Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

to sem blazen

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Cenyp
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Cenyp »

kurna dyt jsem se registroval ... jsem asi zapomel heslo ja trouba ... to se musi zadavat heslo pokazdy kdyz chci napsat nakej prispevek ?
Kriznik

#2 Příspěvek od Kriznik »

achich achich....

dalsi co necte emaily nebo oznameni :)

tohle je nova verze. zaregistruj se prosim znovu :)
Cenyp
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Cenyp »

ok ok uz je to vcajku .... byl jsem nejakou dobu "mimo" takze se omlouvam :-) nyni se jiz budu snazit byt vzorny clen :o)
Kriznik

#4 Příspěvek od Kriznik »

jako vzorny clen bys mohl dotlacit nejaky fotky
komplet uprava rieger to se jen tak nevidi!
Cenyp
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Cenyp »

No jo fotky ... nejsem zrovna umeleckej fotograf ... jsem se o nejaky fotky pokousel ale nejak se mi nelibej a hlavne je to foceny na zimakach coz muj kamos ohodnotil tak ze si bawo predelavam na tramvaj .... az tam napcham ty 17" 245/45 co se mi doma valej tak to bude jina ...
Kriznik

#6 Příspěvek od Kriznik »

jo videl jsem v zime podobnou kreaci :)
blatniky pulmetru a kolecka pulmetru v blatniku :)
vypadalo to fakt vyborne :D

prijed na prazskej sraz to mas kousek :)
my te nafotime :P
Cenyp
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Cenyp »

Na prazskej bych prijel ja vim nemam se ptat kdy je- mam se podivat do srazu .. ale kdy je ? :-) no to auto jsem koupil z druhy ruky teprve nedavno takze moc na ukazovani neni na pohled z deseti metru je skvely z blizka je to o neco horsi :-( hlavne nepovedeny pokus zakamufluvat paceni do dveri ridice ... a podobne
Kriznik

#8 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal Cenyp