleho kopecka a pak z kopce dolu. Od 140ti kdy jsem dal za 5 jsem zacal ztracet a ujel mi tak o 15 metru. Brzdil jsem z 205ti z toho kopecka,bo sem odbocoval. Kolik vazi vectra?? Min nez passat?? Sem se dival a ma v zakladu 126 koni tusim a on tam mel nejaky sport vyfuk a buhvi co jeste...Normalne mi to jede jako 130ti konovemu passatu,ale to ze mi ujela blba 1,8 vectra me fuckt nasralo...nic,prodam to a koupim si trojku v benzinu 

Originál zaslal bpytlik
[B]Tak me kurva pojela blba 1,8 16v vectra. Aspon to mel napsane vzadu. Jeli sme v podstate od nuly, ja za nim, do tahleho kopecka a pak z kopce dolu. Od 140ti kdy jsem dal za 5 jsem zacal ztracet a ujel mi tak o 15 metru. Brzdil jsem z 205ti z toho kopecka,bo sem odbocoval. Kolik vazi vectra?? Min nez passat?? Sem se dival a ma v zakladu 126 koni tusim a on tam mel nejaky sport vyfuk a buhvi co jeste...Normalne mi to jede jako 130ti konovemu passatu,ale to ze mi ujela blba 1,8 vectra me fuckt nasralo...nic,prodam to a koupim si trojku v benzinu![]()
pepco a nemel si zatahnuty rucak?:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já když měl TDS-o, tak jsem měl občas problémy sestřást i 1,6. Jednou jsem předjížděl 1,6 4-řkovýho Golfa do dlouhýho kopce a že bych ho předjel rozdílem třídy, to teda ani náhodou, spíš jsem se před něj našoural. Sice všichni říkáte, že 2,5 TDS-o to nandá 2,5 benzínu, ale já mám spíš opačné zkušenosti. S 525 tds-em jsem se do nějakejch honiček s Koktávkama ( 1,9 TDi 110 PS ) raději moc nepouštěl, protože když jel na hraně, tak jsem ho stejně nepředjel. A s 523i jsem si nedávno pěkně vychutnal Superba ( 130 PS, 310 N.m., 1,9 TDi )....
Originál zaslal vally
[B]Já když měl TDS-o, tak jsem měl občas problémy sestřást i 1,6. Jednou jsem předjížděl 1,6 4-řkovýho Golfa do dlouhýho kopce a že bych ho předjel rozdílem třídy, to teda ani náhodou, spíš jsem se před něj našoural. Sice všichni říkáte, že 2,5 TDS-o to nandá 2,5 benzínu, ale já mám spíš opačné zkušenosti. S 525 tds-em jsem se do nějakejch honiček s Koktávkama ( 1,9 TDi 110 PS ) raději moc nepouštěl, protože když jel na hraně, tak jsem ho stejně nepředjel. A s 523i jsem si nedávno pěkně vychutnal Superba ( 130 PS, 310 N.m., 1,9 TDi )....
mno jo, ale co ja jsem tady cetl, tak 2,5TDS mysleno myslim e36

vally: jasne, kdyz TDSko nemas nacipovane tak je to o nicem,ale nacipovanym TDS ti 523 natru....Sem dneska jel z Prahy focusem od kamosky (diesel 90 koni) a nekde u Olomouce nas predjela e39, podle koure sem poznal ze je to TDS. Nacipovany to evidentne nemel a ujizdel nam velice pozvolna (ze 120ti do 190ti nam ujel o delku auta)...No ale pak prisly zatacky a mladas v bmw vymek a plyn pustil. Pak sem mu ujel i pres Olomouc a potom i po okreskach. Holt je to o pazourach a o tom, jestli clovek vi jak mu to sedi.Focus ma bych rek ve sve tride best podvozek,ale na e39 rozhodne nema a to jsem mel jeste dost rezervu, protoze zas tak casto s nim nejezdim.....holt pracky nicim nenahradis


