Potreboval by som poradit - 325i 91/92
-
ZORRO
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 17.02.2003 01:00
-
mcfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 767
- Registrován: stř 28.08.2002 00:00
-
mcfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 767
- Registrován: stř 28.08.2002 00:00
Viz zde:
Mnooo, myslím, že pokud jde o cenu, tak něco sehnat můžeš, pokud ti nezáleží na kastli, ale ono honit rez po celým autě asi taky není zábava. A levný to taky nebude.
Každopádně kupuj teď v zimě, ceny jsou strašně dole. Jaxe začne oteplovat a lidi se začnou chystat na dovolený, jsou ceny úplně někde jinde.
Pokud jde o najetý kilometry, tak to dost záleží na předchozích majitelích, protože jestli to někdo honil za studena nebo se moc nestaral o olej nebo chlazení, může to bejt pěkná mr*ka. Jinak je ale BMW motorově skvělý, takže já osobně bych se nebál ani hodně jetýho motoru. Strašně moc poznáš hned podle zvuku, a to hlavně za studena (další výhoda nákupu v zimě).
Pak to chce taky hodně pohonit někde po dálnici, pořádně tomu šlápnout za krk a uvidíš, jestli má motor dost dechu, nebo jestli ti začne třeba ve 170ti opadat výkon.
Další věc: hodně hnusnej železniční přejezd ukáže všechny nedostatky na podvozku. Když to bude mlátit, hned to poznáš.
Ale ještě se určitě dozvíš spoustu dalších rad. ............
__________________
d.aemon
Mnooo, myslím, že pokud jde o cenu, tak něco sehnat můžeš, pokud ti nezáleží na kastli, ale ono honit rez po celým autě asi taky není zábava. A levný to taky nebude.
Každopádně kupuj teď v zimě, ceny jsou strašně dole. Jaxe začne oteplovat a lidi se začnou chystat na dovolený, jsou ceny úplně někde jinde.
Pokud jde o najetý kilometry, tak to dost záleží na předchozích majitelích, protože jestli to někdo honil za studena nebo se moc nestaral o olej nebo chlazení, může to bejt pěkná mr*ka. Jinak je ale BMW motorově skvělý, takže já osobně bych se nebál ani hodně jetýho motoru. Strašně moc poznáš hned podle zvuku, a to hlavně za studena (další výhoda nákupu v zimě).
Pak to chce taky hodně pohonit někde po dálnici, pořádně tomu šlápnout za krk a uvidíš, jestli má motor dost dechu, nebo jestli ti začne třeba ve 170ti opadat výkon.
Další věc: hodně hnusnej železniční přejezd ukáže všechny nedostatky na podvozku. Když to bude mlátit, hned to poznáš.
Ale ještě se určitě dozvíš spoustu dalších rad. ............
__________________
d.aemon
-
d.aemon
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
-
mcfil
- Registrovaný
- Příspěvky: 767
- Registrován: stř 28.08.2002 00:00
Originál zaslal d.aemon
Díq za citaciPokud jde o tu zmínku o skutečným stavu najetejch kilometrů, která je tady vynechaná, u mě to celkem sedělo. První údaj, kterej se mi po zapnutí klíčku objevil byl o 17000 víc, než byl stav tachometru - předpokládám, že to někdo kdysi dávno stočil, když to mělo ještě málo nalítaný.
jsme to na regionálku testovali a vesměs ty hodnoty měli všichni podobný a když jsme pak s LOPOLEM zapsali stav před odjezdem a když jsme dojeli tak jsme to odečetli znovu a žádná změna. Bylo to cca 12 km a stav při tomhle testu zůstal stejnej. Takze je to pěkná "šklebivko-půlovatina"
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
