Stránka 1 z 1
Napsal: úte 11.06.2002 10:22
od Forrest
Zdravim vsechny, tak se konecne dohrabavam k autu...
Doposud si v klidu drandim s "AZNP" heh...
no dobra, vidim vase usmevy, ale ne kazdej mladej kluk si prece muze hned koupit auto jaky by chtel nebo potreboval..., v mem pripade jenom dobre, kdyby me v 17ti posadili do auta s 2,5l tak bych mel dnes hezky hrobecek.
navic s novou karou jiz asi nezaziju ten krasny smrtelny vyraz v ksichtu a studeny pot pri predjizdeni...:slzy:
No ale kdyz jsem uz pred rokem zavrhl E30 a tim ze to jeste nejaky cas vydrzim, protoze E36 je prece jenom hezci..., tak bych ted nerad setril na motoru. Cert vem pojisteni, me zajima jaky motor byste sami oznacili za ten pravy, navic uvazuju o LPG, protoze 40kkm rocne pro me neni zadny problem.
No a jeste mi prozradte jak je to s tim aerodymamickym hlukem u E36, jak jsem se docetl... nechci s tim pak jezdit 120 a ve 100 vypinat radio...
diky
Napsal: úte 11.06.2002 11:29
od Shrek
Jestli ti jde o multipoint LPG, tak 320i nebo 323i, případně 328i (podle kapsy).
Ale z Německa se dá dovézt lehce ?uknutá 328i '96 za 6000-7000 EUR.
A nebo neskrbli a jdi rovnou do M3jky

... před měsícem jsem tam viděl krásný cabrio 3.2 stáhnutý z leasingu za 10000 EUR. Budeš mít první M3 na LPG v Čechách.... :cheche:
Napsal: úte 11.06.2002 11:44
od LOPOLO
Mno podivej se do tabulky a zvol podle vykonu co ti bude "dostacovat". Osobne bych volil 323. S aerodynamickym hlukem osobne problem nemam a zkousel jsem snad vsechno, co mi auto nabizi od stani po omezovac na petku

Napsal: úte 11.06.2002 14:55
od Kriznik
zalezi jaky mas radio

kdyz pojedes 200 uz nejde jenom o hluk vzduchu, ale i kol na silnici, povrchu silnice atd..
i pri 200 se da v aute v pohode komunikovat a poslouchat radio

zadny rvani a tak

Napsal: úte 11.06.2002 15:33
od LOPOLO
to muzu jednoznacne potvrdit
Napsal: úte 11.06.2002 16:08
od Paul-c
Ja taky.Moje hudba ma totiz 600W:D
Napsal: úte 11.06.2002 16:21
od LOPOLO
Napsal: úte 11.06.2002 22:15
od M3
E36 je na tom s aerodynamickým hlukem jako každý jiný auto, já by řek že i o dost líp. A jako motor bych ti doporučil 325i, je to fakt držák. Určitě ale hlavně neskoč do čtyřválce.
Napsal: úte 11.06.2002 22:20
od Kriznik
Napsal: úte 11.06.2002 22:32
od M3
No co naděláš :dunno: , když už tam ten :prd2: musí bejt.
Napsal: stř 12.06.2002 07:44
od matty
hele Forrest brzdi s tím plynem
na e36 6v bych doporučoval sgi ( více bodový vstřikování plynu )ale to stojí okolo 60 ti litrů,a jinej bych nedoporučoval,
protože jednou za čas to " bouchne " tlakem to rozhodi hadice, podpali ventily a ses tam za 20 litru
Napsal: sob 22.06.2002 00:36
od Anonym
Matty: proc brzdi.
Mam tedka docela dost velky chute si polepsit na 325i 91´ .. a zase tam dat plyn. Šák to moc nebouchá, i když tam das normalni plyn. To se spis bojim odpaleni lambda sondy...
Napsal: úte 25.06.2002 22:23
od DaF
Odpaleni lamda sondy?

no, starsi a funkcni lamdu sezenes na vraku za 2.000 penez. Nova stoji mezi 5-6tis....
Lambda pujde do haje, to jo... Ale horsi nez lambda je katalizator (ten totalne odpalis po 30-50tis km). Trpet Ti bude celej vyfuk. Ten plyn to primo zere... Strasne slozite jdou potom seridit otacky. Na LPG je budes mit trosku vyssi a pri prepnuti na benzin Ti nebude 40-50km fungovat korektne lambda sonda - tudiz Ti otacky budou litat mezi "chcipnutym motorem" a 1.500rpm na volnobeh.
No a az Ti to krapne (jako tlak z valcu zpatky do sani) Tak Ti to rozmlati ty plastovy privody vzduchu, volnobeznej ventil to nezkousne a odporouci se, a hlavne Ti to rozstreli celou vzduchovou vahu/klapku. A to jsou teprve investice! Nehlede na to, ze zavirajicim se ventilum a cele vacce a jejimu ulozeni ten tlak udela taky "moc dobre"...

Jako sorry, ale plynofikace krz vzduchove sani, patri akorat tak do Favorita... Ale v BaWu jedine SGI, pokud uz to musi byt.
Napsal: stř 26.06.2002 04:23
od JFK
Napsal: stř 26.06.2002 16:57
od LOPOLO
dobryho plynu bych se nebal .. pokud je ti fakt nutny .. jinak samozrejme vysokooktanovej benal
