Zdravim mam problem s E38 728i rv 2000 po facelift motor M52 2x vanos
(bohuzel display je rozsypany takze nevim co mi pise)
Obcas se mi stavalo ze behem jizdy se rozsvitila kontrolka motoru a motor nechce jit do otacek pri plnem plynu se vyhrabe na cca 2000-2500 a zacne haprovat ale zastaveni a vypnuti motoru vetsinou pomohlo (ze zacatku jsem to resil stylem kdyz se to stalo vyndat skrtici klapku procistit ji a namontovat z5 a pak chodila) na diagnostice pres OBD mi pise "chyba polohy plynoveho pedalu" nebo "chyba polohy skrtici klapky" podle toho na ktere jsem byl ale obe jsou OBD ale dneska se mi stal tento problem a tak jsem zastavil vypnul motor a po startu jiz chyba nezmyzela. nevi nekdo cim to muze bejt ? jak to opravit ? mel jsem tu jednou na diagnostiku "pana honzu" (nevim prijmeni jezdi s X5 moc mili pan) a ten mi rekl ze to muze byt toto: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 (dil cislo 6)
ale ja vzdy vyndaval a procistil toto: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 (dil cislo 1) ale opravdu nevim...
nevim jestli je normalni kdyz v te serizovaci jednotce (dil c.6) "bzuci" po mirnem seslapnuti pedalu prestane cca ve tretine v ni celkem hlasite "cvakne" a zacne opet bzucet a cca ve trictvrtine opet cvakne a zase "zacne" bzucet"
dalsi vec do te serizovaci jednotky vedel kabel ale pri odpojeni pripojeni zadna zmena stale stejny problem (zminuji to jestli napr se takto neda zjistit zavada jako u vahy ze pri odpojeni by mel motor zahaprovat)
omlouvam se za proslov a vsem dekuji za odpovedi. Diky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.