Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 740i - přetěsnění diferáku

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
Klubové ID: 3648

#1 Příspěvek od Raisidlo77 »

Zdravím pánové,

na zvedáku jsem si všiml že mi pomalu ale jistě sákne gufero diferáku - na vstupu kardanu.. zvládnu doma na jámě, nebo na mě kouká nějaký překvapení apod. ? E38 740i

Jinak když už jsem v tom - že na stojícím autě otočím kousek difrákem je u manuálu jasný (vůle na zubech apod), ale u automatu ? Pootočím, trošku, ale doposud jsem jezdil jen manuálky.. asi hodně blbá otázka :D

Díky, ještě jsem totok nekuchal :).

MOD fishmaker : priste zvol nazev topicu dle pravidel ;)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... ve_output/

- schema difu

nevim jak je tomu presne u e38 ale postup tam bude samej jako vsude :) polit kardan , povolit nepovolitelný unašeč na difu , a si u gufera (c14) predtim jsou prachové krytky ;) opačnej postup při výměně :) ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
Klubové ID: 3648

#3 Příspěvek od Raisidlo77 »

Díkes, na schema už jsem koukal... nepovolitelnej unašeč je právě to, z čeho mám respekt :D
Odpovědět