Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 - teče šibrem dovnitř

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kubisek
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 29.06.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#1 Příspěvek od Kubisek »

Kluci nemáte někdo nějaké postřehy ohledně nastavení šibru?Zdá se mi že tam mam moc velkou mezeru mezi šibrem a střechou.Vyměnil jsem plechový za prosklený nevadí to nějak?Přemýšlel jsem že ještě zkusím vyměnit tu gumu co je přilepená na střeše.Už tam mam třetí šíbr a teče pořád.Odtoky jsou na 100% čisté ...já fakt už nevím.Kdyby si s tím chtěl někdo zkusit pohrát v okolí Ostravy,byl bych vděčný (i finančně)
BudaShadow
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: pát 18.11.2011 01:00
Klubové ID: 2911

#2 Příspěvek od BudaShadow »

Me sice do auta netece, ale nevite nekdo, jestli se da nejak nastavit koncovy spinac sibru?
Kdyz dam zavrit sibr, tak mi zustane malinko zapusteny ve strese. Je to asi jen 3 mm, ale vypada to blbe.
Kubisek
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 29.06.2008 00:00
Bydliště: Havířov

#3 Příspěvek od Kubisek »

Nikdo?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#4 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

1) zkus kontaktovat uživatele JaraX, jestli se ti na to nemrkne...jinak je kousek od Olmiku

2) zkus upřesnit o jaký typ sedmy se jedná...nejlépe editací názvu topicu v prvním příspěvku ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

v kterych místech do auta teče? nahod foto kde teče a taky foto šíbru zvrchu
BudaShadow
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: pát 18.11.2011 01:00
Klubové ID: 2911

#6 Příspěvek od BudaShadow »

Kdyby to nekomu pomohlo, tak u E65 jak zustaval sibr pootevreny, tak problem vyresen.
Sice nevim, ktery zpusob to ovlivnil, ale provedl jsem dve upravy.
1) pootocil jsem sibrem manualne pomoci imbusu v motorku na uzavrenou polohu
2) nasel jsem ze kdyz se porzi tlacitko sibru, tak se provede kalibrace

Nevim, ktery z techto kroku mi pomohl, jelikoz jsem je udelal hned po sobe aniz bych vyzkousel jak dopadl ten prvni.

Ja jen kdyby to nekomu pomohlo omluva za OT
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

pomohla ti samozřejmě 2ka :)
BudaShadow
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: pát 18.11.2011 01:00
Klubové ID: 2911

#8 Příspěvek od BudaShadow »

Dekuji, jen mi mrzi, ze jsem na to prisel az po mesici a tady mi to nikdo nerek :-(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

máš se ptat lidi co se vyznaj a ne to psat na forum :) nemame každej den čas prolizt cely foru a když už tak se jdem hadat jeslti je lepší E60 nebo E65 :D :D :D :D
BudaShadow
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: pát 18.11.2011 01:00
Klubové ID: 2911

#10 Příspěvek od BudaShadow »

Jo tak to chapu :D :D
A stejne je vzdy lepsi to co zrovna nekomu stoji doma :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

mě doma nestoji ani jedno, a vím že E65 je stejně lepší :)
BudaShadow
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: pát 18.11.2011 01:00
Klubové ID: 2911

#12 Příspěvek od BudaShadow »

Hlavne je vetsi, coz u me hralo velkou roli :thumbsup:
Odpovědět