Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.01.2012 09:54
od JaraX
mám tu jednu E38 740i M60,
možná v tom někdo pozná své bývalé auto, je to černá E38 M60, s černyma comfortama, EDC, PDC, roletkou, modryma predatorama, LED paskem na osvětlení motoru, koncovkama vyfuku, antenou na kufru, všecky sedačky vyhřivane, mala navi apod. Loga BMW klub a 7er

auto má konkrétní problém
- žere olej (sežere 7dcl oleje na 1000km při jízdě na tempomat 130) (tlaky 11 na všech válcích, jedna svíčka "polepená od oleje, tzn jeden válec muže olej propouštět)

- za studena nejede, ale vůbec, skoro se nedá rozjet, po 1km už jede výrazně lépe, ale furt to není ono, po 2km už jede normálně, prostě to zajímavě získává studený výkon

- když je to studeny, tak to ma tendece zdechat,
- když se zahřeje a člověk zastaví tak se cely auto houpe
- na diagu chyba lambdy
- když stojí zahřaty na volnoběh tak "prská" do výfuku, takovy"fu fu fu"

moje podezření je to že na jednom válci je špatnej stírací kroužek, co dělá spotřebu oleje, houpání a to že to nechce jet za studena (i když to žere normálně) dělá lambda.
pokud někoho něco napadne, rad si necham poradit, nechci nic měnit zbytečně

Napsal: pát 27.01.2012 10:34
od kralik
Evokuje mi to vzpominku na muj problem s e38, kdyz jsem ji koupil. Teda ta cast se zdechavanim a houpanim. Kdyz se motor zahral, problem nebyl. Za studena, jak pises. Rozlusteni - nekdo dal na m60 sani membranu z m62.

Napsal: pát 27.01.2012 10:45
od Rejchy
Chlapy může špatná váha vzduchu ( respektive zlomené kabely k ní) u M62 dělat problémy se startováním? Prostě benzín dává,ale nechytne,zahejbu s kabelama a chytne,jen nevím jestly je to náhoda nebo ne :lol:

Napsal: pát 27.01.2012 11:54
od 100RM
u mna to bolo podobne, vymenil som cievky a je to ok

Napsal: pát 27.01.2012 14:01
od JaraX
membrana je nova, M60kova, podle čísla, ale nejsem si jistej jak moc kvalitně je namontovana.
cívky snad né.

Napsal: pát 27.01.2012 16:15
od caknakis
Pokud má to auto takovou tu jemnou nappa kůži a jeden tlumič vzadu obyč, tak vím, od koho to je....tedy, bývalo.

Napsal: pát 27.01.2012 16:27
od JaraX
jj to bude ono :)

Napsal: pát 27.01.2012 17:38
od bmwindividual
Zdar
takový problém jsem měl na E34 4.0
a vyřešil jsem to až když jsem vyměnil čidlo na kliku.
a na diagnostice to taky hlásilo lambdu ale ty jsem vyměnil za nové a diag pořád hlásil lambdu
vyměnil jsem čidlo kliky a je už rok klid