Stránka 1 z 1
Napsal: ned 13.11.2011 19:54
od gear
vyměnil sem patronu a stále nic?čím to může být..prej sou ještě pojistky u spolujezdce jak má nohy? díky za radu
Napsal: úte 15.11.2011 00:14
od gear
Nikdo nevím?

Napsal: úte 15.11.2011 11:28
od Snejk
protoze vubec nikdo netusi na co se snazis zeptat

Napsal: čtv 24.11.2011 22:41
od gear
Od motoru to nastartuju ale přez klíče ne
Napsal: pát 25.11.2011 10:36
od fishmaker
a ta patrona se startovanim souvisí jak ?
Napsal: pát 25.11.2011 19:26
od gear
fishmaker píše:a ta patrona se startovanim souvisí jak ?
Patrona co je baterky,která ti odstřelí proud od baterky při havárii...pak nelze nastartovat.
Napsal: stř 30.11.2011 01:06
od JaraX
a ta se jako odstřelila jen tak?

Napsal: čtv 01.12.2011 01:40
od gear
JaraX píše:a ta se jako odstřelila jen tak?

sama asi ne to je jasný předtím sem tu řešil že auto bylo tuklé na předek

Napsal: čtv 01.12.2011 08:50
od loyd-krismas
popiš to pořádně, ten problém. Motor točí - netočí, elektrika jde - nejde. Když to bylo bouchlý, tak co jsi měnil.... Takhle ti asi moc nikdo neporadí. Co immo?
Napsal: čtv 01.12.2011 11:33
od gear
Auto nenastartuju přez klíček od motoru to chytne krásně..auto bylo ťukleé malinkod na předek a měnil jsem patronu,nic víc se tam neměnilo jako nechanickýho..nevím co myslíš immo?a teď když otočím klíčkem tak měl bliká kontrolka oleje a a budík teploty je v červeným.
MOD fishmaker : necituj příspěvek přímo předcházející 
Napsal: čtv 01.12.2011 13:07
od gear
Nebo kde se dá sehnat nějaký schéma el. 73D e38?

Napsal: čtv 01.12.2011 15:15
od jarda
Vygoogli si BMW WDS online
Napsal: ned 04.12.2011 23:08
od gear
tak už sem na to asi přišel..musím ještě měnit automat,diagnostika ukázala že je seklá 4 rychlost..takže si furt myslí jako že tam je D tak proto nejde nastartovat..
Napsal: pon 05.12.2011 01:51
od Snejk
tak to je asi dost dobra kravina co pises nemyslis? proc bys kuli tomu menil automat????
cele auto ti jebe na to co tam mas za rychlost .. .ehm seklou...
ewsko zajima jestli je zarazene P nebo N... to mu reknou budiky, tomu to zas povi jednotka automatu a te to povi kombinacni spinac na prevodovce...
takze pokud ti neco tvrdi ze je nekde 4ka, tak je to jen ten spinac na prevodove a ten se da krasne vymenit... popr poradne omrdat (zrusit kontrolu, nakecat mu ze ma "P" apod...) je to otazka asi 15 minut aby to auto jezdilo. nevim odkud si ale tusim ze se chystate delat kravince kdyz to ma reseni na par minut kdyz vis co s tim....
Napsal: pon 05.12.2011 15:58
od gear
tak asi diagnostika mele hovna ne?ani na budíkách mi to neukáže co tam mám jenon když přepnu na S tak se to rozsvítí...automat neřadí a když dám R tak kopne...pákou to přepínám mechanicky
Napsal: úte 06.12.2011 01:32
od Snejk
no presne diagnostika mele hovna presne...
to, ze ti to neukazou budiky je tvuj problem presne... ted si na to kapl...
a proc to neukazujou?? si myslis ze je tam nejaky budha co vidi v prevodovce ze mas zarazeny ctvrty stupen nebo co? ani hovno. na prevodovce je jen debilni spinac... je tam z boku je na nej krasne videt... tak tu vec sundej a vymen... ono by taky stacilo dost urcite ho jen vycistit...
Napsal: úte 06.12.2011 16:07
od gear
Ok tak já se na to podívám...jinač proč to neukazuje na budíkách?
Napsal: stř 07.12.2011 02:03
od Snejk
protoze ten spinac nefunguje, nemuze to rict jednotce a ta to nemuze rict budikum a ty to nemuzou ukazat... a tim ani odblokovat startovani v ews....