Stránka 1 z 2

Napsal: pon 11.03.2002 15:26
od LOPOLO
Dokazal by si z E36 vytahnout na zaklade svejch elektro znalosti nejakej pouzitelnej signal vohledne votacek? Premejslel sem vo jednoduchym jednocipovym pocitaci s displayem, kerej by mi umoznil nastavit si treba dve hodnoty otacek a v momente jejich dosazeni by to vydalo zvuk nebo rozsvitilo patricnou kontrolku. Rekneme, ze bych si chtel nastavit treba 1500 pro podrazeni a 4200 na prerazeni. Co ty na to? :-) Vo skutecny hodnote a prinosu tohodle zarizeni snad ani nepremejslej .. me by se to ale libilo. :-)

Napsal: pon 11.03.2002 15:38
od Kriznik
Lopolo zavodnik :-)

mno to by se dalo prece udelat jednoduse dat na rucicku otacek zespoda kontakty a kdyz by se dotkla spodni hranice PIP horni hranice PIP

ne?

Napsal: pon 11.03.2002 15:45
od LOPOLO
Zadny takovy prasacky reseni :-) ... navic bych to chtel mit moznost dynamicky menit.

Napsal: pon 11.03.2002 15:51
od Kriznik
:D
ok ok ok jenom jsem to zkusil :D

Napsal: pon 11.03.2002 19:16
od Pavouk_1
To se na to nejdřív budu muset mrknout, ale moc tomu nevěřím. Až budu mít chvilku, tak to zkusím :-).

Napsal: úte 12.03.2002 19:10
od Pavouk_1
Tak jsemjenom mrknul do schématu a ty vývody k otáčkoměru by něměl být problém najít. To co jde z nich by Ti nestačilo?

Napsal: úte 12.03.2002 19:19
od LOPOLO
A co to presne je? Sem laik .. je to menici se uroven el. proudu nebo co z toho leze? Jinak .. je to analogovy nebo digitalni? :)

Napsal: úte 12.03.2002 19:25
od Pavouk_1
Tak to už by jsi chtěl po mě moc :-D. Ale čistě teoreticky podle toho co jsem zatím dělal na jiných (starších) autech by to teda mělo měnit tu hodnotu napětí, tzn. analogový výstup. Digitální výstupy by měly být až u aut, které mají ty "cambusy", nebo jak se nadává těm zběrnicím.

V tomhle autě jsem zatím nepoci?oval potřebu hrabat se v elektrice :-), takže to není na 100% :-).

Napsal: úte 12.03.2002 19:36
od LOPOLO
No, tak nejak sem si to myslel .. jeste zjistit rozsah napeti a kde to presne je ( kerej dratek znasilnit) a da se zacit laborovat :-)

Napsal: úte 12.03.2002 19:42
od Pavouk_1
Až tak konkrétně jsem to nestudoval (jenom jsem to shlédl), takže drát už asi si budeš muset najít sám :-). Na to zjištění potřebné výše napětí toho taky moc nepotřebuješ :-).

Napsal: úte 12.03.2002 19:54
od LOPOLO
to teda nenajdu :rolleyes:

Napsal: úte 12.03.2002 20:00
od Pavouk_1
Tak se na to zkusím podívat líp a uvidím, co z toho vyčtu :-). Předtím jsem to jenom zkouk jedním očkem :-).

Napsal: úte 12.03.2002 20:01
od Kriznik
mno spis bych videl nejvetsi praci vubec k dostani se k tem dratkum, nedejboze vyndat celou palubku :-)

Napsal: úte 12.03.2002 20:12
od Pavouk_1
Tak jsem si to ještě teď vytáhl a jak tak na to "tlemím" tak ten otáčkoměr je napojený z nějakého "švába", takže asi bude třeba rozdělat palubku a nabodout to přímo před budíkem. A tam už to bude pokus omyl, protože tam jsou čtyří dráty a nejsou nijak označené.

Ještě by se to možná dalo vystopovat přímo od smínače otáček. Ale do toho bych asi nešel :-(.

Kdyby bylo liniové schéma, tak by to problém nebyl.

Napsal: úte 12.03.2002 20:30
od LOPOLO
hmmm hmmm a sakra :-) Mno nic, tak snad nekdy jindy :-)

Napsal: úte 12.03.2002 20:34
od Pavouk_1
I když, kdyby ses na ten snímač napojil ještě v motoru (ale kde je u E36 nevím, u E30 je v předu na motoru - u klíňáku) a dotáhl drát do kabiny, tak by to možná bylo nejjednodušší řešení. To by jsi měl přímo impulsy.

Jenže v tomhle ti neporadí ani u BMW :-)

Napsal: úte 12.03.2002 23:28
od Anonym
Primo na vasich strankach mate jakasi schemata a v schematu c6 sem nasel popis : "Engine RPM sensor" + cisla spicek + barva dratu (celkem dva),z toho se da celkem vyjit,ale osobne bych takove blbosti s upravou nedelal a ten cas venoval lepsim upravam na aute.

Napsal: stř 13.03.2002 11:54
od LOPOLO
Co jsou lepsi upravy? Rad se necham inspirovat.

Napsal: stř 13.03.2002 13:28
od DaF
Prahy, listy, spoilery, kola, vyfuk, sani... Ale Ty ses uchylnej na ten interier... Ja vim! :-) Tak zkus sedacky, kuzi - polstrovani, digi klima, origo elektriku na vsechny ctyri okna... atd! :-):rolleyes:

Napsal: stř 13.03.2002 16:50
od Kriznik
"blbosti"

kazda uprava je svym zpusobem blbost :-)
pro nekoho je blbost dat si do auta filtr za 4litry pro nekoho je blbost pipaci otackomer :-)

si nevyberes proste :D