Stránka 1 z 1
Napsal: pát 25.01.2013 17:35
od oxanna
Zdravím potřebuji radu,odvzdušnění chladící soustavy.Tlakuje mi nádobka ,z chladiče jde do nádobky vzduch.Auto při pomalé jízdě nevaří když jedu do kopce a trochu mu přidám tak se začne přehřívat a přestane topit.Vše je vyměněné žádný únik oleje voda čistá.
MOD: přesunuto do servisu
MOD fishmaker: upraven název topicu
Napsal: sob 26.01.2013 01:05
od 100RM
Oxano Oxano, skus zacat precitam si pravidiel pridavania prispevkov ...
Napsal: ned 27.01.2013 01:03
od kalashnikow
A nebude spíš závada na motoru než pouhé odvzdušnění ? Já jsem tedy TDS neodvzdušňoval, jen po zahřátí přilil fridex. Tyhle motory trpí na hlavy a těsnění, čemuž to tvé nasvědčuje...
Napsal: ned 27.01.2013 13:20
od JaraX
otevři expanzni nadobku, nastartuj motor, dej si na expanzku ruce a udělej si z nich "kornoutek" a nadechni se toho vzduchu z expanzky, pokud ucitíš spálenou naftu tak rovnou začni shánět motor nebo hlavu.
u dieselu praskaj hlavy jak na běžičím pásu, občas praskne i blok.
jinak TDS se nijak neodvzdšunuje, nalej vodu až po vrch a ono si to musí samo sednout.
Napsal: pát 01.02.2013 13:49
od ViktorDDD
keď otvoríš expanzku na bežiacom motore a z hadičky od chladiča tam ide vzduch a nie súvislý prúd vody tak je na 99% fuknuté tesnenie alebo prasknutá hlava
na mojom tds mi to tlakovalo chladiaci systém, a pri vyššej záťaži sa to vždy začalo prehrievať a variť, a hlava aj tesnenie boli v pohode, prasknutý bol blok, takže aj také veci sa stávajú
Napsal: pát 01.02.2013 18:56
od Misanek
JaraX píše:otevři expanzni nadobku, nastartuj motor, dej si na expanzku ruce a udělej si z nich "kornoutek" a nadechni se toho vzduchu z expanzky, pokud ucitíš spálenou naftu tak rovnou začni shánět motor nebo hlavu.
u dieselu praskaj hlavy jak na běžičím pásu, občas praskne i blok.
jinak TDS se nijak neodvzdšunuje, nalej vodu až po vrch a ono si to musí samo sednout.
já teda před startem ještě vždycky pokud možno co nejvíce vymačkám vzduchové bubliny z hadic. Jo a samozřejmě první start s novou náplní pouze s topením naplno, aby se odvzdušnil okruh i v něm