Stránka 1 z 1
Napsal: stř 02.11.2011 19:58
od Viky
Kluci zajímavý oříšek řeším. Mám na e38 solo ostřiky světel + solo ostřiky okna. Světla ostříkat jdou v pohode (rele cvakat slysim) ale ostřiky okna nejdou vubec(rele cvakat neslysim). Vsude je dostatek kapalin. Poradte jestli ten system nema nejaky castejsi a znamy probem bo pls kdo poradí kde je pojistka od pumpy ostřikovačů okna? Díky
Napsal: stř 02.11.2011 20:51
od fishmaker
ja bych řek, že to bude jenom vadnej motorek ostrikovacu

je schovanej dole v podběhu...
Napsal: stř 02.11.2011 23:22
od Viky
To vim, je to stejny jako u e39. Jenze nez budu zhazovat kolo a tahat ven podbeh atd. tak bych rad jukl na pojistku

Napsal: pát 04.11.2011 02:39
od Jamall
už jsem se setkal se stejným problémem u e36 i e39 a pokaždé to byl motůrek. Dokonce ani někdy nebylo slyšet cvaknutí relé. Popis pojistek najdeš na víku skříně
Napsal: pát 04.11.2011 10:44
od libovka
To bude asi tím že to žádné relé nemá.
MOD fishmaker : odstraněna citace předchozího příspěvku
Napsal: sob 05.11.2011 01:49
od Viky
Seš si jistej? Nějak se mi nezdá že by u e38 zapojili "naprase" kontakty z páčky pod volantem rovnou k čerpadýlku co je v podběhu ...
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek 
Napsal: sob 05.11.2011 18:04
od Viky
To MOD: Ok, sorry
Kluci ta velká pumpa je k ostřiku světlometů a ta malá je na okno? Jsou to plně samostatný systemy bo je to nějak provázaný?
Napsal: ned 13.11.2011 04:09
od Viky
Pomůžete ?
Napsal: ned 13.11.2011 11:07
od fishmaker
který čerpadlo je k čemu se dá dobře identifikovat...když ti dochází voda v nádržce, tak motorek pro ostřikování světel je umístěnej motorek vejš, aby ti zbylo ještě na okna...
Napsal: ned 13.11.2011 11:46
od Viky
To který jsi vyškrkl je na ostřik xenonu, mě nefunguje ta druhá pumpa a než to začnu rozebírat chci se juknout na pojistku

Napsal: ned 13.11.2011 17:39
od T613
za tech 11 dni co sem "jukas" jsi mohl venovat 10 minut casu, kdyz to znas z e39 ... zvednout auto, shodit kolo, ani nemusis sundavat cely plast v podbehu a videl bys ze mas bud zoxidovany konektor do cerpadla, protoze tam klasicky zatekla voda nebo treba ulomeny vystup s hadickou nebo je proste mrtvy (vyzkousis pripojit primo na baterku)
pojistky jsou v motorovem prostoru pred spolujezdcem a vzadu vlevo pod tapecem, ale inzenyri z nemecka asi nebudou tahat draty pres cele auto kvuli motorku dozadu takze cum jenom na predni, kde mas dokonce navod co ktera znamena, protoze je to i pro orangutany, pokud by jsi mel cinskou verzi popisku tam zkontroluj vsechny pojistky jestli jsou ok a vis ze tam chyba je/neni
ted se bojim jaky bude tvuj dalsi prispevek, snad uz ze jsi to opravil a ne kam dal chces "jukat"

Napsal: ned 13.11.2011 18:23
od Viky
Tohle je aspon slovo! Tohle jsem chtel slyšet a přiznám se že za tu dobu jsem neměl vůbec čas se na to podívat takže i z velké části je to moje chyba. Ale jsem rád že ta informace kterou jsem potřeboval tu konečně vyskočila

Děuji