Předem chci podotkonout, že se nechci někoho dotknout kdo ma automat
Včera sem brouzdal na mobiele.de a hledal vysněny kupatko(2.5o m3 nemluvě) abych měl nad čim slintat.
No a po 10 minutach sem byl brutalně nasranej- většina kupatek byla v automatu!!!!!!!!!!!(i docela udělaney, m pakety, 17 ky kola.......plus dalsi upravy)
Fakt nemuzu jak si nekdo muze do 2.5 ky a zvlaste do sportovnějšiho kupatka narvat automat, v sedanu nebo kombi bych to pochopil, v kabriu to bych zkous, ale v kupatku????
V pětkovym, a sedmičkovym bawu bych se vubec nedivil.
Fakt ty henlajnovce nechapu.
Vidíš to a já automat mám a vůbec bych se mu nebránil. Ale je pravda, že je to trošku línější.
Já se zase díval po kabriu tady u nás a krom toho, že jsem v podstatě žádný nenašel (možná byla jen blbá doba - jaro) tak jsem ztratil veškerou naději, že by se našlo dokonce v automatu. Ono se s tím sice nedá tak řádit jako s manuálem, ale zase ta pohoda... :ucta: :super:
jezdeni s tim je hrozna nuda, pred zatackou si nepodradis - spolihas jenom na brzdy, pri predjizdeni si nepodradis - spolihas jenom aby neco nejelo....
Originál zaslal Kriznik automat jsem nikdy moc nebral...
jezdeni s tim je hrozna nuda, pred zatackou si nepodradis - spolihas jenom na brzdy, pri predjizdeni si nepodradis - spolihas jenom aby neco nejelo....
a na spotrebu to taky zrovna 2x neni
Tak tos v automatu asi nikdy nejel.
1. Při předjíždění mi podřadí klidně o dva stupně (podotýkám, že je čtyřstupňový).
2. Před zatáčkou tam kopnout nižší stupeň taky jde - v manuálním režimu tam brnkneš co chceš.
3. Při přepnutí do sportovního režimu drží pořád motor v otáčkách na nízkém stupni.
4. Nikdy neublížíš motoru, protože ti nedovolí ho přetočit nebo podřadit moc brzo (jako JFK v Brně )
Ale souhlasím s tím, že manuál to není. Spotřeba po městě je 8 - 8.5 litru SETY, takže tak kolem 8l nafty. Chorvatsko celkově za 7.3l průměr.
2 d.aemon: ted sem si dal na mobile vyhledat cabria 328, klima . automat a hle vyběhlo jich hned 70 z toho min 40 e36-tek, tak si pro ni sjed do dojclandu, a 325-tek tam par je taky.
Mimochodem 5-ti stupňovej automat v E36 byl a je na svou dobu špička. Maximálka s ním je stejná jako u manuálu a spotřeba v některých případech dokonce menší.
Já bych se mu nebránil. Tedy pokud by mi nešlo o závody na 1/4 míle... , o což mi tedy primárně nejde.
Originál zaslal Shrek Mimochodem 5-ti stupňovej automat v E36 byl a je na svou dobu špička. Maximálka s ním je stejná jako u manuálu a spotřeba v některých případech dokonce menší.
Já bych se mu nebránil. Tedy pokud by mi nešlo o závody na 1/4 míle... , o což mi tedy primárně nejde.
Ja jo, manual je přesnej, kratky drahy řazeni.....fakt gute, v kupatku jedině manual.......
Originál zaslal Kriznik ale jel
ovsem automat v manualnim rezimu uz zas neni to o cem se tu bavime
automat mysleno slovem automat = ze na to nesahnes, ti nepodradi ani kdybys ho prosil do zatacky a pri predjizdeni ...
Šmarja jak jsi přišel na to, že ti nepodřadí? Když přidupnu plyn, tak mi podřadí i o dva stupně. Sám. Na nic nešahám. On ví moc dobře co po něm chci, když dupnu až na podlahu a podle toho se taky zachová.
Do zatáčky je to ale jiná. Tam je lepší to tam šoupnout manuálně při stejně sešlápnutým plynu, protože po větším přišlápnutí plynu to sice podřadí, ale pak přijde takovej nárůst výkonu, že si koleduješ o smyk a ten se s automatem blbě řídí. V tomhle je to proti manuálu horší. To uznávám.
