Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
do kolika najetejch km by jste sli?
Urcite uz tusite, ze si chci nejake to bawo poridit a sbiram o nem informace kde se da. Taky vam muzu rict, ze jste me uspesne rozmluvili 316, to se jen tak nestava aby me nekdo neco rozmluvil aproto se vam :ucta: . Takze objem nechame bejt a tak se ptam, co najete kilometry? Do ceho by jste sli? 150tkm 180tkm?
Ja si myslim, že ani tak moc nezáleží na ujetejch kilácích. Jsou důležitější znaky, kterejma se řídit při vybírání káry. Myslim to asi tak, že auto, který má najeto 250 může celkově bejt ve stokrát lepšim stavu, než nějaký co má jenom 100. Ale je pravda, že na tom motoru jsou kiláky dost znát, ale auoto neni jenom motor, ne???...
Originál zaslal vir2l
[B]podle kilaku nic nepoznas.. nejlepsi mas kdyz premeris tlaky
Najety kilaky nejsou smerodatny, mam znamyho v bazaru a temer u vsech aut to upravujou, aby to bylo neco pres 10 tis. km na kazdy rok stari auta - jak bylo psano vyse, rozhoduje stav auta, u motoru jedine tlaky.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Km jsou delzity, ale ty co to ma opravdu nejeto, ne ty co ukazuje palubak:) ono se to vesmes hodne lisi:) muze mit najeto 300tis a bude to v super stavu a taky to muze byt po smrti uz ve 150tis... moc si nedokazu predstavit jak bych mel "unavit" muj V8 4.0...
ale treba u te zminovane 1,6 uz zas bude tezky najit nejakou "neunavenou"...
zalezi kdo s tim autem jezdil (stara babka nebo mlady zavodnik) kde to ty kilaky nalitalo( dalnice Geneve-Zurich, nebo po Praze) jestli se to fuckt servisovalo nebo se jenom klepaly razitka do servisky atd... obecne v Nem se jezdi na servis pravidelne (servisni prohlidky atd) u nas az se neco utrhne:)

zalezi kdo s tim autem jezdil (stara babka nebo mlady zavodnik) kde to ty kilaky nalitalo( dalnice Geneve-Zurich, nebo po Praze) jestli se to fuckt servisovalo nebo se jenom klepaly razitka do servisky atd... obecne v Nem se jezdi na servis pravidelne (servisni prohlidky atd) u nas az se neco utrhne:)
Originál zaslal Dan td
[B]u vsech aut to upravujou, aby to bylo neco pres 10 tis. km na kazdy rok stari auta .
Coz jsou trochu mimo, si nekoupis novy Bawko at s nim najedes 10tis za rok ze... Znama si koupila novou 740i a za rok najede i 100tis Km a kdyz jede na servis a bavi se tam s tema typkama tak pry rozhodne to neni zadna vyjimka... tech 10tis km je z dob kdy to tady krizovaly vozejky jako Skoda 120, v zimne se s tim nejezdilo aby to nezhnilo atd...
ok, ale dobre, vetsinou prijdu do bazaru a a tlaky asi nezmerim, ze?
no takze se jedem projet prodavajici ridi, ja posloucham, klepe/neklepe, jak jde prevodovka, ridim ja a vnimam reakce na plyn, jak jdou brzdy atd, co dal? na co jsem jeste zapomel...... nepocitam plechy, zvenci vidim, jestli nekde neco kvete nebo tak, kde nejlip poznam ze to bylo boreny? pokud nepocitam fusersky spravenou karu (nepravidelne spary atd.) ? poradte, urcite jste tady kazdej 3servisak, nebo mate daleko bohatejsi zkusenosti, diky

narazil jsem v olomouci na e36 1991 320i, kuze, klima, sibr, standart pr. okna, zrcatka v el. dal nevim jen jsem to prolit, na or. elektronech, vzadu nad naraznikem uzky pas plechu, tam kde je(byl navaren) je videt trosku, rez, jinak jsem si nikde nevsim, ¨zatim jsem se moc nezajimal, stav kilaku nevim, jo a pravy predni je prazdny, nevim jak dlouho to na tom stoji, ale pneumatiky vypadaji dobre (ted uz ale mrtva) idioti 

Originál zaslal skautik
[B]Urcite uz tusite, ze si chci nejake to bawo poridit a sbiram o nem informace kde se da. Taky vam muzu rict, ze jste me uspesne rozmluvili 316, to se jen tak nestava aby me nekdo neco rozmluvil aproto se vam :ucta: . Takze objem nechame bejt a tak se ptam, co najete kilometry? Do ceho by jste sli? 150tkm 180tkm?
Kamo, i kdyz mam tu "hroznou" 316, muzu ti s hrdosti rict ze ten muj milacek ma nabehano 298tis a slape jako hodinky ... Myslim ze kdyby se bawo dozilo 500tis, ani bych se nedivil - dobre servisovany je bez debat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Záleží co už na tom autě bylo servisovaný a co ne. Od toho se odvíjí cena/kilometry. Když budu vědět, že auto má servisku a že po příslušných intervalech u něj byly vyměněny příslušné spotřební díly (čepy, silentbloky, ložiska, zdvihátka, řemeny, náplně), nebudu mít problém koupit auto s 200-300 tis. Jinak mám vypozorovaný, že auto vydrží cca 150 tis., když s ním jezděj všechny holky od Eurotelu, nemění se olej jak je rok dlouhej atd. atd., pak je už nejvyšší čas na "záchranu"...
Originál zaslal Shrek
[B]Záleží co už na tom autě bylo servisovaný a co ne. Od toho se odvíjí cena/kilometry. Když budu vědět, že auto má servisku a že po příslušných intervalech u něj byly vyměněny příslušné spotřební díly (čepy, silentbloky, ložiska, zdvihátka, řemeny, náplně), nebudu mít problém koupit auto s 200-300 tis. Jinak mám vypozorovaný, že auto vydrží cca 150 tis., když s ním jezděj všechny holky od Eurotelu, nemění se olej jak je rok dlouhej atd. atd., pak je už nejvyšší čas na "záchranu"...
ok tak jsem pochopil, pidit se po servisni knizce, pokud neni sazka do loterie

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: stř 23.10.2002 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
no pidit se po ni muzes, ale u nas ji asi nikdo nema, v nemecku fakt nejsme a po netu se podle me neda popsat jak proklepnout auto abys mel jistotu, a tim merenim tlaku jsem myslel ze auto vytahnes nekam kde ti to zmeri a nebo to risknes tak jak vetsina a pak kdyz se spalis tak uz to u dalsiho auta udelas, teda ja kdybych bral znovu auto, tak aspon zespodu bych ho chtel videt 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
no treba moje e34 vypadala kdyz jsem ji kupoval krasne, nikde nekvetla, ale po pul roce venku (byla garazovana) uz to leze ven, navic sem zjistil ze ji lkoval muj bratranec.......jen na prodej....takze zdani muze taky klamat....a pak po 8smi mesicich kdy uz sem se konecne vyblbnul se zacalo vsechno srat
jeste se tam jednou neco vysype tak ji necham stat pred barakem a a po leasingu pude z domu 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal vir2l
[B]no pidit se po ni muzes, ale u nas ji asi nikdo nema, v nemecku fakt nejsme a po netu se podle me neda popsat jak proklepnout auto abys mel jistotu, a tim merenim tlaku jsem myslel ze auto vytahnes nekam kde ti to zmeri a nebo to risknes tak jak vetsina a pak kdyz se spalis tak uz to u dalsiho auta udelas, teda ja kdybych bral znovu auto, tak aspon zespodu bych ho chtel videt![]()
Ojetin je jako sr****, tak proč si nevybrat ojetinu se serviskou?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
myslim že když vemeš bawo roztočíš ho přez spojku a uděláš takhle pár toček, tak odhalíš případný nedostatky na podvozku a převodech... ale asi by prodejce blbe koukal
) ale auto ktery je v pořádku tak to vydrží v pohodě... kouknout se zespoda na auto. hodně zblízka a za různých úhlů na karosérii (dá se odhalit špatné kitování nebo bodování karosérie, kdyz se lepí víc aut dohromady). Vyzkoušet klima jestli funguje! otevřít kastlík u spolujezdce na airbag (jestli neni vybouchlej-u E36 ho v pohode vycvakneš nahoru). rozjet auto a prudce brzdit, jestli nezačne klepat nebo vlnit. už mě nic nenapadá...
