MOD fishmaker : příště zvol trochu lepší název topicu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e32 730i - při přidání plynu na 4.kvaltu se auto třese
uz je to dlouho, ale resil sem podobnej problem...a bylo to stredove ulozeni kardanu....auto se tehdy roztraslo jakoze fest
stalo se to jednou kdyz sem musel uhybat ze silnice a prejel jsem nejakej nasyp celkem v rychlosti a byla to docela rana na zadni kolo, od te doby se auto pri akceleraci rozklepalo ale jelikoz sem vyzkumnik a mam pro strach udelano, chtel jsem skusit vsechny moznosti, a i prez straslivy tres jsem auto rozhejbal pres 120Km/h a tento ustal, pri podrazovani, nebo brzdeni na volnobeh nic, rozklepalo se to jen pri akceleraci.
Na zvedaku pri roztoceni zadnich kol naprazdno nic, proste ten kardan musel byt v tahu aby se to roztraslo. Tenkrat sem psal tohle:
"No a aby toho nebylo málo, nedávno jsem svého miláčka musel pustit ze silnice, neboť jistý řidič kamionu zřejmě zaspal či co, a mě nezbylo než si to namířit mezi stromy přes škarpu do pole. Chytil jsem pěknou pecku na zadní pravé kolo. Kolo přežilo bez úhony, leč od té doby pocíťuji třes, ovšem jen při akceleraci, při volnoběžné jízdě ani při brždění nic. Okolo 100km/h tento třes zmizí, koukal jsem na roztočené bubny bez kol a nic, vše ok, poloosa vypada ok, buben nijak nehází, po nasazení kola je vše ok, nic se nechvěje, na silnici ovšem ano. už jsem z toho vedle sebe. Posim posim pomoc, neměl již někdo podobnou anabázi?"
Takze stredove ulozeni kardanu v tomto pripade!
stalo se to jednou kdyz sem musel uhybat ze silnice a prejel jsem nejakej nasyp celkem v rychlosti a byla to docela rana na zadni kolo, od te doby se auto pri akceleraci rozklepalo ale jelikoz sem vyzkumnik a mam pro strach udelano, chtel jsem skusit vsechny moznosti, a i prez straslivy tres jsem auto rozhejbal pres 120Km/h a tento ustal, pri podrazovani, nebo brzdeni na volnobeh nic, rozklepalo se to jen pri akceleraci.
Na zvedaku pri roztoceni zadnich kol naprazdno nic, proste ten kardan musel byt v tahu aby se to roztraslo. Tenkrat sem psal tohle:
"No a aby toho nebylo málo, nedávno jsem svého miláčka musel pustit ze silnice, neboť jistý řidič kamionu zřejmě zaspal či co, a mě nezbylo než si to namířit mezi stromy přes škarpu do pole. Chytil jsem pěknou pecku na zadní pravé kolo. Kolo přežilo bez úhony, leč od té doby pocíťuji třes, ovšem jen při akceleraci, při volnoběžné jízdě ani při brždění nic. Okolo 100km/h tento třes zmizí, koukal jsem na roztočené bubny bez kol a nic, vše ok, poloosa vypada ok, buben nijak nehází, po nasazení kola je vše ok, nic se nechvěje, na silnici ovšem ano. už jsem z toho vedle sebe. Posim posim pomoc, neměl již někdo podobnou anabázi?"
Takze stredove ulozeni kardanu v tomto pripade!
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasim s tim ze to bude nejspis problem na kardanu, ale nemusi to byt nutne jen ulozeni. Pokud je to automat, tak je jeste dost velka pravdepodobnost, ze je na nem uz za ty roky pridreny krizovy spoj za prevodovkou.
Da se to poznat i v ruce, kdyz ho sundas tak ten kriz v obou smerech musi chodit hladce, jinak je to spatne. A pri urcitych otackach a zatezi nestiha korigovat prenos a roztrepe ti auto ...
Ten druhy problem muze byt xx veci, od problemu na pal. soustave (slabsi cerpadlo, ucpany filtr, spatny reg. ventil na liste) po vahu vzduchu ...
Da se to poznat i v ruce, kdyz ho sundas tak ten kriz v obou smerech musi chodit hladce, jinak je to spatne. A pri urcitych otackach a zatezi nestiha korigovat prenos a roztrepe ti auto ...
Ten druhy problem muze byt xx veci, od problemu na pal. soustave (slabsi cerpadlo, ucpany filtr, spatny reg. ventil na liste) po vahu vzduchu ...