Ale jinak - šestiválec před sebou, automat pod sebou, svou polovičku vedle sebe a pravou ruku kde se mi zachce, to fakt rulez
Originál zaslal d.aemon Ale jinak - šestiválec před sebou, automat pod sebou, svou polovičku vedle sebe a pravou ruku kde se mi zachce, to fakt rulez
:boobs: :boobs: :yep2: :yep2:
To jo , ale ne v kupatku ve trojce, ale v sedmičce, V12(nebo V8) Před sebou a automat pod sebou v pořadně velky kaře souhlasim, ve trojce se mas věnovat škodovkařum a ne přitelkyni :yep: :yep: :yep: :yep: :yep: :yep:
Šmarja jak jsi přišel na to, že ti nepodřadí? Když přidupnu plyn, tak mi podřadí i o dva stupně. Sám. Na nic nešahám. On ví moc dobře co po něm chci, když dupnu až na podlahu a podle toho se taky zachová.
Do zatáčky je to ale jiná. Tam je lepší to tam šoupnout manuálně při stejně sešlápnutým plynu, protože po větším přišlápnutí plynu to sice podřadí, ale pak přijde takovej nárůst výkonu, že si koleduješ o smyk a ten se s automatem blbě řídí. V tomhle je to proti manuálu horší. To uznávám.
Ale jinak - šestiválec před sebou, automat pod sebou, svou polovičku vedle sebe a pravou ruku kde se mi zachce, to fakt rulez
:boobs: :boobs: :yep2: :yep2:
tyyo tak ted mi teda neni jasny jak pozna ze chces predjizdet nebo zrychlovat na dalnici ono to tedy podrazuje vzdycky kdyz seslapnes plyn na podlahu?
tyyo tak ted mi teda neni jasny jak pozna ze chces predjizdet nebo zrychlovat na dalnici ono to tedy podrazuje vzdycky kdyz seslapnes plyn na podlahu?
YES! Tak tak. Prostě si hlídá jak moc jede a jak moc po něm chceš TY aby jel. A když se rozhodne, že bude lepší podřadit, tak podřadí. Ve většině případů je to fakt super. Ruku mám okolo ramen svý ženský, vyhodím blinkr, podřadím o dva stupně, vystřelím před škodofku a o nic se nestarám. Fakt to má něco do sebe.
Originál zaslal Kriznik automat jsem nikdy moc nebral...
jezdeni s tim je hrozna nuda, pred zatackou si nepodradis - spolihas jenom na brzdy, pri predjizdeni si nepodradis - spolihas jenom aby neco nejelo....
a na spotrebu to taky zrovna 2x neni
Ale podradis, musis se s tim ale naucit jezdit ... nerikejte mi ze bmw neumi udelat dobrej automat. Nakonec i ta 330i E46 se kterou sem mel tu cest byla v podstate automat s moznosti sekvencniho razeni. A ze by sis s takovym autem neuzil fan se fakt rict neda.
Na spotrebu treba ve meste je to daleko lepsi nez klasika .. to ti rekne kazdej.
Originál zaslal Lukáš
... ve trojce se mas věnovat škodovkařum a ne přitelkyni ...
A o to právě jde - s automatem se můžeš věnovat obojímu :fuckoff: :fuckoff: :fuckoff:
Tak přemýšlím, že bych vzal na sraz mladou, aby jste viděli, jak to v praxi funguje
Originál zaslal d.aemon
YES! Tak tak. Prostě si hlídá jak moc jede a jak moc po něm chceš TY aby jel. A když se rozhodne, že bude lepší podřadit, tak podřadí. Ve většině případů je to fakt super. Ruku mám okolo ramen svý ženský, vyhodím blinkr, podřadím o dva stupně, vystřelím před škodofku a o nic se nestarám. Fakt to má něco do sebe.
Na obranu opačných názorů je ale potřeba říct, že třeba takovej burn-out s automatem rozhodně nejde. Aspoň ne v mým obsahu a krou?áku. A o řízeným smyku... no, moc bych si netroufal. Automat na jemný změny plynu reaguje poměrně pomalu. Na běžnou jízdu je to v pohodě, ale na řízenej smyk bych si trouf jenom na okruhu s dostatečně velkou záchytnou zónou.
A spotřeba mimo město je tak o litr větší. Ale ve městě paráda.
:yep2: :yep2: :yep2: