Včera som sadol do auta e38 740i m62,začalo sa diať to čo pred tím ešte nie.
Ako som stlačal na pedál čiže čím vyšie otáčky motora tak aj viac fúkalo kúrenie.Otáčky motora dole aj kúrenie menej fúkalo!
Čo sa zas začalo srať?
Ďakujem
hľadal som ale dako nič,ospravedlňujem sa ak to tu je...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - Zvysovani otacek ventilatoru s pridavanim plynu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
a svetla? interierove osvetleni nejlip stropni? se taky meni s intenzitou otacek? pak by to byla spatna regulace na alternatoru.. ale jinak nejspis jezek na ventilatoru ktery meni otacky... ale spis to vypada na tu regulaci napeti...
vezmi si nejlepe mutimetr a di merit na baterku (nebo si pust test c.9 na budikach) a sleduj napeti jestli se meni s otackama... melo by byt konstantni v celem spektru otacek +- 0,1V . pokud to nejak nesmyslne roste, klesa tak to spatne reguluje... a pokud je tam vic jak 15V tak je to uz pruser a mel bys to resit driv jak neco odejde....
vezmi si nejlepe mutimetr a di merit na baterku (nebo si pust test c.9 na budikach) a sleduj napeti jestli se meni s otackama... melo by byt konstantni v celem spektru otacek +- 0,1V . pokud to nejak nesmyslne roste, klesa tak to spatne reguluje... a pokud je tam vic jak 15V tak je to uz pruser a mel bys to resit driv jak neco odejde....