Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 30.09.2010 16:20
od magiccc
Já to nastavoval dle origo návodu (klíč v druhé polovině, 6vteřin držet a rozsvítí se že byl tlak nastaven) ale po cca 50km se mi vždy objeví na check kontrolu chyba - TYRECONTROL INACTIVE
Byl jsem na diagnostice a v předních kolech to hlásí chybu u čidel (s tím, že baterky by měli být dle diagnostiky OK)
Řešil někdo něco podobného?
Čidla mají být prý ve ventilcích nebo někde v pneumatice?
Napsal: čtv 30.09.2010 18:06
od caknakis
čidla jsou přišroubovaná na ráfku. Spíš by mě zajímalo jak zjistil, že jsou baterky OK. Já mám podobný problém, dle diag se mi nehlásí pro změnu levé zadní kolo, zkusil jsem při přezouvání vyměnit dva snímače, ale žádná změna.
Napsal: čtv 30.09.2010 23:28
od magiccc
Já nevím, ale ten člověk má nějakou drahou a kvalitní diagnostiku a psalo to tam, že baterie je v poho, ale že nefunguje spojení, tak nevím..
Umí s tím různé kouzla. Např. jsem nevěděl, že auto může blikat blinkrama i při odemykání (2x), že se může nastavit nějaká pravidelná ventilace když je auto zaparkované, že se dá nastavit klimatizace na teplejší podnebí (chladí víc)....
Napsal: ned 03.10.2010 21:43
od Hansen
Na čidlech v kolech je napsané datum výroby. U čidel starších než 8 roků je baterka tak slabá, že občas dojde k špatnému přenosu mezi čidlem a anténou a jednotka RDC ohlásí chybu. Baterky jsou c čidlech zalité a nejdou vyměnit. Signál z čidel přijímají antény, které jsou pod plastovým nadkolím každého kola. Může být také vadný kabel od antény. Já jsem ale u všech aut měl v háji baterky v čidlech, takže jsem koupil sadu čidel a RDC funguje normálně. Čidla jdou koupit jenom origo. Diagnostika mně také hlásila u stojícího auta v dílně, že jsou baterky OK, ale při jízdě se mně začalo RDC odpojovat a hlásit chybu.
Napsal: ned 03.10.2010 22:54
od magiccc
SUPER! Konečně někdo, kdo ví co kde mám hledat a jak to funguje
Kolik prosím tě stojí ty čidla? cca
Mě bylo řečeno že čidlo je součástí ventilku a ne že je v kole?
Napsal: ned 03.10.2010 23:02
od magiccc
Aha, tak teď jsem koukal , že už jsi mi odpověděl jinde..
1 čidlo za 3000,-
To mi to asi nebude fungovat to vypadá...

Napsal: pon 04.10.2010 08:29
od caknakis
Ty tři tisíce se mi nějak nezdají. Díval jsem se do ETK a tam to vychází i s daní na přibližně dva litry. Že by se české BMW takhle pakovalo? Nevím nevím...zatím všechny díly, co jsem bral a ověřoval si cenu na tomhle ETK, tak byl rozdíl většinou v řádu několika desítek, korun, maximálně pár stovek.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... ctrl_unit/
Napsal: pon 04.10.2010 08:36
od caknakis
Tak mi to nedalo a zavolal jsem do BMW.... jedno čidlo přibliženě 3000,- Kč
Takže otázka....našel by se někdo, kdo by to čidlo uměl rozlousknout a vyměnit baterii?
Napsal: čtv 07.10.2010 13:35
od Lopo
Napsal: čtv 03.03.2011 10:33
od Nowic
Ahoj,
nechtel jsem zakladat nove tema, tak se zeptam tady

Mam problem s TPMS -Hlásí mi chybu - Tyre pressure control failure . Puvodni majitel rikal, ze jsou vybite batrie ve ventilcich (cidlech), tak jsem se chtel zeptat, zda-li nevite jestli by do kol pasovaly tyto cidla ?
http://www.e92-lighting.com/products/be ... 302-0.html
Jelikoz nekde pisou ze je to od roku 2004, nekde zase od 2006 a nekde ze od 2002, tak ze se v tom uz nevyznam. Jedná se mi o model 745i - E65 r.v.2002.
Diky moc za rady.