Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e32 730i - při přidání plynu na 4.kvaltu se auto třese

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
juzek
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 13.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od juzek »

dufam ze mi zvas niekto poraadi,dufam ze cim skor :( neviem preco ale na 4 prevodovom stupni mi trasie cele auto ale iba ked pridam plyn,ale robi to iba na 4.je to BMW 730i automat 92 ročnik Dakujem moc

MOD fishmaker : příště zvol trochu lepší název topicu ;)
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od guyver52 »

uz je to dlouho, ale resil sem podobnej problem...a bylo to stredove ulozeni kardanu....auto se tehdy roztraslo jakoze fest

stalo se to jednou kdyz sem musel uhybat ze silnice a prejel jsem nejakej nasyp celkem v rychlosti a byla to docela rana na zadni kolo, od te doby se auto pri akceleraci rozklepalo ale jelikoz sem vyzkumnik a mam pro strach udelano, chtel jsem skusit vsechny moznosti, a i prez straslivy tres jsem auto rozhejbal pres 120Km/h a tento ustal, pri podrazovani, nebo brzdeni na volnobeh nic, rozklepalo se to jen pri akceleraci.

Na zvedaku pri roztoceni zadnich kol naprazdno nic, proste ten kardan musel byt v tahu aby se to roztraslo. Tenkrat sem psal tohle:

"No a aby toho nebylo málo, nedávno jsem svého miláčka musel pustit ze silnice, neboť jistý řidič kamionu zřejmě zaspal či co, a mě nezbylo než si to namířit mezi stromy přes škarpu do pole. Chytil jsem pěknou pecku na zadní pravé kolo. Kolo přežilo bez úhony, leč od té doby pocíťuji třes, ovšem jen při akceleraci, při volnoběžné jízdě ani při brždění nic. Okolo 100km/h tento třes zmizí, koukal jsem na roztočené bubny bez kol a nic, vše ok, poloosa vypada ok, buben nijak nehází, po nasazení kola je vše ok, nic se nechvěje, na silnici ovšem ano. už jsem z toho vedle sebe. Posim posim pomoc, neměl již někdo podobnou anabázi?"

Takze stredove ulozeni kardanu v tomto pripade!
juzek
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 13.04.2013 00:00

#3 Příspěvek od juzek »

Dakujem za pomoc hnet to pozrem ked budem mat viac casu....Teraz zase riesim stary problem zo startovaqnim,neviem kde moze byt problem auto ne a ne chitit,po dlhom štartovani chiti.Neviem ci to bude benzinomm alebo čim uz ma to strašne jebe,od zimi sa z tim serem a furt neviem čo :(
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od guyver52 »

to muze byt leccim, nicmene opet sem podobny problem resil a byl to regulator tlaku paliva, ale jak rikam, tohle muze byt lecco
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od T613 »

Souhlasim s tim ze to bude nejspis problem na kardanu, ale nemusi to byt nutne jen ulozeni. Pokud je to automat, tak je jeste dost velka pravdepodobnost, ze je na nem uz za ty roky pridreny krizovy spoj za prevodovkou.

Da se to poznat i v ruce, kdyz ho sundas tak ten kriz v obou smerech musi chodit hladce, jinak je to spatne. A pri urcitych otackach a zatezi nestiha korigovat prenos a roztrepe ti auto ...

Ten druhy problem muze byt xx veci, od problemu na pal. soustave (slabsi cerpadlo, ucpany filtr, spatny reg. ventil na liste) po vahu vzduchu ...
juzek
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: sob 13.04.2013 00:00

#6 Příspěvek od juzek »

no je toho hodne :) skusim ist pod auto a pozriet sa na ten kardan.No a to štartovanie,zatial zacinam od noveho snimača klukovky,niektori mi hovoria ze to moze by ten snimac klukoveho hriadela,tak snad to bude ono.
Odpovědět