Stránka 1 z 1

Napsal: pát 03.01.2014 20:56
od sametak
Neví někdo,k čemu je klapka v jednom z tlumičů?Já ji mám zarostlou,nehýbe se.

Napsal: sob 04.01.2014 00:25
od inspi1981
Aby to nedělalo rámus :D

Napsal: sob 04.01.2014 10:32
od Don
A ve vyssich otackach aby to ten ramus delalo ;)

Napsal: sob 15.02.2014 15:25
od vlastnemec
Co se týče té klapky tak mám pár dotazů. Klapka je zavřená a když nastartuji tak se otevře, jak je to s otáčkama motoru, odkdy by se měla otevírat a kdy zůstat zavřená? Mysles jsem že je to dáno tlakem ve výfukovém potrubí, ale že se otevře hned po startu?

Napsal: ned 16.02.2014 22:07
od Bembik
Mám za to, že klapka by měla být při vypnutém motoru otevřená a jakmile nastartuješ tak se zavře. Při vyšších otáčkách se pak zase otevře.
Já jsem však hadičku vytáhl, zaslepil šroubem a jezdí mi to na oba výfuky.
Prozatím vše v pohodě :-)
Proč tam ale opravdu je a zda má nějaký vliv na projev vozu - toť otázka na odborníky.

Napsal: ned 16.02.2014 22:58
od atimen
otevřený = lepší zvuk ale zvýší se spotřeba co říkal JaraX

Napsal: pon 17.02.2014 01:21
od JaraX
vlastnemec píše:Co se týče té klapky tak mám pár dotazů. Klapka je zavřená a když nastartuji tak se otevře, jak je to s otáčkama motoru, odkdy by se měla otevírat a kdy zůstat zavřená? Mysles jsem že je to dáno tlakem ve výfukovém potrubí, ale že se otevře hned po startu?
klapka u E65 je standartně furt otevřená, zavře se podtlakem po nastartování a otvírá se opět až při větším zatížení, nebo v otáčkách apod, auto si to otvírá samo dle více kritérii
nechat ju furt otevřenou znamená lepší zvuk vyšší spotřeba apod

Napsal: čtv 20.02.2014 20:45
od vlastnemec
No jak se k Tobě dostanu, tak se na to mrkneš, jelikož mi to dělá přesně naopak než píšeš.