nechci vyvolávat flame, ale prakticky nemám obojí vyzkoušené a více méně asi neznám všechny rozdíly, takže bych uvítal info.
Určitě se v budoucnu kde kdo z Vás těší na f01 / 02 stejně jako já. Říkal jsem si, že by mě lákal V12, 544 koní musí být něco neuvěřitelného v takovém autě, to je ale výhoda longu, F01 po shlédnutí mobile.de nemá téměř žádná dvanáctiválec, snažší je koupit v12 long dle představ. Na druhou stranu si říkám, není long už moc ?
Mám e65 750i a vím, že v takové velikosti se dá jezdit i trochu sportovnější jízdou, auto se chová skvěle, mám rád rychlou jízdu a velké auto, zase ale pro mě byla e65 stropem velikosti, jsem spokojen. U F02 už bych měl trochu pocit toho, že když sedím ve předu, o něco přicházím bez sezení i v zadu..... ale ten dvanáctiválec
 
  
 Jaký je Váš názor ? Jaká volba by byla u Vás ?

 . Mel jsem moznost ridit Snejkovu 760iL a ucarovalo mi to. Nejen jizdnimi vlastnostmi, ale i projevem motoru. Bohuzel spotreba je lehce horsi. Dle je i to, ze 760iL v dobre vybave moc neni, preci jen je to spicka vlajkovych lodi. Co se tyce delky to muze byt problem, treba do garaze rodicu bych se s long verzi nevesel. Ale jinak nevidim moc problem v delce. Misto na zaparkovani se na najit vzdy.
. Mel jsem moznost ridit Snejkovu 760iL a ucarovalo mi to. Nejen jizdnimi vlastnostmi, ale i projevem motoru. Bohuzel spotreba je lehce horsi. Dle je i to, ze 760iL v dobre vybave moc neni, preci jen je to spicka vlajkovych lodi. Co se tyce delky to muze byt problem, treba do garaze rodicu bych se s long verzi nevesel. Ale jinak nevidim moc problem v delce. Misto na zaparkovani se na najit vzdy.



 
   
 