Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupě 7er E65 745i nebo 750i?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
MartinSid
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 20.09.2013 00:00

#1 Příspěvek od MartinSid »

Ahoj všem, omluvám se jestli nějak nevhodně vkládám téma, ale nikde jsem při pročítání fóra toto porovnání nenašel.
(respektive našel, ale tam se ta diskuze změnila na hádku zda LPG je či není odpad.) Takže téměř žádné relevantní info.

Aktuálně chci koupit BMW 7er 745i nebo 750i (chci ho ihned předělat na plyn) Nejspíš STAG od Jaraxe(mám to do Olmiku kousek)

Moje ideální představa je koupit 750i po faceliftu 2005 nebo 2006. Soudim, že ideální stav je koupit toto auto v DE, kvůli servisu, stavu, km a také ceně.

Nebránil bych se ani 745i, ale těch je po faceliftu dost poskromnu.

Z toho co jsem se dočetl v těch motorech není prakticky žádný rozdíl v servisních úkonech ani v cenách náhradních dílů.
Pokud se pletu, prosím vyveďte mě z omylu.

Navíc 750i mají přecejenom většinou lepší výbavu.

Moje představa je auto někde kolem 100.000,- km.

Můžete mi prosím tento názor potvrdit, případně poradit co udělat jinak?

Ještě jsem také přemýšlel nad 545 nebo 550i, nicméně po pročtení mnoha tun příspěvků zde mi vychází, že ty auta jsou na servis prakticky stejně náročná jak cenově, tak technicky.

Doteď jsem měl A6 3,0Tdi, pak A8 4,2Tdi a bez větších problémů s oběma najeto vždy kolem 200k km. Obě kupované jako starší s cca 100k km)
Teď jezdím výrazně méně a především kratší trasy, proto mě taky začal lákat benzín a silný obsah. Cca 30-50k km rok

dík moc za každou radu a info.
M.
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#2 Příspěvek od roti »

urcite bych vzolil 750i tz. FL. Jen si bud vedom jedne veci, ze v Nemecku platis za km. Takze 750i s najezdem okolo 100tkm pod 18.000€ (470.000,-Kc) nesezenes. Nejak nechapu cesky E65 FL za 250tkc :)
Pokud ti necinilo problem servisovat A8 4.2TDi, tak z E65 si nemusis lamat hlavu :)
A pokud se nepletu, tak po FL je pouze 740i, nikoliv 745i a to uz bych radeji zvolil 750i.
Praji stastnej vyber.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 82&asrc=st

Obrázek
MartinSid
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 20.09.2013 00:00

#3 Příspěvek od MartinSid »

děkuji. To je asi pravda.

Není těch 100k km u tohoto auta zbytečně přísný požadavek? Tomu motoru by to mohlo být úplně jedno jestli má 100 nebo 200k km, ne? Našel jsem třeba toto:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... asrc=st|sr

Ono totiž ten odpočet DPH je pro mě velkou výhodou, vzhledem k tomu, že auto bych si vzal na firmu. (plátce DPH).

Na některých diskuzích tady jsem přečetl hodně názorů, že i v Čechách se dají sehnat moc pěkné kousky, ale popravdě z toho mám trošku obavu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

když budeš hledat auto se 100tkm je to většinou pěkné auto v dobrém stavu,
pokud hledáš auto co má přes 200 tak musíš prostě projet víc kousků.
ona je stejně i v německu většina E65 stočených.
MartinSid
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 20.09.2013 00:00

#5 Příspěvek od MartinSid »

Mylsíš, že jsou i v Německu ty auta stočené? A nemnám teda na mysli turky.
No dobrá, a čeká mě mezi 200-300 tisíci nějaký náročnější servis? Mám na mysli něco co se mění v těchto km běžně. Ne samozřejmě nějaké ojedinělé závady, které mohou přijít kdykoliv.
Odpovědět