Stránka 1 z 2
Napsal: úte 30.08.2011 08:37
od alfik666
Zdravim chlapi.
Trosku to rozpisem. Auto za studena vynechavalo. Vymenili sa sviecky NGK,zmazali sa adaptacie,nakodovala DME-tovarne nastavenie a auto naskocilo len na jednu stranu. Bezi len lava. Na pravej nejde ani palivo-(nepocut vstreky,ze by otvarali),ani iskra. Klapky je pocut obidve.
Je to chranene nejakou pojistkou,alebo rele? Kde ich hladat? Dik
MOD fishmaker : upraven název topicu
Napsal: stř 31.08.2011 19:20
od alfik666
Chlapi,vzadu pri baterke su dve rele oznacene 377 a 387. Naco su? Dik
Napsal: čtv 01.09.2011 21:17
od JaraX
na schema jsem se ještě nestihl mrknout, meřil jsi vstupy do jednotek jeslti mají 12V? nicmene to chce prostě začít pořadnou diagnostikou.
Napsal: pát 02.09.2011 06:45
od alfik666
Nasiel som tu chlapika co ma GT1-ku,ale nemal redukciu z OBD na 20 pin,tak mi to napojil na nieco ine. Nazov na monitore vyhodilo DIS. Mal to v anglictine,tak sme z toho neboli moc mudry. V pondelok budem mat redukciu,tak to napojime na ten druhy program. Ten je v nemcine. Nicmene vyhodilo to nejaku zavadu,zmazala sa ,ale auto ide stale na 6.
Vpredu pri jednotkach som meral rele. Do kazdeho ide stalych 12V aj po zapnuti kluca kazde 12 V prepusta. Dalej som sa zatial nedostal. Este by ma zaujimalo,ktora jednotka je pre ktoru stranu?
Napsal: pát 02.09.2011 06:46
od JaraX
to bude odborník panečku

Napsal: pát 02.09.2011 07:19
od alfik666
No,ja ani nejak nepotrebujem aby bol odbornik,hlavne ze ma program.
Chcem sa este opytat. Su RJ zamene? Teda v pripade,ze by lahla jednotka a vymenia sa,mala by naskocit druha strana.
Napsal: pát 02.09.2011 07:56
od JaraX
jenže když je borec kokot a neví co to po něm chce tak mu program nepomůže, kdyby jsi chtěl tak se domluvíme a ja tam dojedu.
Napsal: ned 04.09.2011 12:42
od alfik666
Tak bol u mna Jarda a opakovane to v jednotke DME2 vyhadzuje chybu EWS.
Zmaze sa,nestartujeme a po chvily sa tam objavy znovu. Predbežne zhodnutie je v tom,ze bude nutna vymena EWS jednotky.... Co mi ale nejde do hlavy je to,ze keby je problem s EWS,tak by nedalo ani povolenie starteru? Ale to asi skor nesuhlasi variabilny kod EWS a DME. Ten by ale malo tou synchronizaciou restartovat na povodnu hodnotu...
Jarda este urcite napise k tomu viac...
Napsal: ned 04.09.2011 19:05
od JaraX
DME -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
DME2 -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
27/48 - EWS Data transfer fault, Message (Code, Parity) wrong
chyba permanent supply zmizela po smazani chyby, ty další dvě tam vždycky skočili hned znova, po provedeni synchronizace EWS-DME to zmizi, ale po startu je to hned zas zpět, viděl bych to fakt asi na pruser v EWS, btw vi někdo jak je to s ISNkem u 750? jednotky maj stejny ISN a to je v EWS nebo je tam ISN 2x? že by prostě ta EWSka byla mrdla jen pro pul motoru, takovej režim EWS pro mlady, otec mu koupí 750ku a dá klíček od auta co mu povolí jen pulku motoru a když bude hodnej, tak mu povolí i tu druhou

Napsal: pon 05.09.2011 23:30
od alfik666
Tak co,ziadne dalsie napady,ako na 100% zistit,ci je chyba v EWS. Nerad by som vymenil EWS a problem pretrvaval. Dakujem
Napsal: úte 06.09.2011 10:21
od Hansen
ISN uložený v každé DME jednotce používala jednotka imobilizéru EWS 3.2. Jednotka EWS 3.3 používá proměnný kód uložený v EWS.
Napsal: úte 06.09.2011 12:12
od Fx
Osobně bych to viděl na chybu v drátu EWS-DME, s kterou motor nejede...
Když EWS odmítne klíč, ani netočí startér. Zbytek (zapalování, vstřiky) se spustí až po rozpoznání EWS ze strany DME.
Napsal: úte 06.09.2011 12:22
od Hansen
Taky bych to viděl na spojení EWS a jedné DME. Po identifikaci kódu z klíče proběhne načtení variabilního kódu z EWS do obou DME. Pokud jedna jednotka kód nenačte a nebo je kód neplatný, tak se nespustí.
Napsal: úte 06.09.2011 12:26
od Fx
Naskočila druhá půlka po synchronizaci, nebo ani to ne?
Napsal: úte 06.09.2011 19:08
od alfik666
Ono sa to tazko pozna na tom 12 valci ci naskocila,ale myslim,ze nie.
Zajtra idem na synchronizaciu DME-EWS na DIS,tak odsledujem,ci to po synchronizaci naskoci na obidve,alebo nie. Bol by som rad,keby to naskoci a ide.

Napsal: úte 06.09.2011 22:11
od T613
tak na kazde pulce odpoj civku po vymazani, nastartuj a vis hned jestli jede jedna nebo obe, pripadne ktera
potom muzes jeste zkusit prohodit jednotky pro kazdou pulku mezi sebou co to udela-neudela
Napsal: úte 06.09.2011 22:45
od JaraX
myslíš že je mužeš prohodit když je jedna master a jedna slave?
Napsal: čtv 08.09.2011 11:44
od alfik666
Tak nejake nove info.
Synchronizacia DME1-EWS OK.
Synchronizacia DME2-EWS nelze provest. Definiciu kodu neviem. Zistim.
A Jarax,zase tam bola aj ta chyba napajeni...
Kde su ukostrene jednotky?
Je divne,ze to pise chybu napajdni,ked sa da s jednotkou spojit...
Napsal: čtv 08.09.2011 12:15
od Fx
Jestli nejde provést synchronizace, může být i špatná jedna z jednotek. Vzhledem k tomu, že EWS je jen jedno a za předpokladu, že jednotku DME, s kterou to nestartuje, lze diagnostikovat, bych vsázel na tu jednotku motoru.
Napsal: čtv 08.09.2011 12:47
od JaraX
kurva čím dal víc to vypadá na špatnou DME