Napsal: pát 20.09.2013 14:17
Ahoj všem, omluvám se jestli nějak nevhodně vkládám téma, ale nikde jsem při pročítání fóra toto porovnání nenašel.
(respektive našel, ale tam se ta diskuze změnila na hádku zda LPG je či není odpad.) Takže téměř žádné relevantní info.
Aktuálně chci koupit BMW 7er 745i nebo 750i (chci ho ihned předělat na plyn) Nejspíš STAG od Jaraxe(mám to do Olmiku kousek)
Moje ideální představa je koupit 750i po faceliftu 2005 nebo 2006. Soudim, že ideální stav je koupit toto auto v DE, kvůli servisu, stavu, km a také ceně.
Nebránil bych se ani 745i, ale těch je po faceliftu dost poskromnu.
Z toho co jsem se dočetl v těch motorech není prakticky žádný rozdíl v servisních úkonech ani v cenách náhradních dílů.
Pokud se pletu, prosím vyveďte mě z omylu.
Navíc 750i mají přecejenom většinou lepší výbavu.
Moje představa je auto někde kolem 100.000,- km.
Můžete mi prosím tento názor potvrdit, případně poradit co udělat jinak?
Ještě jsem také přemýšlel nad 545 nebo 550i, nicméně po pročtení mnoha tun příspěvků zde mi vychází, že ty auta jsou na servis prakticky stejně náročná jak cenově, tak technicky.
Doteď jsem měl A6 3,0Tdi, pak A8 4,2Tdi a bez větších problémů s oběma najeto vždy kolem 200k km. Obě kupované jako starší s cca 100k km)
Teď jezdím výrazně méně a především kratší trasy, proto mě taky začal lákat benzín a silný obsah. Cca 30-50k km rok
dík moc za každou radu a info.
M.
(respektive našel, ale tam se ta diskuze změnila na hádku zda LPG je či není odpad.) Takže téměř žádné relevantní info.
Aktuálně chci koupit BMW 7er 745i nebo 750i (chci ho ihned předělat na plyn) Nejspíš STAG od Jaraxe(mám to do Olmiku kousek)
Moje ideální představa je koupit 750i po faceliftu 2005 nebo 2006. Soudim, že ideální stav je koupit toto auto v DE, kvůli servisu, stavu, km a také ceně.
Nebránil bych se ani 745i, ale těch je po faceliftu dost poskromnu.
Z toho co jsem se dočetl v těch motorech není prakticky žádný rozdíl v servisních úkonech ani v cenách náhradních dílů.
Pokud se pletu, prosím vyveďte mě z omylu.
Navíc 750i mají přecejenom většinou lepší výbavu.
Moje představa je auto někde kolem 100.000,- km.
Můžete mi prosím tento názor potvrdit, případně poradit co udělat jinak?
Ještě jsem také přemýšlel nad 545 nebo 550i, nicméně po pročtení mnoha tun příspěvků zde mi vychází, že ty auta jsou na servis prakticky stejně náročná jak cenově, tak technicky.
Doteď jsem měl A6 3,0Tdi, pak A8 4,2Tdi a bez větších problémů s oběma najeto vždy kolem 200k km. Obě kupované jako starší s cca 100k km)
Teď jezdím výrazně méně a především kratší trasy, proto mě taky začal lákat benzín a silný obsah. Cca 30-50k km rok
dík moc za každou radu a info.
M.